renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 175/487 (1984)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Czendura
Vloženo 3.3.2023
Aktualizováno 26.2.2024
Zobrazeno 2 024x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dvoutatkní kráska ze Strakonic. Již není ve stáji...

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
ČZ 180: důvod neuveden

První dojmy - Zajímavé. Všechno jinak než na co jsem byl zvyklý od moderních 4-taktních japonských motocyklů.

Recenze

*Motorku bych doporučil pro - tenkrát ještě byly za dobrou cenu (rok 2013), tak pro člověka, který tehda začínal a nebojí se ušpinit při údržbě ruce.

*Doplňky na motorce: původní TP, nové odrazky.

*Recenze:

Když jsem si tenkrát dělal papíry na A2, chtěl jsem ji na začátek. Ale bylo mi to bratrem rozmluveno kvůli nižšímu výkonu a strastím se servisem spojený.
Takže jsem si koupil jako 1. motorku Hodnu NX 500 Dominátora a na tom jsem se učil jezdit a celkově se o něj starat
(stejně jsem se v tom taky musel pohrabat, ale nelituji toho - něco jsem se naučil díky tomu).
Ale stejně jsem na ní myslel - česká motorka, 2-takt s poloautomatem. Sakra jak to musí asi jezdit? Tu si musím někdy pořídit!
A tak jednoho dne jsem natrefil na internetu na inzerát a zajel za jedním pánem veteránistou, který prý potřeboval uvolnit trochu svojí sbírku.
Stačilo jedno krátké kolečko po vesnici a bral jsem ji. Bylo to divné svezení, ale jezdila, troubila svítila - víc jsem nepotřeboval.
Už jenom to, když jsem jí vezl domů na vozejku a viděl ji ve zpětným zrcátku to byl neskutečně super pocit.

Dalo by se říct, že je to takový stroj času. Tu dobu ve které byla stvořena jsem samozřejmě nezažil.
Avšak když na ní nasednu a projedu se byť jen okolo komína, tak je to sakra hustý pocit.

*Motor: Je tam 2-takt vzduchem chlazený ze Strakonic osezaný na tvrdo do rámu - takže vibrace od stupaček až po řídítka jsou zaručené. Rychlost okolo 100 km/h v leže na lačno.
Když nepočítám spřevodování, tak je pružný a to do 60 km/h,od 60 výše bych pak už asi uvítal někdy i 5 stupeň a méně vibrací.

*Brzdy: Brzdí.

*Podvozek: Dobrý, zažil jsem lepší.

*Ovladatelnost: Je lehká, ve městě se s ní skvěle kličkuje. Mimo obec je dobré jet odstavným pruhem aby jste moc nepřekáželi. Jinak dobrý.

*Spolujezdec: Zbytečně krade výkon řidiči a stěžuje si na vibrace od stupaček. Sedlo je neskutečně pohodlné a + bonus je také středem pozornosti.

*Úložný prostor: To zajišťují boční kaslíky a něco pod sedlo se taky dá schovat.

*Spotřeba: Neřeším, ale asi 3 l/100km ?

*Servis a poruchy: Semtam zanesená svíčka, ucpaný karburátor - takové to klasické Čezetění. Kdysi zlobila více, ale srazil jsem ji hřebínek výměnou zapalování z klasických kladívek na bezkontaktní 6V Vape a od té doby klid!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Czendura
Czendura napsal 10.03.23 v 09:28

Díky chalpi za palce a pozitivní komentáře!

pps2 - > Ano. Škoda je, že vzniklo spousty prototypů, které nešli poté do výroby a mohli tuto značku ještě více proslavit .

hruso25 - > Díky! Tu 2110 jsem měl v rodinném pronájmu po bratrovi. Sloužila dobře jako 1. vozítko .

Targus - > Jó jako moje 1. auto na vyblbnutí posloužila velmi dobře . Číza to je živoucí organismus .

Targus
Targus napsal 07.03.23 v 21:31 10b.

Z celé této motorky se mi líbí nejvíce žigulík - pardon - princezna LADA, kterou táhneš tu strakonickou pomstu domů.
Měl jsem ji taky a velmi rád na ni vzpomínám. Až na NĚMECKÉ elektrosoučástky šlapala jak hodinky.

Zpět ke strakonickému vibrátoru (měl jsem kdysi 477) - jo, poblbnout na dědině a projet všechny krajnice okolních silnic mimo obec, to je na pohodu.
Jízda kamkoli nad 20 km už je opravdová expedice, protože jeden nikdy ani vzdáleně netuší, kdy hrozí návrat na rodnou hroudu.

Tož přeju s vibrátorem samé POZITIVNÍ a TOP zážitky.

Radek2107
Radek2107 napsal 07.03.23 v 20:59

A to je v popředí další náročná výprava . Byl to tenkrát dobrý kup, ať ti slouží dál.

Radek2107
Radek2107 napsal 07.03.23 v 20:59 10b.

A to je v popředí další náročná výprava . Byl to tenkrát dobrý kup, ať ti slouží dál.

Vasko969
Vasko969 napsal 07.03.23 v 19:44 10b.

Si frajer !!! Motorkar telom aj dušou !!! Jazda na tvojej mašine je esencia motorkara !!! Gratulujem a prajem Ti krásné zážitky na tak skvelej ozajstnej motorke !!!

Více komentářů



TOPlist