PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z H2 (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PokyXX
Vloženo 21.12.2021
Aktualizováno 25.12.2021
Zobrazeno 3 067x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Víceméně mašina na pohodu, ale ze začátku jsme si museli na sebe trošku zvykat...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Havrda (Hradec Králové) - je to moje druhá nová mašina od Havrdy, kdyby bylo něco špatně po druhý tam nelezu...

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1250 R: ...cena půl míče mi přišlo hodně a sleva 10 litrů by mě nevytrhla.
KTM 1290 Super Adventure R: Všechno bylo domluvení a nakonec mi zavolali z KTM že mi motorku prodat nemůžou kvůli euro normám, končil starý model e 4 a začínal nový e 5. Ale je to jen otázka času a určitě si jí pořídím, jiný "enduro" nechci...

První dojmy - První dojmy z jízdy nebyli moc šťastný, hlavně chtěl jsem úplně něco jiného, takže mašina za to až tak nemohla. Holka jsi mě získala až po zajetí a přejetí pár svižných zatáček kde jsem se prostě smál do helmy a řekl jsem si jak chceš tak to spolu zkusíme.

Recenze

Koupě proběhla tak nějak, že jsem řekl ženě pojď dem se podívat k Havrdovi má Zeda na krámě stejně nemáme co dělat. Mašinu jsem viděl, sednul si a věděl jsem že je to v prdeli. Chtěl jsem něco na pohodu, něco na co můžu hodit kufry, cestovat, něco na naše silnice a hlavně chtěl jsem zpomalit jelikož v loni jsem musel trošku zabojovat o řidičák. Jen na to všechno co jsem chtěl po usednutí za řídítka jsem tak trošku zapomněl...

Mašina kupovaná letos (únor 2021) a najeto 18000km a ty kilometry vůbec nebyli špatný, několik krát jsem si zařval do helmy a nebo jen tak se rozesmál.
Posed na mašině je supr. Seš mírně na rukou, sedíš pohodlně a jako 183cm vysoký a 110kg těžký "chlap" mi přijde že tam mám stále dost místa. Je to kus motorky (239kg) a to se mi líbí, není to žádná malá scvrklotina, ale kus stroje. Cestování denní porce 500km není nic co by ti dávalo pěkně zabrat. Když jsi chceš odpočinout dáš tam tempomat pustíš řídítka supr a nebo ještě lepší postavíš se do stupaček, tí míň šikovný se můžou u toho držet zrcátek a paráda. Do konce ani s batohem to není špatní, je to pohodlný, oba mají dost místa (batoh 60kg),ale tam mě zase sere něco jiného (otom později) Ochrana před větrem, nevím jak to dělá ten malej štítek, ale dělá to dobře. Do cca 160km/h supr pohoda co by šlo, ale nad 220 to stojí už pěkně za hovno. Pak mi už přijde že ta motorka není stavěna na rychlostí jako 240+ ,jednou jsem tam měl 280 a taky možná už naposled...asi by to chtělo tlumič řízení.
Podvozek...ten mě ze začátku pěkně sral. Ono vlastně nevím co mě sralo víc, jestli to byli naše silnice a nebo jak ten podvozek je "tvrdej". A další věc po pouštění řídítek mašina strašně tahala do prava. Neuměl jsi jet rovně a kdyby nebyla nová, tak řeknu že byla dva krát omotaná kolem stromů. Domnívám se že to dělají všechny ZH2 kromě ZH2 SE. Vyřešil jsem to jednoduše. V manuálu jsem si našel nejměkší nastavení podvozků a asi po 10 minutách byli oba "problémy" vyřešený. Mašina po pouštění řídítek jede rovně a na našich silnicích je to lepší, né dokonalý ale o hodně lepší.
Brzdy tam asi není o čem, jsou to Bremba brzdí. I když problém jsem měl a podle všeho se mi podařilo uvařit kapalinu (Červenohorské Sedlo) vyřešeno výměnou kapaliny s vyšším bodem varu.

