Honda CRF250 i ve verzi motard!
12.04.2013
2013 | 2014 | 2015 | 2017 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 250 cm3 | 249.6 cm3 | ||
Výkon | 17 kW | 16.6 kW | ||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | |||
Točivý moment | 22 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | - | Stojatý | ||
Počet válců | 1 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 2 | - | ||
Vrtání | 76 mm | |||
Zdvih | 55 mm | |||
Kompresní poměr | 10.7 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | Karburátor | Vstřikování | |
Startér | - | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Kolébkový | - | ||
Materiál rámu | ocel | - | ||
Zdvih předního odpr. | - | 310 mm | - | |
Brzdy vpředu | kotouč | 2 kotouč | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 296 mm | - | 296 mm | 256 mm |
Přední třmen | dvoupístkový | - | ||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | - | ||
Zadní kolo | 17 " | - | ||
Rozměr přední pneu | 110/70-17M/C | 110/70-M17 | 110/70-17 | |
Rozměr zadní pneu | 130/70-17M/C | 130/70-M17 | 130/70-17 | |
Rozvor | 1446 mm | 1445 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | 27 ° | 25.5 ° | 27.4 ° |
Závlek předního kola | 71 mm | - | ||
Výška sedla | 855 mm | 881 mm | ||
Suchá hmotnost | 145 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 145 kg | 146 kg | |
Objem nádrže | 7.7 l | 7.57 l | ||
Množství oleje | - | 1.8 l | ||
Spotřeba | - | 2.94 l/100 km | 3.22 l/100 km | |
První cena | 109900 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | K&N filtr plus laděná koncovka bez jednotky , dobrý nápad nebo ne | 39 | 25.7.2023 16:58 | ||
Tipy | Vyfuk prosím o radu | 9 | 2.6.2022 22:05 | ||
Hledám, potřebuji | Honda CRF 250M vs KTM 200 Duke vs KTM 390 Duke | 110 | 19.2.2021 17:13 | ||
Cross | Honda CRF 250 R 2009 | 1 | 5.7.2020 08:31 | ||
Cross | Nejlepší enduro/cross 2t | 10 | 9.4.2019 10:31 | ||
Supermotard | Pneumatiky Honda CRF250M | 3 | 16.9.2017 21:38 | ||
Cross | Honda crf 250r 2009 CDI | 3 | 3.12.2016 13:02 | ||
Smetiště | Povinné ručení i pro motorky, které ani nepáchnou na silnici | 41 | 14.3.2016 19:41 | ||
Opravy a údržba | Valec z kompresoru do švortaktu | 11 | 1.8.2013 22:08 |
Moja prva motorka. Nedam na nu dopustit.
Je to honda , spolehlivá, lehká a obratná
Lehká dobře ovladatelná motorka.
Lehká, obratná a přesto výkoná
Je to honda , spolehlivá, lehká a obratná
Lehká dobře ovladatelná motorka.
Lehká, obratná a přesto výkoná
Moja prva motorka. Nedam na nu dopustit.
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.7/10 |
Průběh výkonu | 7.7/10 |
Vibrace | 9.0/10 |
Převodovka | 8.7/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 4.3/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.0/10 |
Těsnost tlumičů | 7.3/10 |
Tuhost rámu | 8.5/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 9.3/10 |
Cestování | 6.3/10 |
Terén | 3.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 6.5/10 |
Dostupnost dílů | 3.0/10 |
Nabídka doplňků | 4.5/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Terén | |
Výška | 8.0/10 |
Ochrana motoru | 8.0/10 |
Skoky | 1.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 2.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha WR 250X | Vysoká cena jinak motorka je super ... |
Honda XRV 750 Africa Twin | Zatím je na ní čas.Velká váha... |
Honda CB 650F | Musel by som kupit novu, moc silne, drahe. Ale je fakt pekna :) A chcel som monstera. |
Kawasaki ER 6N | To ma kazdy a v autoskole ma nicim neoslovila. |
Yamaha MT-07 | To teraz prilis leti. Nemam rad veci co teraz prilis letia. |
Honda CB 500F | To uz by som kupoval novu a za tie prachy by bol aj jazdeny monster. A aj tak by som ju podla toho co som cital menil za nieco silnejsie tak som zvolil lacnejsiu a slabsiu moto na zaciatok. |
Ducati Monster 796 | Zda sa mi uz moc silna ako prva motorka. A draha. |
Ducati Monster 696 | Nova je draha, chcel som s ABS a na inzercii ich s ABS je velmi malo. Nevydalo. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Fantic XEF 250 Trail | Nakonec jsem se rozhodl pro moto na polňačky, chci vyzkoušet něco nového |
Beta ALP 4.0 | Vetsi cena oproti bety (bavíme se o bazarovych) , ale nakonec jsem ji stejně koupil |
KTM Duke 390 | Hm,...přecijenom těch 17 kW je málo-na váhu stejnou jako má Duke. Také jich na bazaru moc není a když, tak jsou dost v ceně (což tak úplně nechápu). Sice je to docela pěknej novej strojek, ale na motárda slaboučký. |
Yamaha WR 250X | Těžší, méně výkonná, pro rok 2016 se přestala nabízet jako nová |