renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z H2 (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník inhalátor
Vloženo 5.8.2023
Aktualizováno 5.8.2023
Zobrazeno 1 134x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Poměrně solidní monstrum po úpravě

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Před úpravou motorka, která je i přes přeplňování poměrně hodná, ovladatelná, ale já ji v sérii nechtěl nechat, proto jsem ji nekupoval

Motorku bych doporučil pro - Originál pro všechny, tento pouze pro mě!

Recenze

K mým stávajícím milenkám (ZXR 750, ZRX 1200 R a ZX-10R) jsem chtěl přeplňovaný motor, Z H2 je nejlevnější způsob jak se k němu dostat. Chtěl jsem ji od začátku předělat, takže mě sériovka moc nezajímala a jaká je v sérii si může každý někde zjistit.
Chtěl jsem změnit výkon, brzdy a design. Spotřeba mě nezajímá, ale pod 8 to nejede ani na volnoběh
Začnu výkonem a vším co s tím je spojené -
větší chladič z H2 a 2 ventilátory (origo má jeden), zároveň je posunutý bod spínání ventilátorů na nižší teplotu.
Race vzduchový filtr Sprint.
Zesílená spojka aby to udržela.
Svody akrap bez katu, koncovka Leo Vince, lambda nezapojená, i když namontovaná pro oko diváka hlavně na STK.
Odstranění všech restrikcí v řídící jednotce - ECU flash, posunutý omezovač na 13.200 ot. Nyní 242 koní na brzdě.
A nějaký hlouposti jako odstranění aktivního uhlí a zaslepení otvorů PAIR valve jsou možná i nezajímavý...
---
A ten zbytek - zadní kyvka H2, kolo zadní SX, zadní tlumič taky H2 (to byl problém sehnat), na zakázku vyrobený kotouček ABS a trakce (mají jiný počet otvorů a jinou velikost), pancéřový hadice, větší kotouče ZX-10R 330 mm, vypnuté ABS - teď to brzdí moc pěkně oproti sérii, sériový řetězový převod H2, tzn. Vmax nyní přes 300 - proto tam mám MRA plexi, možná nevypadá kdovíjak ale funguje báječně, LSL řidítka a páčky, tlumič řízení Hyperpro, blinkry Kellermann, hlasitý odfuk ventilu kompresoru Extreme Creations. Víc mě teď nenapadá.
No a svolávačku na napínák rozvodového řetězu máme taky za sebou...
Jako bonus je moooc fajnovej zvuk toho motoru, velmi návykové, stejně jako tah, ten je nyní brutální, běžně na mě trakce bliká na 5ku, zábavný to stroj.
Kromě úpravy řídící jednotky jsem dělal vše sám, zima byla dlouhá, tak to lépe uteklo.
Jinak motka byla originál černá, v té barvě pro mě extrémně nezajímavá a nudná, nyní je barva Versys 650 2019, na sluníčku vynikne nejlépe.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
WadeGYTR
WadeGYTR napsal 10.04.24 v 17:50 10b.

Pitbullterier
Pitbullterier napsal 11.09.23 v 20:33 10b.

Bestie!!!

yamaha46
yamaha46 napsal 07.08.23 v 13:50 10b.

Pěkně udělaná

Sedlsson
Sedlsson napsal 06.08.23 v 16:58 10b.

S takovou garáží musíš být VIP zákazník nějakého kšeftu s pneu. Fichtl parádní.

kain80
kain80 napsal 05.08.23 v 22:10 10b.

Více komentářů



TOPlist