Suzuki V-Strom 800DE
Informace k modelu
Nový V-Strom střední třídy, vybavený řadovým dvouválcovým motorem
Redakční testy
Články
Technické údaje Suzuki V-Strom 800DE
2023
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 776 cm3
Výkon 62 kW
Výkon při otáčkách 8500 ot/min
Točivý moment 78 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6800 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Řadový
Počet válců 2
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 84 mm
Zdvih 70 mm
Kompresní poměr 12.8 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Dvojitý páteřový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 220 mm
Zdvih zadního odpr. 220 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 310 mm
Přední třmen dvoupístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 21 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 90/90-21
Rozměr zadní pneu 150/70R17
Rozvor 1570 mm
Úhel hlavy řízení 28 °
Závlek předního kola 114 mm
Světlá výška 220 mm
Výška sedla 855 mm
Pohotovostní hmotnost 230 kg
Užitečná hmotnost 200 kg
Objem nádrže 20 l
Množství oleje 3.9 l
Spotřeba 4.4 l/100 km
První cena 254900 Kč
Videa Suzuki V-Strom 800DE
Témata ve fóru o Suzuki V-Strom 800DE
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Výběr moto Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto 116 Včera 08:48
Japonské V-Strom 800DE delší zkušnosti 153 1.4.2024 16:28
Výběr moto Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto 2 25.3.2024 17:47
Pokec o motorkách Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom 42 5.3.2024 23:02
Silniční cestovní Aerodynamika- cestovní moto 30 16.2.2024 10:28
Enduro & funbike Suzuki v strom 800 DE 49 19.1.2024 11:30
Silniční cestovní Aerodynamika- cestovní moto 0 28.12.2023 11:47
Skupiny
Databáze 12 majitelů Suzuki V-Strom 800DE
Silné stránky hodnocené uživateli
Slabé stránky hodnocené uživateli
Průměrné hodnocení od 2 uživatelů
Motor
Spojka
5.0/10
Průběh výkonu
7.0/10
Vibrace
4.0/10
Převodovka
8.0/10
Mechanická hlučnost
8.0/10
Zvuk
5.0/10
Spolehlivost
10.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
8.0/10
Těsnost tlumičů
10.0/10
Tuhost rámu
7.0/10
Jízda
Sport
5.0/10
Město
8.0/10
Cestování
8.0/10
Terén
5.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
4.0/10
Ceny servisu
4.0/10
Servisní síť
5.0/10
Dostupnost dílů
5.0/10
Nabídka doplňků
2.0/10
Servisní intervaly
5.0/10
Terén
Brodivost -
Výška -
Ochrana motoru -
Skoky -
Cestování
Pohodlí jezdce
6.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
5.0/10
Ochrana jezdce cestování
6.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 6.09
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.50 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 1 uživatelů.
Kupující kteří dali V-Strom 800DE přednost
NekoupiliZ důvodu
KTM 1090 Adventure Chtěl jsem málo ojetější stroj a takový jsem nenašel. Ale hrozně se mi líbí.
Honda XL750 Transalp Určitě skvělá, ale moc se mi nelíbí.
Suzuki DL 1050 V-Strom DE Pro mě drahá a po testovače oproti 800 jsem zase tak razantní rozdíl na moje určení nezaznamenal.
Honda XL750 Transalp Nevím jakým směrem Honda chce jít,vždy jim vše fungovalo a uměla nabídnout lidem stroj který k něčemu vypadal a cítil se na tom dobře hned jak si sedl. Nový Transalp?zklamání. Plasty jak Číny,podvozek se nedá nastavit a QS si můžete dokoupit.
Honda CRF1000L Africa Twin Finanční strop pro mne byl rozhodující. Stará Afrika s mnoha kilometry vs nový Vstrom s nulou na tachu?
Yamaha Tenere 700 Pořizovací cena v základním balíčku nenabízí to co konkurence. Design u mne vyhrává,ale už je na trhu pár let a konkurence nespí a nabízí přecijen už lepší techniku a výbavu
Aprilia Tuareg 660 Velký favorit ve výběru v konkurenci s Tenere a středním objemem v této třídě,ale dle dlouhodobých testů a recenzí na mne neudělali Italové dojem ve spolehlivosti.Stále to má asi nějaké nemoci které musí vychytat
Honda XL750 Transalp Nejede ze spodních otáček, malá výbava, celkově krátká motorka
Honda XL750 Transalp Nejede ze spodních otáček, malá výbava, celkově krátká motorka
Benelli TRK 702 X Nebyla dostupná
CFMOTO 700MT Těžká a slabší motor
BMW F 800 GS
Yamaha Tenere 700 Více do terénu
Honda XL750 Transalp
Yamaha Tenere 700 vyzkoušeno, dost vysoká, méně pohodlná, motor živý, kratší rychlosti
Honda XL750 Transalp vyzkoušeno, slabé spodní pásmo otáček, celkově mě moc neoslovila
BMW R 1250 GS Adventure Cena
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo Vyšší cena
Honda XL750 Transalp Motor funguje v nižších otáčkách hůře než u Suzuki V-Strom 800, horší podvozek
Yamaha Tenere 700 Vyloženě špatný základní podvozek
Kupující místo V-Strom 800DE koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Triumph Tiger 900 Rally Taky byla v hledáčku, ale nakonec jsem se na ní ani nesvezl a koupil Triumpha
Yamaha Tenere 700 Dle parametrů je to skvělá motorka, funkční a super na cestování. Ale design mě vůbec nenadchnul, škaredá světla a elektronika.. V-Strom? Když je to řadový motor, takže jen Strom a váha je taky docela vysoká. A už jsem chtěl taky změnu značky.
Suzuki DL 650 V-Strom Novinka, pneu s duší, na začátek mi přišla 650 lepší.
Triumph Tiger 900 Rally
Aprilia Tuareg 660 Určite super motorka, ale nějak jsem nedal to přední světlo s maskou a pak taky hmotnost jsem prcek a žádný silák tak každý ušetřený kg je fajn
Honda ADV 350 otravné vibrace v cestovních rychlostech, ale jinak asi to nej v kategorii aktuálně
Yamaha Tenere 700
Aprilia Tuareg 660 Těžší o 26kg, o něco menší zdvihy, není tak pěkná, menší zadní kolo
Honda XL750 Transalp Blíž k domovu byla Honda a po svezení na předváděcím TA už jsem do Suzuki ani nejel.
Honda XL750 Transalp Samozřejmě jsem zvažoval i Stroma 800DE, zvlášť když mi Strom 650 parádně sloužil 12 let. Také po ježdění na BMW F850 GSA mi obě tyto japonské motorky přišly příjemnější, myslím, že jsou obě parádní. Nakonec mi ale více padl do ruky TransAlp :-)
Aprilia Tuareg 660 Přišla pozdě, v základu nic moc navíc
Aprilia Tuareg 660 odradily mě vibrace motoru, špatná ochrana proti větru a vyšší hmotnost
Honda XL750 Transalp Nelíbí se mi
Honda XL750 Transalp nepadla mi do oka a ty barvy jsou opravdu strašné a asi je i vice do terénu což já nepotřebuju.
Suzuki DL 650 V-Strom nechtěl jsem drátový kola, ani přední 21, líbila se mi víc osvědčená zastaralost 650, než jít do úplný novinky
Manuály pro Suzuki V-Strom 800DE
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2023 Suziik 2023-v-strom-800de-o.pdf 7.1 MB manuál v AJ
2023 Jarda dl800dercm3_accessor.pdf 22 MB Katalog příslušenství
Bazar pro Suzuki V-Strom 800DE (rss)

TOPlist