-
Test BMW F 850 GS Trophy vs. Suzuki V-Strom 800DE: Legenda proti nastupující hvě...
06.03.2024
-
Dobrodruzi střední třídy: Honda XL750 Transalp vs. Suzuki V-Strom 800DE vs CFMot...
30.10.2023
-
Suzuki V-Strom 800 DE: Čekali jsme na něj
07.09.2023
-
První svezení na novinkách Suzuki 2023: Zaměřeno na osmistovky
04.07.2023
2023 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 776 cm3 |
Výkon | 62 kW |
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min |
Točivý moment | 78 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6800 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 84 mm |
Zdvih | 70 mm |
Kompresní poměr | 12.8 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý páteřový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 220 mm |
Zdvih zadního odpr. | 220 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 310 mm |
Přední třmen | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 21 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 |
Rozměr zadní pneu | 150/70R17 |
Rozvor | 1570 mm |
Úhel hlavy řízení | 28 ° |
Závlek předního kola | 114 mm |
Světlá výška | 220 mm |
Výška sedla | 855 mm |
Pohotovostní hmotnost | 230 kg |
Užitečná hmotnost | 200 kg |
Objem nádrže | 20 l |
Množství oleje | 3.9 l |
Spotřeba | 4.4 l/100 km |
První cena | 254900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto | 116 | Včera 08:48 | ||
Japonské | V-Strom 800DE delší zkušnosti | 153 | 1.4.2024 16:28 | ||
Výběr moto | Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto | 2 | 25.3.2024 17:47 | ||
Pokec o motorkách | Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom | 42 | 5.3.2024 23:02 | ||
Silniční cestovní | Aerodynamika- cestovní moto | 30 | 16.2.2024 10:28 | ||
Enduro & funbike | Suzuki v strom 800 DE | 49 | 19.1.2024 11:30 | ||
Silniční cestovní | Aerodynamika- cestovní moto | 0 | 28.12.2023 11:47 |
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Turkovice, SuziikPříjemná cestovní motorka, která se nelekne lehkého offroadu. Moc mě baví charakter motoru a příjemn...
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Olomouc, intuicAbsolutní univerzál, který zvládne všechno, všude a sakra svižně, jen se řidič nesmí bát vyšší váhy ...
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Omlenička, MoBrusinPerfektně mi sedla! Přišel jsem s neutrálním přístupem, ale nadchla mě.
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Světlá Hora, ThoprTJiný svět, v životě je potřeba vyzkoušet prý všechno. To, co jsem vždy zavrhoval, jsem nyní koupil. ...
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Volyně, yngweZa ty peníze? Není moc co vymejšlet.
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Lukavice, honza511Asi takový pracant pro všechno. Na silnici,do terénu,na cestování...pro rohlíky Věřím,že v Suzuki o...
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Dvůr Králové nad Labem, JaarBassVýborný kompromis pro cestování
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Soběslav I, davikodaPohodlný motocykl , výborný motor. Malá spotřeba.
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Liberec X - Františkov, tapecSkvělý univerzál pro cestovatele sólo i ve dvou. Agilní motor již od nízkých otáček, krásně hladký,...
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Zádveřice-Raková, j4rekVýbava,motor,podvozek jasná volba pro suzuki v strom 800 de ! Vždy jsem byl zastánce Honda a Yamaha ...
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Světlá Hora, ThoprTJiný svět, v životě je potřeba vyzkoušet prý všechno. To, co jsem vždy zavrhoval, jsem nyní koupil. ...
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Volyně, yngweZa ty peníze? Není moc co vymejšlet.
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Lukavice, honza511Asi takový pracant pro všechno. Na silnici,do terénu,na cestování...pro rohlíky Věřím,že v Suzuki o...
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Soběslav I, davikodaPohodlný motocykl , výborný motor. Malá spotřeba.
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Vracovice, Karlitos42Ihned po odhalení této motorky se mi zalíbil její vzdled, futuristické světlomety, takzvaný zobák,.....
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Liberec X - Františkov, tapecSkvělý univerzál pro cestovatele sólo i ve dvou. Agilní motor již od nízkých otáček, krásně hladký,...
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Dvůr Králové nad Labem, JaarBassVýborný kompromis pro cestování
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Olomouc, intuicAbsolutní univerzál, který zvládne všechno, všude a sakra svižně, jen se řidič nesmí bát vyšší váhy ...
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Litoměřice (Předměstí), SZCZHned po prvních kilometrech testu silnice lehký terén, jsem byl ohromen snadnou ovladatelností.
-
Suzuki V-Strom 800DE (2023)
Omlenička, MoBrusinPerfektně mi sedla! Přišel jsem s neutrálním přístupem, ale nadchla mě.
-
Zadní plotna Givi a kufr Kappa 44L.
19.04.2024 v 20:07Namontováno na výlety a hlavně jako opěrka pro manželku. Plotna Givi M8B, zesílení Givi SR3125 a ALU...
-
Hlavní stojan.
19.04.2024 v 20:01Tak nedá se nic dělat, hlavní stojan tam musí být. Na bazošu za 2500kč, česká výroba a velmi jednodu...
-
Olepení z čajny
19.04.2024 v 19:59Lepím to na každou motku a Strom nemohl chybět. Bratru za 800kč.
-
první garanční servis
18.04.2024 v 18:50Tak jsem se cca 4x projel na Stromkovi a už mne čekalo objednání na první garančku. Jinak seznámení...
