renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Navigator
Vloženo 12.7.2023
Aktualizováno 6.8.2023
Zobrazeno 741x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Naprosto dokonalá,rychlá a elegantní.
Vzhled ročníku 2004-06 je nejhezčí co Yamaha mohla nabídnout.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - YZF-R1 !!! Už jen označení evokuje rychlost a dravost napříč generacemi. Padla mi do ruky jako prdel na hrnec. Po prvním svezení byla čitelná a během pár kilometrů bylo rozhodnuto, že ji nikdy už neprodám, tak jako moje cbr 600Fsport.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co ocení design ve světě motocyklů a chtějí okusit legendu.

Doplňky na motorce - Pouze jsem měnil držák SPZ ( nutnost! Originální držáky jsou ohavnost).
Blinkry ( to samé co u držáku spz )
Páčky - pro lepší řazení.

Jinak preferuji originální stav. Výfuk jsem nechal originální. Po uřvaném laďáku na CBR jsem rád za menší hluk i když projev je také pěkný i u originálního výfuku u R1.

Recenze

Jak jen začít psát něco o legendě YZF-R1 . Yamahu mám již 7 let a Hondu 12 let. Za tu dobu mohu říci, že R1 mi dokáže neustále vykouzlit úsměv na tváři. Je to taky splněný dětský sen, tak jako cbr.


Co se týká po technické stránce a jízdních vlastnostech , tak podvozek a brzdy jsou excelentní. R1 reaguje okamžitě na brzdu a podvozek je při jízdě fenomenální. Zpracovaní dílů je taky jiný svět. Dnešní motorky mají problém s vydrží dílů a opotřebením. Je to spíše dané dnešní dobou a výrobou za účelem znovu koupením nového modelu. Po těch letech jsem nikdy neměl problém s ničím krom běžných opotřebytelných dílů. Nemá ještě díky bohu žádné jízdní asistenty a moderní elektronické blbiny, které podle mého ubírají na požitků z jízdy i když i zde už elektronika má svoji roli. ( Proto to tak teď vypadá na silnicích ).
Problém je u spojkového koše . Neduha těchto ročníků, pokud nenastane výměna, tak máte Japonskou ducati.


Cestování je na Yamaze pohodlné jako na ,,sportu". Člověk musí počítat s nepohodlím, přeci jen to není motorka stavěná na dlouhé výlety a pomalou jízdu. Má v sobě srdce stavěné na odlišné ježdění. V nízkých otáčkách motorka nepřekvapí, ale jak se přehoupne ručička na otáčkoměru, tak vystřelí jako raketa. V zatáčkách se pokládá čisté a bez násilí. Nevlní se a drží nádherně stopu. Pochopitelně i díky Bridgestone Battlax BT PRO Celou dobu je perfektně čitelná a dokáže upozornit na chybu při jízdě, že jsi to prostě posral a kopne tě a to je právě to co mě baví. (Surovost )

Design mě po 7 letech nepřestal bavit a těším se na další kilometry v sedle téhle krásky. Pokud někdy koupím další přírůstek, tak to bude opět superbikova klasika. Nechci asistenty a novou elektroniku. Překáží mi to na motorce. Chci mít čistou radost z jízdy a to mě osobně přináší jen klasické motorky . R1 byla a bude pro mě jednou z nejkrásnějších motocyklů a jednou třeba skončí jen jako výstavní kus. Jedno vím určitě. Nikdy žádná motorka z domu nepůjde, co skončí u mě v garáži.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zzzmrzlinar
zzzmrzlinar napsal 17.07.23 v 00:02 10b.

Zcela souhlasím že je to nejhezčí superbike všech dob

NiLu
NiLu napsal 16.07.23 v 22:00 10b.

Nádherný kousek a souhlasím s tím, že tyhle modely v tomto ročníku byly THE BEST! Taky jednu mám a prodat ji rozhodně nehodlám! Užívej km v sedle a vždy šťastný návrat domů.

Více komentářů



TOPlist