je to MV agusta -krásná,italská - prostě ,Ferrari mezi motorkami, legenda motocyklového světa
Motorka koupena od soukromá osoba - vstřícný ,super komunikace
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Posez vyšší než jsem čekal ,ovšem pohodlný.Krásně široká řidítka,dobře tvarovaná nádrž do motorky prostě zapadnete.Vibrace takové přijemné vrnění.Zvuk tříválce fakt dobrý.Po 10 minutách jízdy jsem věděl že je rozhodnuto beru jí !
Motorku bych doporučil pro - Komu doporučit -tak fandovi značky MV ,fandovi tříhrnků,fandovi sportovně cestovního ježdění
Doplňky na motorce - sada bočních kufrů, no ono to snad všechno má včetně centrálního stojanu atd.Možná přidám padáky ,držák navigace a zcela určitě tankvak nechci jezdit s kuframa abych si měl kam dát drobnosti.
Průměrná spotřeba - 5.758 l/100km
Recenze
Proč jsem si vybral tento stroj -je to MV AGUSTA.Vždycky jsem ji chtěl už od mládí je pro mne MV symbolem motocyklu jezdili na ni idoly mládí AGO,READ.Leta ,letoucí to byl jen hodně vzdálený sen až letos jsem spíše náhodou narazil na tuhle Turismo Veloce a červíček začal hlodat prodej japonce kup italku teď nebo nikdy,Rozum říkal jdi od toho srdce kup ji.
Jsou výkonnější motorky-ale tohle je MV AGUSTA,jsou motorky s větším krouťákem -ale tohle je MV AGUSTA,jsou pohodlnější motorky -ale tohle je MV AGUSTA,jsou spolehlivější motorky -ale tohle je MV AGUSTA.
Motocykl je po výměně motoru původní majitel neakceptoval svolávací akci a to se mu vymstilo v 60.000 km říjen 2020 .aktuálně osazen motorem r.v 2019 najeto 7.233 km.Zatím jsem najel +/- 1600 km.Dojmy -rozhodně to není pravověrný cesťák,ale divoch s charakterem.Není klidná a pohodová jako japonec to teda ne.Motor chrčí vibruje ,na kochací jízdu to se musí rovnou zapomenout,prořazení rovná se konec plynulé jízdy,ovšem když se tohle nestane dokáže to letět jak splašený.Je to krátký .lehoučký super ovladatelný zatáčky to je čistá radost.Brzdy rozhodně bych je hodnotil jako hodně silný.TFT display tak mohl by být přehlednější ale nic co by mi nějak vadilo,Nastavit se dá snad všechno intenzita brždění motoru apod.Zatím jedu režim sport ,trakci na polovině tedy 4 a quickshifter nahoru,ABS zapnuté.reakce na plyn full..Jestli si s tím budu nějak více hrát a hledat něco lepšího ukážou až další kilometry.Úložný prostor ten se rovná téměř nule dvě odkládací schránky tak na papírové kapesníky,Samozřejmě nepočítám dva boční 30 l kufry.Tak nakonec je to sportovní cesťák tak co čekat víc.I po těch pár najetých kilometrech jsem pochopil co psali v jednom testu že Veloce vyžaduje aktivní pilotáž už vím co tím autor měl na mysli.
Musel jsem investovat do special nářadí bez kterého nenapnete ani řetěz ,pokud tedy nechcete jezdit do servisu kvůli napnutí.
Po ujetí cca 2200 km poznatek pokud jedete ve skupině v mém případě 9 motorek necpat se někam doprostřed pak je 6 k ničemu nepotřebujete ji,Ideál jet úplně poslední vzadu a dělat tkzv.honicího psa anebo v čele a diktovat si tempo podle sebe,Jinak jsem to trochu přitvrdil a u quickshiftru přešel na nahoru i dolu.Už se na tu krásnou italku zvykám zárověň musím připustit že můj FZ 1 měl ty brzdy ostřejší a lepší ovšem proti Versysu jsou zas lepší .
MV augusta se mi líbí
Brutus
Jedním slovem ... nádherná!
Perfektní a netradiční design. Ať to jezdí.