-
Montáž spodních padáků Heed
12.04.2024 v 18:16S horním rámem jsem motorku již koupil, tak jsem dokoupil spodním rám na motor.
Motor | |
---|---|
Spojka | 5.0/10 |
Průběh výkonu | 7.0/10 |
Vibrace | 4.0/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 5.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 7.0/10 |
Jízda | |
Sport | 5.0/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Terén | 5.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.0/10 |
Ceny servisu | 4.0/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 5.0/10 |
Nabídka doplňků | 2.0/10 |
Servisní intervaly | 5.0/10 |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 1090 Adventure | Chtěl jsem málo ojetější stroj a takový jsem nenašel. Ale hrozně se mi líbí. |
Honda XL750 Transalp | Určitě skvělá, ale moc se mi nelíbí. |
Suzuki DL 1050 V-Strom DE | Pro mě drahá a po testovače oproti 800 jsem zase tak razantní rozdíl na moje určení nezaznamenal. |
Honda XL750 Transalp | Nevím jakým směrem Honda chce jít,vždy jim vše fungovalo a uměla nabídnout lidem stroj který k něčemu vypadal a cítil se na tom dobře hned jak si sedl. Nový Transalp?zklamání. Plasty jak Číny,podvozek se nedá nastavit a QS si můžete dokoupit. |
Honda CRF1000L Africa Twin | Finanční strop pro mne byl rozhodující. Stará Afrika s mnoha kilometry vs nový Vstrom s nulou na tachu? |
Yamaha Tenere 700 | Pořizovací cena v základním balíčku nenabízí to co konkurence. Design u mne vyhrává,ale už je na trhu pár let a konkurence nespí a nabízí přecijen už lepší techniku a výbavu |
Aprilia Tuareg 660 | Velký favorit ve výběru v konkurenci s Tenere a středním objemem v této třídě,ale dle dlouhodobých testů a recenzí na mne neudělali Italové dojem ve spolehlivosti.Stále to má asi nějaké nemoci které musí vychytat |
Honda XL750 Transalp | Nejede ze spodních otáček, malá výbava, celkově krátká motorka |
Honda XL750 Transalp | Nejede ze spodních otáček, malá výbava, celkově krátká motorka |
Benelli TRK 702 X | Nebyla dostupná |
CFMOTO 700MT | Těžká a slabší motor |
BMW F 800 GS | |
Yamaha Tenere 700 | Více do terénu |
Honda XL750 Transalp | |
Yamaha Tenere 700 | vyzkoušeno, dost vysoká, méně pohodlná, motor živý, kratší rychlosti |
Honda XL750 Transalp | vyzkoušeno, slabé spodní pásmo otáček, celkově mě moc neoslovila |
BMW R 1250 GS Adventure | Cena |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Vyšší cena |
Honda XL750 Transalp | Motor funguje v nižších otáčkách hůře než u Suzuki V-Strom 800, horší podvozek |
Yamaha Tenere 700 | Vyloženě špatný základní podvozek |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Tiger 900 Rally | Taky byla v hledáčku, ale nakonec jsem se na ní ani nesvezl a koupil Triumpha |
Yamaha Tenere 700 | Dle parametrů je to skvělá motorka, funkční a super na cestování. Ale design mě vůbec nenadchnul, škaredá světla a elektronika.. V-Strom? Když je to řadový motor, takže jen Strom a váha je taky docela vysoká. A už jsem chtěl taky změnu značky. |
Suzuki DL 650 V-Strom | Novinka, pneu s duší, na začátek mi přišla 650 lepší. |
Triumph Tiger 900 Rally | |
Aprilia Tuareg 660 | Určite super motorka, ale nějak jsem nedal to přední světlo s maskou a pak taky hmotnost jsem prcek a žádný silák tak každý ušetřený kg je fajn |
Honda ADV 350 | otravné vibrace v cestovních rychlostech, ale jinak asi to nej v kategorii aktuálně |
Yamaha Tenere 700 | |
Aprilia Tuareg 660 | Těžší o 26kg, o něco menší zdvihy, není tak pěkná, menší zadní kolo |
Honda XL750 Transalp | Blíž k domovu byla Honda a po svezení na předváděcím TA už jsem do Suzuki ani nejel. |
Honda XL750 Transalp | Samozřejmě jsem zvažoval i Stroma 800DE, zvlášť když mi Strom 650 parádně sloužil 12 let. Také po ježdění na BMW F850 GSA mi obě tyto japonské motorky přišly příjemnější, myslím, že jsou obě parádní. Nakonec mi ale více padl do ruky TransAlp :-) |
Aprilia Tuareg 660 | Přišla pozdě, v základu nic moc navíc |
Aprilia Tuareg 660 | odradily mě vibrace motoru, špatná ochrana proti větru a vyšší hmotnost |
Honda XL750 Transalp | Nelíbí se mi |
Honda XL750 Transalp | nepadla mi do oka a ty barvy jsou opravdu strašné a asi je i vice do terénu což já nepotřebuju. |
Suzuki DL 650 V-Strom | nechtěl jsem drátový kola, ani přední 21, líbila se mi víc osvědčená zastaralost 650, než jít do úplný novinky |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2023 | Suziik | 2023-v-strom-800de-o.pdf | 7.1 MB | manuál v AJ |
2023 | Jarda | dl800dercm3_accessor.pdf | 22 MB | Katalog příslušenství |