renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R3 (1969)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník crb
Vloženo 1.3.2024
Aktualizováno 2.3.2024
Zobrazeno 499x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehká rychlá výborná motorka 36 závodních koníkú

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Nikdy nezapomenu na první projížďku po ulici. Nečekal jsem od toho nic moc je to jen 350 ale první otevření plynu a překročení 6000 ot mě vyrazil dech motorka letěla jak raketa nechápal jsem jak to jede typickej ostrej dvoutakt.

Recenze

Yamaha R3 1969 nikdy jsem ji neviděl ani nescháněl a teď je to nejoblíbenější motorka v mé zbírce japonských dvoutaktú. Asi před dvěma lety jsem jednoho dne našel inzerát kde pán rozprodával sbírku klasických japonek tak jsem četl seznam až jsem narazil na Yamaha r3 1969 něco mi říkalo že to znám ale nevěděl jsem co to je.Tak jsem začal googlit obrázky celkem se mi to líbylo následoval telefonát a druhý den jsem pro ni jel. Motorka byla celkem v dobrym stavu pán ji předemnou nastartoval slušný chromy doklady rozumná cena tak jela semnou domu.Doma jsem jen nalil benzin dal baterku motorka byla pojízdná dobíjela jen nešli blinkry bohužel v motoru byly hodně slyšet ložiska na klice. Předešlí majitelé si řekli že si ji udělaj hezčí tak ji nastříkaly nějakou mizernou barvou a aby pořádně držela tak to přebrousil asi ocelovým kartáčem, třešničkou na dotortu bylo že nesundal ani kohoutek a vzal to všechno jednim vrzem. Pak si asi řek že z toho udělá supr caferacera sundal puvodní nesehnatelný sedlo a nacpal na to sedlo z bobkem z buch ví čeho, to mu moc nepasovalo tak ho všelijak rozřezal a svářel, větší prasárnu jsem neviděl a završíl to navařením hrazdy do řídítek. Takže následovalo kompletní rozebrání odstanění hrazdy a renovace, Motor byl tak v dobrym stavu že se jen vyměnili ložiska a simerinky zbytek zustal původní furt ještě je to originál z výroby. Zbytek šel na pískovaní čištění leštění zinkování chromování. Největší problém bylo sedlo nikde se mi nedařilo sehnat aspoň nějaký torzo nebo jen plech tak jsem se rozhodl celý vyrobit sám. Vyrobyl jsem nový plech molitan a s mojí maminou jsme ušili novej potah.Další problém byla rozeta už byla ojetá a potřebovala vyměnit samozřejmně se nedala nikde koupit,tak jsem sehnal ozubené plné kolo strávil den u soustruhu a frézy a celou ji vyrobil asi za měsíc se objevila na ebay a je tam do teď. Lakování leštění jsem si dělal sám. Nyní je motorka ve špičkovym stavu a pujde na stk,jízda na ni je zážitek do 6000 ot. je to takový svižný normální ale po překrocění 6000 ot nastane to správné dvoutakní peklo a motor nechce nic jinýho než otáčky daší kvalt a zase točít do 9000 až se tachometr zastaví na hranici 150 km. Yamaha motor naladila výborně když člověk nechce závodit a jezdit normálně tak není problém jet 100 na 4500 ot. motor si jen tak brouká a vklidu to bere. Už se nemužu dočkat slušnýho počasí a konečně ji trochu provětrat. Yamaha vyrobila pouze asi 4000 ks a to jen v roce 1969 tak je to dnes poměrně vzácná motorka i po světě a v naší zemi je to vúbec rarita bohužel nedoceněná.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jawatar
jawatar napsal 08.03.24 v 10:33 10b.

Nádhera

Kafi
Kafi napsal 08.03.24 v 08:45 10b.

Bože to je nádhera

Podas
Podas napsal 08.03.24 v 07:13 10b.

ta se jen tak nevidí a ty sis pěkně máknul ovšem dobrá věc se ti náramně povedla.

pali3x
pali3x napsal 04.03.24 v 13:03 10b.

NÁDHERA
Motorka sa dostala do správnych rúk

ondrejj
ondrejj napsal 04.03.24 v 07:55 10b.

chlape máš to pěkný, tohle se už jen tak nevidí

Více komentářů



TOPlist