Na svoji kategorii obratná univerzální motorka s idealnim mixem výbavy
Motorka koupena od FIRMA:IMOFA (Praha 4-Krč)
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tenere 700: Vyšší posez a težište , horší podvozek.
První dojmy - Zda se že se už známe, subjektivně lehoučká a obratná v pomalých rychlostech, tovární odpružení krásně žehlí. Nastavení v menu je supr, vše si motka pamatuje i po vypnutí. Spokojenost
Doplňky na motorce - Mega chladič do stran je fakt na ráně, nutnost nainstalovat padáky a lepší ochranu motoru.Origo blástry nevydržej potřeba vyměnit za pořádný. Plánovaný taky nějaké měkké brašny+ plotnu, ochrané polepy . No a laborace s Pneu.
Recenze
Vybíral jsem po lehkém 2t Enduru něco univerzáního s čim dojedu do práce, svezu se v lehkém terénu a dá to i nějaký výlet. KTM drahý, Yamaška na mě vysoká koza s horším podvozkem, no a pak se objevila Italka tak akorát pro mě. Umí všechno a po nasednutí se za klackama cejtíte hned jak doma. Origo Pirelli STR fajn, za sucha i dávaj v terénu, za mokra samořejme jak nejsou špunty tak jsou to saně.
Určite potřeba říci že ač má v názvu Tuareg a evokuje pouštní mašinu, přeci jen oproti Tenerce čí 890 je znát že teréní DNA tam uplně neni a je to více univerzálnejší moto.Pokud chcete do Offu tak je potřebe motorku trochu dovybavit a ochránit.