Honda CBR 1000RR Fireblade (2008)

Vlastník Kubik19
Vloženo 2.1.2023
Aktualizováno 27.3.2023

Vloženo: 20.04.2023, Uskutečněno: 20.04.2023, Zhlédnuto: 57x

Jupí, je to tady. První akce sezóny začíná.

Když v neděli před akci jsem viděl předpověď počasí, začal jsem být lehce nervózní. Hlásili déšť. Naštěstí, ne moc, ale ráno mezi 7-9h mělo zásadně pršet. V pondělí to bylo zase trošku lepší a v úterý byla předpověď sice hrozná, ale celý den krásně svítilo sluníčko bylo 17°a ani mě nenapadlo to, co se dělo můj první letošní okruhový den.

Naložit věci den předem, pro jistotu jsem si vzal i bočnice na stan co běžně nevozím a dvě křesla, kdyby náhodou něco. Jinak jsem naložil klasicky všechno podle svého seznamu, který jsem zdědil od Milana Obořila (díky). Motorka obutá na KR 109/8 a náhradní kolo na Sc1. Pro jistotu jsem si sebou vzal ještě jednu SC1 předek zadek, kdyby náhodou bylo těch 20 stupňů ať to obuju na to.

Ráno vstávačka a odjez směr BrnoDrom v 6:30. Bylo sice lehce popršené, ale žádná tragoška a tak jsem plný energie sedal do auta s dobrou náladou. Po cestě se ovšem z lehkého jarního deštíku stala totální husná průtrž mračen. Nu což uvidíme co bude. Stan pěkně vedle kámošů Milan, Drahoš, Angelo a spoustu letců. Rozvinuli jsme krásné stanové městečko a vyčkávali co bude.

Teď přeskočím to, že jsme od 8 ráno v podstatě do 13:00 hodin jen seděli kecali, mrznuli a kdo ví co ještě…. Primárně byly nasraní jako svině. Nikdo z nás totiž první ježdění prostě na mokru jezdit nechce. Je sice super, že potkáš kámoše co si půl roku neviděl. Hlavně mého Guru Mildu, ale taky spoustu jiných.. to je paráda ale my jsme přijeli jezdit.

Etiketu jsme tedy probrali a prodělali v rámci mezí a teploty. Pak kolem 1 hodiny vylezlo sluníčko a svět vypadal mnohem líp, před námi 3x20 minut na suché dráze. Nahříváky, tlaky všechno nachystaný a ve 14:20 jdeme na věc.

První rozjetí a projetí zatáčky bylo pro mě zajímavé, když si vzpomenu na R6 jak mě hodila do trávy (málem) tak tady se to až tak nedělo.. motorka krásně zatáčí, ale drží směr. To se mi líbí, cítím se na tom mnohem líp protože je to větší a celkově ten pohyb na té motorce je mi blízky. No ale, co je mi ještě blžíší je ten raketovej reaktor pod prdelí. Téměř rok jsem na litru nejel. Takže, i proto jsem z toho zrychlení byl překvapený, ale 180koni v kooperaci s krátkým plynem a zahřátou gumou. Ulalalala orgasmus. Ještě, že nové SBS desky brzdí jak svině, protože hned na Ačku bych jel už do kačera :D. Jediné co mi úplně nesedí je podvozek. Trošku to odskakuje a je to hodně tvrdé. Ale, to jsme díky bohu s Lubošem z 2clicksout vyřešili a teď by měl být podvozek jako zvon.

Další věc jsem já. Srdce mi bilo na 175tepech (Max) spálil jsem 570kcal a nejnižší tep jsem mel 147. Takže, velký masakr. Tahání za ruce a střed těla dobrý, ale trošku mi chybí kardio (běh kolo nebo něco takového) a zde zaostávám a zároveň i trošku armpump. Ale, to na začátku sezóny mám vždycky ..

No dojeli jsem jednu dvacku, ještě to odjelo Ačko někomu tam vystříklo trošku oleje a začalo chcát a tak jsem jel dom :D

Resume z toho je takové, že ta motorka mě baví, líbí se mi, myslím že mi i bude sedět a už se těším na příště. Snad mi nebude pršet a konečně vyzkouším co v tom je.

Čas sem nezajel žádný(ztratil jsem ve 4 zatáčce transponder a vzápětí ho našel), ale vzhledem k tomu, že jsem sekundoval člověku co jel kolem 24 tak budu někde tam kde jsem skončil, což je pozitivní.