Příjemná motorka s dostatečným výkonem
Motorka koupena od Honda motosalon Klokočka, Praha 6
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki V-Strom 800DE: Nelíbí se mi
První dojmy - Po předchozím ježdění na sportovně cestovní motorce jsem zatoužil zkusit jízdu taky mimo asfalt. Tak jsem v loňském roce ihned jak to šlo, objednal nového Transalpa a čekal půl roku na dodání. Je to docela svižná motorka, která ihned padne do ruky, ale dle opěvných recenzí jsem čekal výkon přece jen o něco vyšší. Že by mě výkon nějak ohromil říci nemohu, ale asi to stále srovnávám s předchozí motorkou, která byla výkonově přece jen trochu jinde.
Motorku bych doporučil pro - Všem cestovatelům a to klidně i ve dvou (vyzkoušeno)
Doplňky na motorce - Objednal jsem na motorku vše, co lze na tuto motorku objednat vyjma plastových kufrů (koupil jsem hliníkové), vyjma tankvaku (mám lepší od Givi) a vyjma komfortních stupaček spolujezdce (ty nepotřebuji)
Takže celkově z originálního příslušenství:
mřížka chladiče
padací rám
mlhová světla
12V zásuvka
trubkový rám motoru
spodní kryt motoru
kryty rukojetí
rally stupačky
quickshifter
vyhřívané rukojeti
hlavní stojan
vyšší plexi
deflektory
a dále:
tankvak Givi
hliníkové kufry Givi Trekker Outback
Toolboxy do držáků bočních kufrů
přídavná USB zásuvka do panelu
hrazda pro držák telefonu
uzamykatelný držák telefonu 2.0
automatický mazací systém řetězu
rozšíření bočního stojanu
Recenze
Jízda velice příjemná. Čekal jsem více uhoupaný podvozek, ale je to tuhé a v zatáčkách dobře drží. Na můj vkus jsou zbytečně dlouhé převody. Ještě co mě trochu vadí, že po uzavření plynu a jeho následném otevřením to cukne (musí se s plynem hodně opatrně), ale jinak vše OK.
Co mě překvapilo nemile, je vysoká cena originálního příslušenství. Představa o levné motorce se rozplynula po objednání veškerých doplňků. Pod sedlem není moc místa,je to tak na lékárnu a nějakou drobnost.
Motorku jsem vyzvedl před koncem května, ale objednané doplňky k motorce Honda nedodala. Čekal jsem na ně přes 2 měsíce, což mi přijde šílené. Bez nich tam motorka při jízdě mimo asfalt nedává žádný smysl (není nijak chráněná). Kdybych toto před objednáním tušil, možná bych býval koupil motorku jinou.
U mne to byly dva důvody a to zaprvé váha (chtěl jsem lehčí motorku a z toho důvodu jsem vyřadil i BMW) a taky se mi ta Suzuki nelíbí, hlavně ten její čumák. Líbila se mi i Aprilia Tuareg a to dost, ale chtěl jsem spolehlivou motorku a to u těch italských mám obavy.
Honda_2021 - mohl bys prosím trochu rozvést důvody, proč jsi nakonec zvolil Transapla, před V-Stromkem 800DE? Já totiž uvažuji úplně stejně, vychází mi to zatím fifty-fifty. díky
Chvíli jsem o větším bočním kufru uvažoval, ale nechtěl jsem, aby motorka byla s kufry moc široká, takže jsem nakonec zvolil tuto variantu a myslím, že je to dostatečná velikost
Dík za info o kufrech nevšiml jsem si, sry za zbytečný dotaz. Zvažoval si i větší boční (48 l) ? Zvažuju je taky, (alternativně shad terra (top 55, bocni 47), ale furt nevím zda to nebude poměrově k této motce až moc velké...
Krásný hold funglovka . Ať dlouho slouží.