PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z H2 (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MufKawa
Vloženo 11.10.2020
Aktualizováno 20.10.2020
Zobrazeno 3 360x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Emoce, extáze, emoce, extáze emoce, emoce, emoce...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Jan Konečný - Motogaráž (Český Těš - Spokojenost, fajn chlapi,k tomu moc pěkný motoshop, škoda, že to mám tak daleko, rád bych k nim jezdil na servis.

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Na ničem lepším jsem nikdy nejel.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce zažít extázi.

Recenze

Ačkoliv jsem profil zde kdysi zrušil, po prvních zkušenostech s psychopatkou jsem si řekl, že se o ty zážitky musím podělit.

Kamarád mne upozornil na zelenou psychopatku ve slevě a šlo se na ní i svézt.
No nic, měl jsem svojí krásnou Z900RS, ale i tak ve mne pořád hlodal červík si tu potvoru ZH2 zkusit. Tak jsem vybral 50tis na kauci a vyrazil do Těšína...
Nic moc jsem neočekával, předpokládal jsem těžkého mastodonta, s hrubým motorem s tím, že dojdu k přesvědčení, že motorka s kompresorem je pitomost.
Nicméně, majitel Motogaráže pan Konečný mi po telefonu řekl, že až si ji zkusím na RS zapomenu, protože tohle je snad nejlepší mašina co kdy Kawasaki vyrobila...
Ok řekl jsem si a šel jsem se svézt, no stačilo cca 40km seznámení a nebylo o čem. Motorku jsem vezl za týden domu.

Dnes v 7°C jsem neodolal a vytáhl ji na známou trasu Rakovník - Kralovice...
No je to doslova neuvěřitelné, co ta mašina předvádí se nedá ani popsat. Měl jsem po Simsonech, ČZ a Jawách, Yamahu 600 Fazer, Kawasaki ZX9R(tu ještě mám), Ducati Monster 1000, MotoGuzzi 1200sport 4V, Kawasaki Z900RS a svezl se na Honda Fireblade, Yamaha R1 a některých dalších, všechno super mašiny, ale tohle?

Sednete na to a rozjedete se...240kg hmotnosti někam zmizí, motorka je obratná jak lehká šestistovka do zatáček jde úžasně, přitom skvěle drží stopu, motor se vytáčí měkce a lehce jak nízko-objemový dvoutakt a je velmi pohodlná. Když chcete, poslušně jede jak 50k motorka a když chcete jinak a vezmete za to, tak se vám zadek zarazí o opěrátko (jinak byste opravdu ulítli), držíte se řídítek a jen čumíte jak to letí...150k na Ninje je fajn, ale tohle letí fakt jinak, emoce jsou někde jinde.
V režimu Road je přednastaveno 100% výkonu a kontrola trakce na druhý stupeň ze třech. Dáte za 3 a trochu víc plynu...motorka začne brutálně zrychlovat a jde na zadní (trakce zasahuje když se kolo zvedne cca 10cm nad silnici)...4 letí to jak blázen a zase na zadní, 5 zase to letí jak blázen a zase na zadní, 6 a ono to pořád letí dál .
Nebo si jedete 140km/hod na šestku na pohodu, no vezmete za plyn a počítáte 1,2,3,4 a je tam 200 Ta elasticita je neuvěřitelná.

Brzdy fungují skvěle, přední je fakt boží, při mém stylu jízdy kdy nebrzdím na krev o ABS nevím. Zvuk kompresoru je doslova droga, tah a zrychlení je extáze. No dnes jsem jezdil kolem 7.5l/100km, ale za to stojí i kdyby žrala 12...

Vzhledem k šíři motoru a přední pevné polokapoty, výšce nádrže a čelního štítku je ochrana před větrem nad očekávání dobrá. Do 160km/hod úplná pohoda a ani ve vyšších rychlostech nepociťuji žádný nesnesitelný uragán. Vyšší jezdci si mohou koupit vyšší čelní štítek i vyšší komfortní sedlo.

Ve skutečnosti je mnohem hezčí než na fotkách.
Jsem se stavil u benzínky, dojeli tam tři borci z Plzně na třech MV Augusta Brutale, skvělé motky určitě, ale po zážitku se zelenou psychopatkou jsem se na ně díval trochu s lítostí...Kluci mi to doufám odpustí. Určitě jedou skvěle, možná mi ujedou, ale to co já na psychopatce na nich nezažijou...

Závěrem co říct...Ty emoce jsou tady neuvěřitelné, doporučuji vyzkoušet, není to o tom s někým závodit, je to o tom tu divošku šílenou zkrotit, závodíte sám se sebou kdo nezažije nepochopí...

Děkuji Kawasaki, pro tuhle holku stojí za to žít

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NiLu
NiLu napsal 20.10.20 v 21:53 10b.

Nádherná Kawa! Ten zvuk kompresoru, to je něco a tolik koní pod zadkem, wow.

MufKawa
MufKawa napsal 17.10.20 v 13:50

Díky pane Všudezdejší, hlavně všichni kolama dolů.

PYTEL1
PYTEL1 napsal 16.10.20 v 13:17 10b.

MufKawa
MufKawa napsal 16.10.20 v 08:11

Ahoj, jj článek jsem psal po jízdě, pln emocí :D. Myslím, že to není předimenzované. Pravda, výkonu máš vždycky dost, ale nemusíš ho využít když nechceš. Jak na slabších mašinách někdy řadíš o 1 či 2 kvalty dolu abys svižně předjel, tady si dáš o kvalt dva výš aby to tolik nejelo
Jinak se dá výkon přepnout na 75% nebo na 50% když prší, nebo vezeš baťůžek. Takže si z toho udělás třeba stokoňovku a jde to i za jízdy.

sooky
sooky napsal 15.10.20 v 12:15 10b.

Ahoj, super clanek nabity emocemi. Asi na dalsim Kawa Green days zkusim. Zapujcil jsem si Versys 650 a Z900 a to co pises o Z H2, tak to jsem mel ten pocit ze Z900. Tak to jsem zvedavy, co reknu na H2 Vim, ze tam prijel ze zkusebni jizdy ostrileny borec a rikal jen WOW! Neni to na nase podelane derave silnice preci jen predimenzovane? Preji hodne super zazitku, je to nadherna motorka Za me jednoznacnych 10b.

Více komentářů



TOPlist