PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dacann
Vloženo 2.12.2023
Aktualizováno 2.12.2023
Zobrazeno 2 026x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Motorku jsem koupil naprosto haluzově, měl jsem peníze a jen projížděl inzeráty v okolí, padla mi do oka a do rukou

Více fotografii

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-6R Ninja: Chtěl jsem Kawu, to je prostě láska, ale bohužel jsem líný abych si udělal neomezený ŘP a nebyla žádná dostupná s 25kw v TP

První dojmy - Nekonečný otáčkoměr a plynulý nástup výkonu, krásně stabilní v každé situaci, ráda se sklápí do zatáček, skvělé brzdy, jen horší posez a s mou výškou je to trošku boj

Motorku bych doporučil pro - Je pro motorkáře co mají rádi rychlost, hbytost a lehkost v zatáčkách, jen vyšší lidi můžou mít problém se na ni poskládat

Doplňky na motorce - S padáky jsem ji koupil, přidal CNC páčky, tmavé plexi a bude laděný výfuk Giannelli

Recenze

Mé pocity z motorky jsou zvláštní, je pravda že jsem zatím najel jen 1500km, ze začátku jsem byl dost nadšený, ale motorka měla spoustu nedostatků, byla rozštelovaná a zanedbaná. Postupně jsem si vypěstoval rohlík na obličeji, ale byla to delší cesta, bylo a je toho spoustu.

První facka co jsem schytal, bylo zjištění, že těmto ročníkům praskají vložky válců, no je to strašák jako blázen a nevíš kdy to může přijít. No strašný, říkal jsem si co jsem to zase proboha koupil, ale teď po pár měsících jsem celkem nadšený a spokojený. Další facka byla odhalení absence zajišťovací matice na pastorku, ještě že jsem chtěl jako první věc vyměnit komplet řetězovku, byla to pecka, nechápu, najel jsem tak pár desítek Km a navíc jsem zkoušel a párkrát tahal na 200Km/h, naštěstí pastorek z osy nezklouzl.

Takže:
1) řetězovka, zvolil jsem užší řetěz 520, kvůli výběru zubů rozet a menšímu odporu, koupil jsem opět D.I.D. zvmx a JTsprockets řetězová kola.

2) nový gumy, komplet předek/zadek, zvolil jsem Dunlop qualifier core
3) nové svíčky NGK iridium, nové cívky z Číny a synchronizace karburátorů, hodně to vylepšilo chod motoru a tah v nízkých otáčkách při rozjezdech
4) výměna oleje a filtru, nový vzduchový filtr
5) vypláchnutí chladiče a nový termostat, ten taky udělal opravdu hodně, starý termostat měl zpomalené reakce a nebyl schopný udržet konstantní teplotu, nová chladící kapalina G12
6) kontrola elektriky, konzervování kontaktů kontaktolem, zkouška ventilátoru a namontován extra vypínač větráku
7) kontrola ložisek kol, vyměněno ložisko unašeče rozety
8) nové brzdové destičky, osazeny pancéřové brzdové hadice a nová brzdová kapalina
9) komplet spojka, pružiny, lamely i plechy, které byly dosti spálené, vypínací ložisko je v dobré kondici

Ještě pár drobností, jako nové stupačky, nové CNC páčky, černé plexi, všechny nové šroubky kapotáže. Ještě jsem koupil nepoškozené svody, protože ty na motorce jsou naražené a rovnou i nový tlumič Giannelli, takže to mě následně čeká. Dále bych chtěl v zimě provést měření kompresí válců a ventilové vůle. Motorka trochu žere olej, asi tak deci na 1000Km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 08.12.23 v 14:52 10b.

Pěkná strašilka...ať tě dlouho baví.

petr13
petr13 napsal 07.12.23 v 19:44 10b.

Vypadá to, že si sní udělal pěknou voňavku ,tak ať ti slouží!

MTT890d
MTT890d napsal 06.12.23 v 16:50 5b.

Ahoj, jen tak pro info.
Z A2 na A děláš jenom jízdy testy ne, cele to vyjde cca 6000kč a 4 dny tvého času.

Vladounreal
Vladounreal napsal 06.12.23 v 10:35 10b.

Dobrá práce draku

Ozzy_
Ozzy_ napsal 03.12.23 v 11:27 10b.

To je motorka, byt postarsi, na honeni vterin na okruhu, a ne na jezdeni po polnackach na rozhledny Teda jako ne ze by to samozrejme nezvladla, ale smysl mi unika

At ti vydrzi dlouho, a na spotrebu 1 deci na 1000km se u takhle stary vrany vykasli, bud rad ze to zere tak malo, dolejvej, a uzivej!

Více komentářů



TOPlist