Honda CBR 1000RR Fireblade (2008)

Vlastník Kubik19
Vloženo 2.1.2023
Aktualizováno 27.3.2023

Vloženo: 07.05.2023, Uskutečněno: 06.05.2023, Zhlédnuto: 58x

Tak nám to konečně vyšlo. Ještě ve středu jsem nevěděl, že v pátek budu lítat s Brně s kamoši na jízdách veřejnosti. Ještě že jsem minulý týden udělal olej a motorku nachystal, protože jinak bych nevyjel.

Plán byl takový, že se svezu s klukama z "týmu", kteří budou testovat V4S. Ovšem, jezdec dostal covid takže nakonec nejel,. Na druhou stranu mě to až tak nevadilo, protože na dromu bylo plnu zatraceně rychlých a známých, jako je POKY, Milda Obořil, Sádlo, Drahoš atd. takže za mě nejlepší možná kombinace.

Navíc počasí nám vyšlo dokonale takže to bylo skvělé !!!

Je pátek 12:00 a já tady na motorkářích a všude na instagramu sleduju, jak už kluci v Brně lítají a padají skvělé časy. Šije to semnou a nervozita pomalu stoupá. Dodávka naložená, a já odpočítávám vteřiny do odjezdu. 12:30 sedám a vyrážím. Jako vždy před Brnem kolona jako svině, a tak se modlím abych aspoň stihl nahřát motorku, než poprvé vyjedu. Naštěstí to jede docela dobře a já parkuju vedle kluků. Je to sranda, nikde žádný místo ale vedle těch našich rychlíku ideální místečko pro kubika. Dokonce i elektrika na nahřívání bylo, a to je co říct. Je nádherně 20 stupňů a slunce svítí. Sice musím chodit v mikině, protože mám novou kerku na předloktí a měsíc to musím kryt, takže se potím jak hovado.

Milan, koupil nový GPS dataloger. No jeho starý byl na prodej a mě ani nenapadlo, že bych si ho koupil. Jenže on přišel a prostě mi ho namontoval na motorku s tím že mi ho půjčí. No a tak nějak už tam zůstal :D a zůstane.. Takže díky za to
Trošku jsem měl před jízdou problém s předním kolem, protože mi pořád uchází, naštěstí jsem vyřešil na Dafitu utahovák ventilku, takže jsem to zase dotáhl a dobrý. Udržela

Měl jsem tam poprvé v životě DUNLOP KR, a musím říct, že ta guma mě překvapila jako svině, je hrozně čitelná, předek je příjemný a vůbec to neubývá. Navíc Poky na gumě bez kontrolních bodů jel 07.. v provozu. no jiné svět.

Vyrážím, za Mildou, který mi až do áčka ukazuje stopu. Je to jasný protože, já ten nájezd na A prostě neumím, je to místo kde určitě ztratím tak 2-3 vteřiny ... Takže na tom ještě musím nutně zapracovat. Vím, to ale nejsem schopný to tam poslat. jinak se tak vozím a snažím si na novou motorku zvyknout a hlavně mě to hrozně baví. Jedu zhruba 25 a začínám se cítit dobře. Asi ve 4 kole mě dojede Drahoš na 230 koňové V4. Tak jsem se za něho zavěsil a už to jelo, 23, 23, 22, 21 boom a Milan na zemi, v tu chvíli jsem ho naštěstí vidět stát a vše v pořádku, takže mě to uklidnilo, ale hned mě přešla chuť. Takže pit in.

Nahříváky, voda, uklidnit tepy a čekat na Milana. Naštěstí dojel za chvilku a relativně v klidu, motorka, cajk pár šrámů a spíš nasranost než, smutek. Po mojí třetí jízdě motorka už vrčela, byla poskládaná a všechno v pohodě .

Druhá jízda vyrážím za POKYM, no vidím ho asi 4 zatáčky a pak ještě ve švancu, ale tak daleko, že jsem nic nepochytil. Není se co divit je to totální blázen a hvězda. Ja si jedu celou dobu skoro sám, občas někoho dojedu, a předjedu ... mě nikdo takže mám radost. Pak najednou dvě kola po sobě 21. Pustím to trošku víc do Františka a dolu z kopce na céčko mi to ukazuje -0,7 říkám tak to je to kolo, tak se držím co to jde, rvu to tam co nejvíc zvládám a do kopce před cílem mi to ukazuje -1,2. Pálím to co to jde, ale v předposlední zatáčce pád a žlutá vlajka. Trošku zpomalím, ale snažím se držet stopu a nálet na cílovku. buuum 20,8 a já řvu do helmy radostí. Po všech těch sračkách ze srdcem a vším me to tak nabudilo, že jsem byl v tu chvíli nejvíc happy člověk na světě. Já vím že je to pomalé ale po sezoně na okruhu? Docela dobrý ne. Potom jsem dal ještě asi 3, 21 a do konce dne už jsem nejel nad 24. Pit in radost. Jen Poky výsměch že jedu jak na šestce :D hajzl jeden

Poslední jízda, vyjíždíme asi o 8 minut později, protože crash, olej na trati na výjezdu do kopce před cílovkou. No vapexu se fakt bojím a práší to jak svině. Takže si jezdím asi 4x 21 a pak už se jen tak vozím, zkouším wheelička, nějaký ten loket a užívám si, že můžu dělat to co miluju.

Poslední dvě kola přemýšlím, o Hondě a musím říct, že mi to fakt sedlo, nejede to nijak moc ale i tak mě to moc baví a hlavně se na tom cítím mega dobře. Nějaký loket padl, hlavně padl doprava a tak spokojeně jedu domů a s tím, že jsem si udělal PB... ale zmordovaný jsem jak svině, musím říct, že ten litr je tak náročný... myslel jsem že přes zimu jsem udělal fakt moc a cítil se dobře.. ale houby.

Teď jedu Slováč, tam jsem nikdy nebyl tak jsem hodně zvědavec jak to půjde. Držte palce!