Po R1 RN32 jsem v rámci rozpočtu potřeboval něco, co mě bude bavit, nebude mě otravovat a bude mi sloužit rok, maximálně dva.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Streetfighter 848/s: Musel jsem trošku přeházet finance, tak na SF nebylo
První dojmy - A co já vám budu, vstoupil jsem zpátky do starých známých vod... Co mě teda při první jízdě opravdu vyděsilo, byl ten klasickej vysavač i s Akrapem
Motorku bych doporučil pro - Nebál bych se říct pro každého
Doplňky na motorce - Široké řídítka, CNC páčky, Akrapovic, Decat od Dominator
Široké řídítka nutnost
Recenze
Horneta jsem si vybral, protože to byla moje první velká motorka a vlastně jsem s ní nikdy neměl problém. Design se mi taky líbí a navíc v té Acid Yellow je fakt fajn.
Oproti předchozímu Hornetu má tento nastavitelný podvozek (né úplně, ale stačí).
Po R1 RN32 lítat na šestce a ještě naháči... To je rapidní seskok dolů, ale zároveň i nové výzvy...
Na záda se to musí přemlouvat, dole a uprostřed se nic moc neděje, nahoře to už jede, ale ve vyšších rychlostech už zase ne.. A ono.. Je to do provozu špatně? Najednou mám na vše víc času, resp. rovinky trvají déle a o to víc pak můžu vnímat okolí a přizpůsobit tomu jízdu.
Chvilku mi trvalo si zvyknout.. Teda na pohodlí jsem si zvyknul hodně rychle, ale na ten výkon? Vytáčet, vytáčet a znova vytáčet. Když se jede člověk projet bezhlavě, je to fajn, baví to.. Paradoxně mi výkon, resp. krouťák, chybí při výletovém tempu.
Když nebudu řešit výkon, tak je ta motorka opravdu nezmar a kámoš do všemožných i nemožných podmínek s nádechem chuligánství. Příjemné na dojíždění do práce, na výlet okolo komína a když se tahá, určitě netahá za kratší konec a nechá spoustu jiných mašin za sebou. Že na tom fouká? Je to naháč, s tím se počítá. Výtku mám trošku k předním brzdám, snesl bych větší kousavost a ve vyšších rychlostech i účinnost - snad to vyřeší pancéřky a jiná směs destiček. Jo a vlastně jednu MEGA výtku mám... a to ke zvuku... Když už vypadá mašina jako nasranej sršeň, ba se tak i jmenuje. Tak to musí znít a hlava musí v helmě praskat. A ono nic... Takže se jako první namontoval decat a hned je to úplně jiná písnička, toto já můžu. Do budoucna si ještě pohraju se sekundárním převodem, ať je to živější.
Závěrem můžu říct, že mi ta motorka i po tom velkým přechodu má stále co říct a za to jsem rád. V plánu je si ji užít rok, dva, našetřit a pak se vrátit k velkýmu objemu. Nebo ne? Uvidíme
No nech bejt, R1 me sice nezabila, ale když jsem na ní byl, tak ten karavan, do kterého jsme vlítli, málem jo…
Když jsi přežil na R1... ... Hornet tě nezabije.
Nádherná!