Stylový vzhled, vynikající motor a super ovladatelnost.
Motorka koupena od FIRMA:PEMM Brno, spol. s r.o. (Brno-Bohu
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - Po prvních kilometrech testovací jízdy jsme hned věděl , že jsme si souzeni. Velice mi sedl posed a celková ergonomie motorky a přechod z MT07 byl naprosto hladký. Mimo vzhledu se mi líbí také projev a zvuk motoru, byť ten zrovna moc krásy nepobral. Brzdy jsou dostatečně slušné a podvozek na první pocit dobrý.
Doplňky na motorce - Sportovní držák značky - originál Yamaha
Držák telefonu a USB nabíječka/zásuvka
Ochranné kryty motoru - M-Style
Padáky motoru - Rutan - dvoubodové
Přední kapotáž racer
Laděný výfuk Ixil
Protiskluzový gumový polep nádrže
Padací protektory v osách kol
Reflexní proužky na ráfcích
Ochranná mřížka chladiče
Na nádhernou plechovou nádrž skvěle padnoucí magnetický tankvak Held z Bonmota
Krovka na sedlo od S2 Concept
Recenze
XSR 900 jsem zvolil vcelku spontálně. Především jsem chtěl tříválec, protože se mi líbí jeho projev a věděl jsem že na motor CP3 jsou převážně kladné recenze, což bylo jedním z hlavních důvodů mé volby. To jsem potvrdil po prvním otočením plynu. V hledáčku byl ještě Triumph street triple RS, ale nakonec jsem propadl Yamaze, kde mě zlákala opravdu dobrá nabídka prodejce a především možnost zvolit nějaké originální doplňky za 20 000 zdarma. Najeto mám zatím málo protože kroutíme teprve první zajížděcí kilometry, ale vše zatím funguje naprosto skvěle. Nejostřejší mapa je naprosto čitelná a nevyděsí, elektronický plyn je oproti předchozím generacím bez velkého škubání, kladně hodnotím také funkčnost oboustranného řazení. Ideální mašina na rychlé protahováky a sportovní jízdu. Na cestování to moc není , ale to taky nebylo účelem koupě.
Edit: Krátké zhodnocení po 3000 km.
• Jede to skvěle, zvuk nad 6000ot. je i z té bandasky famózní.
• Rychlořazení: nahoru - z 1 na 2 je lepší přes spojku, dál už je to absolutně sametové. Dolů – občas se mu nechce z 6 na 5 – jak když šlápneš na gumu jinak OK. Problém je při nouzovém brždění, když se nestihne odřadit například ze 4.ky, na místě je pak problém se spojkou přinutit převodovku odřadit dolu na neutral nebo 1. Při každém stupni se musí vždy trochu pustit spojka do záběru a pak zas znovu zmáčknout. To je vopruz – tady to má rezervy. Když toto ale pominu – za normálních okolností funguje dobře.
• Přední vidlice: asi bez výhrad – funguje dobře
• Zadní tlumič: Když se mu více naloží, má tendenci se houpat. Zkusím pořešit nastavením, ale spíš to v budoucnu vidím na výměnu za nějaký lepší.
• Řízení: Řekl bych že přesné, nicméně i přes delší kyvku je nervóznější při sportovní jízdě a s odlehčeným předním kolem na výjezdu ze zatáčky řízení trochu kmitá. Je to nepříjemné hlavně když se motorka přehazuje z jednoho náklonu do druhého v nějaké rychlejší vlásence. Zkusím instalaci tlumiče řízení a uvidíme.
• Byť na to zrovna moc nedám a u předchozí MT 07 jsem neviděl žádný rozdíl a neřešil jsem musím konstatovat, že CP3 opravdu více chutná prémiový benzín nejlépe více oktanový (např. Verva 100) Ne že by to lépe nebo více jelo, ale jsou rozhodně znát menší vibrace a celkově pocitově hladší průběh při zrychlování.
• Jinak je to žrout pneumatik . Hlavně zadní Bridge S22 už toho má po těch 3000 dost. Dávám jí tak maximálně ještě 1000 možná ani to ne a je po ní
Suma sumárum, i přes jisté výhrady je to skvělý a zábavný stroj ! Rozhodně nelituji koupě. Věřím, že některé neduhy ještě odladíme.
Na tu polokapotu už čakám 4 mesiace, ešteže je zima. Už sa teším na dodanie a inštaláciu. Vždy som bol na polokapoty a táto originál Yamaha je úplná pecka.
S tým zastavením na 4-5 rýchlostný stupeň a potom skopanie na mieste dolu, je pravda. Nejde to dobre. A tiež sa mi zdá, že na benzín 95 to má viac cukavý prejav, jazdím na tom do práce, v zápchach to poznať.
Moc pěkná s tou kapotkou je to topka
Krásná mašina!Ten motor je úžasnej! Celé v retro,no paráda!
moc pěkná
Tohle je podle mě jedna z nejhezčích motorek a barevných kombinací co jsou teď ke koupi