PROFIL MOTORKY

ČZ 175/487 (1986)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kozidech
Vloženo 8.3.2016
Aktualizováno 17.3.2016
Zobrazeno 4 954x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Moje jediná motorka, se kterou se dá legálně na silnici.

Více fotografii

První dojmy - Když jsem ji kupoval po sto metrech jsem věděl, že jde o pěknou vraždu, ale taky, že jí beru. Za 5t s bezkontaktem a legitkou nebylo nad čim špekulovat. Oddychl jsem si, když jsem přijel odkud jsem vyjel a začal jsem ji na silnici rozebírat, abych ji nacpal do natajno půjčené krátké Fabie se světlým interiérem mojí Máti... Prodejce pracoval v Jawě a tak co šlo na ČZ dát z 640tky to tam dal. Bohužel ji dal někomu v sousedství..?, který ji zprznil do stavu ve kterym jsem jí kupoval já. Plavala, nebrzdila, nesvítila a td. Vpředu 110 vzadu 130, kvůli které byla roztahnutá kyvka podložkama, aby vyšel řetěz kolem gumy což jsem zjistil až posléze, taky ohlé přední šavle stažené osou kola a spoustu dojebanejch věcí...

Motorku bych doporučil pro - Předevšim pro každýho co má nutkátní si konečně něco vlastního postavit, jako dostupnej kámen je to ideální. Je toho mraky, především i novýho. Nechci podněcovat k nějakýmu prznění veteránů! Ať se na mne nikdo nezlobí, ale vývoj této legendy se od r.1967 do 1996 skoro nikam neposunul. Tak proč to těm pos... komárum trochu nevrátit. Jo skoro 40let to sekali a profil motorky se nezměnil. Je jedno jestli to je mladej co to chce na pole, kterej si tim otevře cestu k motorkám nebo hipstger jako základ levnýho cool kafáče či scramblera. Hranatá Číza je i pro lidi co si chtějí zkusit zrenovovat nějakýcho veterána, nebo jen tak na ryby či do práce. Starším to ale přeci představovat nebudu protože to všichni znají. Zkrátka tahle mašina je zcela jistě pro každýho klasika, od smrada po dědka.

Doplňky na motorce - Spíš odinstalované...

Recenze

Chtěl jsem si něco uplácat. Postavit něco českýho, jednoduchýho, hlavně levnýho a aby to alespoň trochu jelo. Prostě to co na začátku každek. :)

Vybíral jsem mezi Jawou 350 a ČZ 175. Přečetl jsem nekonečný diskuze jestli je lepší ta či ona. Čízaři jsou pro jednoválec, Jawaři a tabulkáři pro Jawu. Nic proti ní nemam, ale jelikož mám doma deset Číz tak bylo jasno...
Prvoplánovitě jsem motorku chtěl vylepšovat a přestavovat a základ každý klasický motorky je rám a motor. A ten je na ČZ prostě hezčí. Dle mýho názoru jde asi o nejhezčí rám, kterej se u nás dělal. (nepočítam soutěže, ani rarity, ale to čeho se u nás vyrábělo tuny)

Motorku jsem vybíral docela dlouho i když mi nešlo o původní stav, asi abych vybral tak dojebanou, ale pravda bonusy na ní byly: Vape 12V, vidle 640, karbec, kotouč, vejfuk, brka, kola a elektrika.

Ve Škodovce mi srovnali přední šavle, pořešil jsem zadní kyvku, výbrus, ořezal zadní blatník, přední jsem sundal, udělal celou novou elektriku, vyměnil řidítka a světla, ovladače japonec, sedlo jsem vyztužil a ořezal, nechal si od paní Karbanové udělat potah a spustu drobností. Pro inspiraci jsem prošel mrťe různejch fotek úprav a staveb a nejvíc mi inspiroval PanCanaLL, kterej postavil nejhezčí Čízu.
Po stánce vzhledu je plus/mínus tam, kde jsem to chtěl mít. Ale tenhle špalek pořád osekávam a buhví jestli jí někdy komplet doladim, abych jí mohl polejt. Neni to žádná leštěnka, prostě Legální motorka na ježdění!
Technickou moc neřešim, jen obuju gumy, nandam blatník, kryt řetězu a cajk.
Ovšem po stránce techniky to je stále bída. (né obecně tahle Číza, jen ta moje...). Aby to jelo, musí se tomu šlapat na krk, ale k rohlíku na tváři to stačí. Bohužel to člověka baví, jen když jede sám. Se spolujezdcem to bude asi vždy nuda. Na každou stranu se mi v zatáčkách chová jinak (to ale spolujezdec eliminuje) a vybrace šílený. Momentálně zlobí převodovka a umim to s ní jen já, ale jsem línej to řešit tak až klekne... Dokaď to bude jezdit raději se budu šťourat v jinejch motorech, na dlouhý cestování to nemam. Žere jako kráva.
Z toho důvodu jsem ale pořešil další dvě 100pětasedmy na který postupně sháním jen ty nejlepší (standardní) díly co se v ČZ dělaly. (hliníková kyvka, origo ČZ 350 vydle, dvouklíč, hliníkový světlo, ráfky atd..) Z jedný se vaří kafe a druhá bude na pole, ale jsou to takový nekonečný projekty, vzpěry rámu a další odlehčení...
Zkrátka si chci dokázat jestli 175 je motorka, na který se dá svézt aniž by se kroutila popřípadě chovala v každý rychlosti a zatáčce jinak.. :D Vim to, že jo a chci si takovou postavit od rámu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Endurak123
Endurak123 napsal 11.12.17 v 14:56 10b.

To ti projde stk to je divné ne ze tam mas jiný výfuk blatniky atd...

Kandelábr
Kandelábr napsal 23.10.16 v 21:50

Pěkná motal!

Kandelábr
Kandelábr napsal 23.10.16 v 21:49

Pěkná motal!

Jimmos
Jimmos napsal 16.03.16 v 17:23 10b.

hodně zdaru

CadLubeen
CadLubeen napsal 15.03.16 v 22:25 10b.

Tu chci!

Více komentářů



TOPlist