Motor, kompresor...1,2,3 možná ještě 4 mašina jede jak z praku, vzteká se, zvedá se,máš pocit že tě chce zabít nebo aspoň vyděsit, kompresor dělá krocana, krátký převody jen to tam kopeš, chce ti odtrhnout ruce, ale stejně kdyby jsem mohl tak vyndám ten motor a hodil bych tam motor ze ZZRa 1400 (2013+) a byla by to pro mě dokonalá mašina. A proč protože jsi myslím že objem compresorem nenahradíš a chybí mi tam ta mamutí síla, která zrychlí na kterémkoli kvaltu a je skoro jedno kolik tam zrovna máš a nebo že máš zrovna batoh za sebou. Teď to nemyslím ve zlém, jen jsou věci které mi začali vadiť. Třeba takovej batoh a ne kvůli tomu že by bylo málo místa pro dva to ne, ale proto že mašina ve dvou už tak nejede. Jednu,dvě věci bych ještě našel, ale nechci to rozvádět víc, protože jsou to asi normální věci na které jen já jsem nebyl zvyklej a to proto že u předchozí mašiny jsem to řešit nemusel. Už jsem si zvykl a žena dostala o rok dřív svojí motorku, takže vyřešeno. Ale vyloženě co mě dokáže nasrat je quickschifter. Já nevím jestli jsem kopyto já, nebo on. Dolů supr, ale nahoru je to jak se mu chce a asi podle toho jaký má den, za mě quickschifter kope a mohl by fungovat teda líp. Někdy víc někdy míň, někdy radši používám spojku (pěkně odfukně kompresor) a někdy nemá chybu. Spotřeba můžeš jezdit za šest (Rakousko-Itálie) a nebo za deset (Červenohorské Sedlo) průměr mám 7,5-8 a považují se za svižnějšího turistů. Jinak je fajn, že když se chcete kochat a jet na pohodu užívat si krajinu, tak na ty motorke to de, nenutí mě jen pořád za to tahat. Líbí se mi že mi motorka pod zadkem ani do noh netopí to je taky fajn a v Itálii v kolonách jsem to strašně ocenil. Zvuk kompresorů je návyková věc a co se týká jeho údržby, tak podle manuálu ve 24 000km je tam výměna oleje a nějaký to "sítko" spolu stym se dělají ventily, svíčky takže by to nemělo být nic extra co by jste museli zvlášť řešit, spolehlivost ukáže čas. Jsou tam nějaký ty mapy, ale tyhle věci nemám rád proto je nepoužívám, pořád RIDER (plný výkon, bez elek.pomůcek) ještě by se to náhodou rozbilo, za mě zbytečná věc kterou zákazník zaplatí.

Jinak když se tedka v zimě nad tou motorkou zamyslím, tak jsi myslím že je to skvělá motorka a když nebudu vymýšlet blbostí tak jsi jí ještě chvíli nechám, ale zase na druhou stranu u mě člověk nikdy neví a klidně i zejtra může být na inzercí. Jinak hodil jsem tam Ixilli jen proto že se mi líbili, jsou s DB killermy které jsem musel upravit aby ten zvuk byl takovej akorát. Bez nich to strašně řvalo, s nima to bylo o ničem a vypadalo strašně.

Tak ať vám ta zima uteče a omluvám se za svojí československú mluvu, taky píšu to v práci z mobilu..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
WadeGYTR
WadeGYTR napsal 31.12.21 v 01:16 8b.

konečne dlhšia recenzia! Krásna motorka, tiež nad ňou rozmýšľam Veľa šťastných km

NiLu
NiLu napsal 28.12.21 v 18:12

Moc hezky napsaný a nádherný Zedík. Ten zvuk kompresoru je boží. Přeji jen šťastné km v sedle a ať vyjdou všechny plány do budoucna.

PolarBearOne
PolarBearOne napsal 25.12.21 v 19:39 10b.

bruttopyr
bruttopyr napsal 23.12.21 v 21:57 10b.

18000km za rok? Slušná porce! Já letos skončil na 6tkm a radoval se, jak se mi podařilo dost jezdit.

Mraki
Mraki napsal 23.12.21 v 11:14 10b.

Ahoj, krásná recenze. Já jel "jenom" na H2SX a když jsem se domů vracel z testovačky na mé Z1000SX, tak mi přišlo, jak kdybych vlez na fichtla z raketoplánu. Fakt nechápu, proč to prodávaj jako cesťáka, když je to na rukách jak superbike s kapotama To zrychlení už jsem nikdy na ničem podobným nezažil a to mám na ZX10R 207 koní na klice S quickhifterem mám takovej poznatek z mého Super Duka GT. Prostě to tam chce někdy kopnout hodně rychle. Naučit se to. Tím nechci říct, že jsi to nezkoušel, nebo že to neumíš. Tak ať to jezdí.

Více komentářů



TOPlist