Motorku jsem koupil naprosto haluzově, měl jsem peníze a jen projížděl inzeráty v okolí, padla mi do oka a do rukou
Výška jezdce: 190 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-6R Ninja: Chtěl jsem Kawu, to je prostě láska, ale bohužel jsem líný abych si udělal neomezený ŘP a nebyla žádná dostupná s 25kw v TP
První dojmy - Nekonečný otáčkoměr a plynulý nástup výkonu, krásně stabilní v každé situaci, ráda se sklápí do zatáček, skvělé brzdy, jen horší posez a s mou výškou je to trošku boj
Motorku bych doporučil pro - Je pro motorkáře co mají rádi rychlost, hbytost a lehkost v zatáčkách, jen vyšší lidi můžou mít problém se na ni poskládat
Doplňky na motorce - S padáky jsem ji koupil, přidal CNC páčky, tmavé plexi a bude laděný výfuk Giannelli
Recenze
Mé pocity z motorky jsou zvláštní, je pravda že jsem zatím najel jen 1500km, ze začátku jsem byl dost nadšený, ale motorka měla spoustu nedostatků, byla rozštelovaná a zanedbaná. Postupně jsem si vypěstoval rohlík na obličeji, ale byla to delší cesta, bylo a je toho spoustu.
První facka co jsem schytal, bylo zjištění, že těmto ročníkům praskají vložky válců, no je to strašák jako blázen a nevíš kdy to může přijít. No strašný, říkal jsem si co jsem to zase proboha koupil, ale teď po pár měsících jsem celkem nadšený a spokojený. Další facka byla odhalení absence zajišťovací matice na pastorku, ještě že jsem chtěl jako první věc vyměnit komplet řetězovku, byla to pecka, nechápu, najel jsem tak pár desítek Km a navíc jsem zkoušel a párkrát tahal na 200Km/h, naštěstí pastorek z osy nezklouzl.
Takže:
1) řetězovka, zvolil jsem užší řetěz 520, kvůli výběru zubů rozet a menšímu odporu, koupil jsem opět D.I.D. zvmx a JTsprockets řetězová kola.
2) nový gumy, komplet předek/zadek, zvolil jsem Dunlop qualifier core
3) nové svíčky NGK iridium, nové cívky z Číny a synchronizace karburátorů, hodně to vylepšilo chod motoru a tah v nízkých otáčkách při rozjezdech
4) výměna oleje a filtru, nový vzduchový filtr
5) vypláchnutí chladiče a nový termostat, ten taky udělal opravdu hodně, starý termostat měl zpomalené reakce a nebyl schopný udržet konstantní teplotu, nová chladící kapalina G12
6) kontrola elektriky, konzervování kontaktů kontaktolem, zkouška ventilátoru a namontován extra vypínač větráku
7) kontrola ložisek kol, vyměněno ložisko unašeče rozety
8) nové brzdové destičky, osazeny pancéřové brzdové hadice a nová brzdová kapalina
9) komplet spojka, pružiny, lamely i plechy, které byly dosti spálené, vypínací ložisko je v dobré kondici
Ještě pár drobností, jako nové stupačky, nové CNC páčky, černé plexi, všechny nové šroubky kapotáže. Ještě jsem koupil nepoškozené svody, protože ty na motorce jsou naražené a rovnou i nový tlumič Giannelli, takže to mě následně čeká. Dále bych chtěl v zimě provést měření kompresí válců a ventilové vůle. Motorka trochu žere olej, asi tak deci na 1000Km.
Pěkná strašilka...ať tě dlouho baví.
Vypadá to, že si sní udělal pěknou voňavku ,tak ať ti slouží!
Ahoj, jen tak pro info.
Z A2 na A děláš jenom jízdy testy ne, cele to vyjde cca 6000kč a 4 dny tvého času.
Dobrá práce draku
To je motorka, byt postarsi, na honeni vterin na okruhu, a ne na jezdeni po polnackach na rozhledny Teda jako ne ze by to samozrejme nezvladla, ale smysl mi unika
At ti vydrzi dlouho, a na spotrebu 1 deci na 1000km se u takhle stary vrany vykasli, bud rad ze to zere tak malo, dolejvej, a uzivej!