Dlouho jsem hledal takovou simbiózu mezi jezdcem a motorkou. Myslím, že zde jsem ji našel.
Motorka koupena od FIRMA:CITY MOTO (Plzeň 3-Jižní Předměstí
Výška jezdce: 190 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki V-Strom 800DE: Blíž k domovu byla Honda a po svezení na předváděcím TA už jsem do Suzuki ani nejel.
První dojmy - Láska na první, ani ne tak pohled, jako nasednutí. Ten pocit byl prostě úžasný. Přesto, že nejsem úplně malý (190cm), byl ten posez naprosto příjemný a komfortní. Dostatek místa na nohy, když jde člověk do stupaček, pohodlné sedlo, pozice nohou i těla. Skvělá ochrana před větrem. Váha, 21 kolo v předu a s tím vším spojená ovladatelnost. Výkonu pro mě dostatek. Prostě VAU.
Motorku bych doporučil pro - Myslím, že je to motorka pro každého, kdo nemá potřebu lítat na okruhu. Dá se na ní dojíždět do práce, blbnout okolo komína, nebo na louce a podívá se s ní člověk i po světě. Jen mám takový pocit, že pro 2 s bagáží už může být nedostatečná.
Doplňky na motorce - OEM doplňky mám vyšší plexi s bočními deflektory, kryty rukou, vyhřívané hefty, zásuvku, quickshifter a centrální stojan.
Aftermarket mám Polepy nádrže, venkovní teploměr, padací rámy Hepco Becker, rozšíření stojánku, přídavná světla M-Style, plotnu SW Motech a topcase Kappa. Ještě čekám na kryt motoru H B a boční kufry od SW Motech snad dodá Ježíšek ?.
Recenze
Nyní už mám za sebou 1. servis po zajetí a cca 1600 km. Musím říci, že stále trvá ten pocit pohodlí a bezpečí. TA svědčí jakákoliv cesta, i jízdní styl. Dá se s ním jet svižně po pěkných silnicích, rozbité okresky absolutně nevnímá a věřím, že i lehký terén zvládne bez problémů. V nižších otáčkách je klidný, ale ve vyšším spektru o sobě dá motor citelně vědět. Brzdy jsou velice příjemné. Mají slušný záběr, ale nejsou nijak jedovaté. Co se spotřeby týče, tak já mám stále 4,5l. Pravdou je, že nejdelší cesta v kuse byla asi 300km a to ve svižnějším stylu. Věřím, že u delšího tripu možná o něco klesne. Ani tak si nemysli, že je to špatná spotřeba. Za mě spokojenost. QS funguje perfektně. Co bych viděl jako slabší stránku, je světlo, což už zmiňovali i jiní uživatelé. Není nijak výkoné a nastavení je celkem opruz. Nicméně se to dá řešit přídavnými světly, která hodně pomohou. Vzhledem k tomu, že jezdím sám, nemám větších problémů s podvozkem. Zadní tlumič je nastavitelný pouze za pomoci nářadí, ale v mém případě je to jen, když navesim bagáž a to se da překousnout.
.
Proč jsi měnil z Tracera?
Opravdu krásná .. užívej si ji
Hlavně aby si ten článek přečetl Ježíšek ...
Bezva, díky za potvrzení skvělých recenzí.