renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MV Agusta Turismo Veloce 800 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jezdec85
Vloženo 28.4.2023
Aktualizováno 26.2.2024
Zobrazeno 1 334x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Italská kráska, která má i své dny a potřeby.

Motorka koupena od Profi-moto.cz (Děčín IV-Podmokly)

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 950: 19 přední kolo méně obratná a hravá, horší quickshifter, nemá letmo uložené kolo, méně stabilní podvozek. S 19 předním kolem jí na silniční jízdu zabili (Něco jako dát dobrému fotbalistovi o číslo větší kopačky a divit se, že je najednou neohrabanej)
Yamaha Tracer 9 / 900: Koncipovaná i pro spolujezdce a následně s kuframa už je moc tlustá, design, slabší brzdy, méně stabilní podvozek.

První dojmy - Perfektně stabilní a jistý podvozek, kterému sekundují skvěle brzdící Bremba a dohromady to dáva úžasný pocit jistoty a stability, navíc mi krásně sedla ergonomie a to byli Ty hlavní důvody proč skončila u Mě v garáži. Z motoru je cítit taková ta mechaničnost, jak tam všechno maká a to dáva motorce charakter a mírný pocit nikoliv však otravný, že je pod vámi motor se závodními kořeny a historií. Spojka, quickshifter, celkově řazení je oproti konkurenci pozadu a nedoladěné ani po delším čase jsem si nezvykl (tady mají prostor pro zlepšení)

Motorku bych doporučil pro - Ten kdo chce vlastnit Italský stroj, nejezdí na motorce ve dvou, chce obratný pohodlný stroj se sportovním nádechem. Umí ocenit Design, nevšední technická řešení a neřeší spotřebu či servis. Asi nepotěší zodpovědného, rozumného, praktického a pragmatického motorkáře.

Doplňky na motorce - Držák navigace, boční kufry, tmavé turistické plexi.

Recenze

Mým snem bylo mít někdy Italský supersport s letmo uloženým kolem. Můj dlouholety 10letý parťák Suzuki bandit 650S mi v tu dobu již neumožňoval bezpolestnou jízdu a tak jsem věděl, že je čas na změnu a pořídit stroj se vzpřímeným posedem a tak jsem začal hledat. Jeden rok jsem se byl podívat na mototestcampu, kde jsem měl možnost si jí zkusit s dalšimi konkurenty ve verzi se semiaktivní podvozkem a poloautomatickou spojku a právě tyhle fičury mi úplně nesedli, jelikož Mě dráždil ten pocit že to není plně v mých rukou a motorka se chová jak moderní auta a oddaluje Mě od všeho dění ale jinak mi sedla perfektně. Další rok jsem jel na stejnou akci a půjčil si jí v základní verzi s jinými konkurenty a bylo jasno. Její původní nevýhoda cena, se v základní verzi už rozplynula. Další nevýhoda byli v tu dobu jen dva Dealeři v ČR jeden v Děčíně a druhý až v Brně. Teď už je pouze v Brně, díky čemuž se servis o něco prodraží.

Mám najeto 8 000km za první sezónu. A začnu takovými těmi Italskými neduhy. 1x jsem nenastartoval asi nízká hladina benzínu. Pak se mi uvolnil šroub u řadíčky. Rovnou z továrny přišel boční kufr s rozbitým zavíráním. Na druhém servisu chybně provedena výměna oleje následně řešit opětovný servis na přetěsnění úniku oleje. Na jaře pád ze stojánku (ulomená přední brzda a blástr) na náhradní díly se čekalo do září takže jedna sezóna out. Je potřeba jí opečovávat a řádně servisovat a pak je to velká paráda jí užívat. Je to královské svezení, motorka v režimu touring umí cestovat velice rychle ve velkém komfortu, výborná ochrana proti větru žádné turbulence ani hluk i při vyšších rychlostech takže než se stihnete pořádně rozkoukat jste v cílové destinaci. Kde Mě tento stroj překvapil byla zpáteční cesta z Chorvatska 1050km/den bez jakýkoliv bolístek (je to ten pocit jako když jedete v drahém výborně odhlučněném autě a cesta okolo vás se jen tak line. Při řežimu sport se na tom už klidně jet nedá a je to slušná raketa a rychlosti se pohybují hodně mimo legální hodnoty aniž by to jezdec úplně registroval tady je potřeba to mít v hlavě srovnaný (tenhle styl mi dělal nějakou dobu potíže a nejednou se stalo že jsem nestihl dle navigace odbočit nebo do obce dobržďovat ze 170km/hod na 100km/hod taky není to pravý ořechový). Další příjemná věc jsou benzínky, ten pohled na ní se neomrzí a určitě udělá radost i další motorkářům, přeci jen není to úplná masovka která je vidít na každé rohu. Je to takové Ferari/Rolls-Royce (taky tomu servis, spolehlivost a dostupnost dílů odpovídají)

Další moje postřehy a zkušenosti s vlastnictvím tohoto stroje jsou, že skvělé jízdní vlastnosti jsou dílem unikátních konstrukčních řešení za což palec nahoru konstruktérům MV ale druhá strana mince je, že právě tato unikátnost vyžaduje precizní servis a v ČR je již pouze jeden autorizovaný servis v Brně. Pokud jste z Brna a okolí, tak gratuluji a vlastnit MV je v celku v klidu. Jinak je potřeba počítat s větší časovou či finanční náročností. Dostupnost náhradních dílů je špatná - lepší si na ní nic neurazit.. To vše v kostce znamená, že když se vám v zahraničí či u nás na cestě něco vysere, tak to jen tak někdo nespraví. No a o to větší dobrodružství a radost je s ní cestovat po Evropě . Na základě všech fuck-upů by jsem rád utekl k japonské konkureci ale průšvih je, že nenabízejí podobný koktel vlastností jako má MV (váha, kompaktnost, komfort, 21l nádrž, design) a navíc nikdo z nás nechce motorku která se mu úplně nelíbí a ten čistý sportovní a navíc funkční design co udělala MV je o třídu jinde takže jí nakonec vše odpuštím a jedeme dál.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SLAY
SLAY napsal 24.05.23 v 20:31

tak co nesehnal jsi čistě náhodou lepší servis než tu partu z profi moto ,asi jsme jediný kdo má vůči nim nějakou tu výhradu

HCBT
HCBT napsal 24.05.23 v 00:55 10b.

Krásná Italka

Oňas-WR
Oňas-WR napsal 09.05.23 v 21:44 10b.

Parádní Italka, to že mám mít ital letmo uložené kolo je nutnost! A s Ondřejem a jeho týmem v profi moto naprosto super jednání jak píšeš, nemám výhrady! Ať slouží, třeba se někde potkáme nejsme od sebe tak daleko.

Guga
Guga napsal 05.05.23 v 13:30 10b.

Paráda veliká

h.pepino
h.pepino napsal 05.05.23 v 07:23 10b.

S tou Multistradou máte pravdu!! Já, a znám další dva, kteří si jí nekoupili z důvodu hnusného 19"" předního kola. Krásná mašina...

Více komentářů



TOPlist