Honda CBR 1000RR Fireblade (2008)

Vlastník Kubik19
Vloženo 2.1.2023
Aktualizováno 27.3.2023

Vloženo: 29.11.2023, Uskutečněno: 29.11.2023, Zhlédnuto: 432x

Ahoj,

Sezóna skončila, jak jistě všichni víte, pro mě poměrně špatně a hlavně brzo.

V jednu chvilku, jsem přemýšlel, že bych se na to vykašlal. Všechno prodal a věnoval se něčemu jinému. Třeba, zase kolu. Pak, ale Obík přišel s tím, že mi na posledním dafitu půjčí zx10r abych se povozil. Takže, jsem si vzal hadry jak závodník, a jel na okruh.

A musím mu poděkovat, protože tím jak jsem se na té Kawě svezl, jsem zase dostal chuť jezdit/závodit/pálit peníze na okruhu. Takže, jsem urputně začal shánět motor, s tím, že si Hondu nechám. A tak jsem se dostal do stavu, kdy stále sháním vehementně motor. :D teď to vypadá nadějně a snad koncem prosince už budu mít motor i v rámu.

Každopádně, asi každý z Vás ví, že jsem celoživotní sportovec a vlastně sportuju pořád. On je to pro mě takový trošku smysl života. Tím, že téměř nepiju alkohol a neholduju nočním diskotrisko radovánkám, mám spoustu času dělat hodně věcí. No, ale abych se vrátil k jádru pudla. Rozhodl jsem se Vám ukázat svůj týdenní tréninkový plán. Abych Vás třeba inspiroval, nebo abyste věděli jakej jsem magor nebo co já vím :D Tak se pohodlně usaďte a jdeme na to :D

Důležitá informace je, že mám nastavený denní kalorický výdej na 800 aktivních kcal, 50minut tréninku a 12h stání. (kdo má apple watch ví, jak to chodí). Nutno podotknout, že jsem kancelářská krysa a když odejdu po 8hodinové práci se 150 aktivními kcal, tak moc. K tomu, je ještě dobré říci, že se věnuji celkem i stravě a jedu stylem 80/20. Takže jím 80% stravy clean a 20% junk s tím, že junk je u mě většinou sladkosti, protože to sakra zatraceně moc miluju :D. A další podstatnou věcí je spánek, který třeba hodně řeší i Chuďas a to se snažím chodit spát kolem 10hodinny a vstávám v 6:30. Ponocování není můj kámoš :D

A teď k tomu treninku:
Mám tři silové tréninky týdně – dva primárně zaměřený na ramena ruce střed/břicho a jeden na záda, prsa nohy. Mám to tak nastavený proto, že horní část těla je mojí slabinou( i když díky tomuhle už ne) a naopak nohy, kozy a záda mi rostou jen zvednu činku. Chtěl bych taky říct, že to pravděpodobně není vůbec dobrý tréninkový plán pro motorkáře, ale mě to tak funguje a mám to po těch všech letech už trošku vychytané. Jo a ještě je potřeba taky říct, že se každý den (opravdu každý) věnuju dynamickému ale i statickému protahování, které trvá asi 12-15minut. Äktuálně to tedy vypadá takto

Pondělí:
Tlaky na ramena ve stoje: 4x10-15 opakování
Rozpažky: 4x10-15 opakování
Supersérie předpažování/zapažování 3x 18-20op.
Triceps 2 cviky po 3 seriich s tím, že první je vždycky silovější a druhý je pumpa
Biceps 2 cviky po 3 seriich s tím, že první je vždycky silovější a druhý je pumpa
Břicho – většinou jedu dva cviky na core( různé variace planků a podobných věcí) a dva cviky dynamicky většinou na střed břicha a spodek, někdy i boky ale to většinou kombinuju v tom planku.
A strečink
Různé kliky na dopálení koz 50-100
Legpress/předkopávání (jak se mi chce) 3x12
Zakopávání 3x12
Snožování (to je cvik, kterej je fakt trapnej v gymu plném lidí, ale mě hodně pomohl, za prvé díky němu mám při chůzi špičky rovně, a za druhé když visím z motorky a jedu po koleni, dostanu se do pozic, kde jsem se dřív nedostal – díky tomu jsem dal i loket)
Středa:
Do nedávna jsem jezdil na cestovním kole. Plán je hodinový trénink v docela vysoké tepovce. Zhruba 140-150tepů a ujedu tak 26-28 km podle převýšení. Teď mám trenažer, takže budu šlapat na trenažéru, ale na Rouvy (aplikace, kterou mi doporučil Ježour a Halbich – koukněte na to je to fakt super způsob treninku. A k tomu mám trenažer Tacx Flow Smart T2240)

Čtvrtek:
REST! A snažím se aby byl trošku aktivní, takže nějaká procházka nebo něco. Ale, nic kde bych se zapotil
Pátek:
Arnoldovy tlaky: 3x8
Rozpažky na kladce: 3x15
Superserie s lehkou váhou předpažky s rozpažkama fakt pomalu a držet v těch hnusných pozicích
A zase ty ruce dva cviky, na obě partie
Sobota:
mám takový jakoby dvoufáz ale je to jedna fáze jen je to dlouhý.
V 10:00 jdu na plyometrický trenink. Tam se věnuju hlavně středu těla, ale taky výskoky na bednu, skoky do dálky, wallbally, shyby na hrazdě, kraviny s ketlbelama, balanční věci na balonech a půl balónech atd atd. Prostě co mě napadne. Klidně i opičí dráhy. Všechno jedu v docela vysoké tepovce.
No a hned po tom sednu na silniční kolo a šlapu delší trénink 2-2,5hodiny v nižší tepovce jen točit nohama a dát třeba 40-50km po rovině.
Sobota: varianta 2
Enduro kolo, a to jsem 3-4hodiny na trailu

Sobota varianta 3:
Hike na nějaký hory – Lysá, Praděd atd. atd.

Neděle
Úplný rest a nedělám fakt nic max jdu na kávu :D jen ten strečink

No a to je ve skrze všechno. Takhle vypadá můj život posledních pár týdnů. Samozřejmě pokud jedu na motokáry nebo jiné aktivity. Zas jako úplně šílenec nejsem. A tak bych chtěl trénovat až do prvního ježdění. Teď mě hodně baví to kolo, takže se tomu chci věnovat hodně. Třeba se to někomu bude líbit ?. Dejte mi vědět jak jste na tom vy!