Ahoj,
tak jsem zase trošku pokroči. Všechno jde jako po másle, ale našel jsem jednu nemilou věc. O tom později.
Takže začal jsem sundávat airbox. Což až taková pakárna není, bál jsem se že to bude mnohem horší protože jsem to nikdy nedělal
Na to jsem se ale teď vykašlal, takže mam všechno povolený tak aby, jak mi příjdou iridiové svíčky, tak jsem ho jen odklopil vytáhl svíčky dal nové a zase zaklopil. bude to tak hodina práce, což je super.
Když už to mám tak hezky rozdělané, tak jsem si koupil vypínač na větrák a rozhodl jsem se, že si natáhnu kablík a zapnu větrák na přímo a zaroveň oddělám termostat. Minule na R6 mi to celkem fungovalo a vyhovovalo, takže to teď dopájim dneska a bude to. Další věc co mě trošku zastavila, byla změna páčky spojky. Protože, Milan má malou ruku tak tam nechal seriovou páku spojky. Ona je sice super, ale v zhledem k tomu že mam dlouhý prsty musím mít vždy stavitelnou, jinak nemužu jezdit záda :D... vyměnit páčku není problém.. jen do chvíle než zjistiš že máš krátky lanko spojky. Takže jsem musel natáhnout lanko ... strašná pakárna, ruce odřeny špinavy... nemám to rád. :D
když jsem měl ještě zadní kolo na stojanu, tak jsem se rozhodl, že projdu všechny šrouby co se týče rámu, podsedlovky, kyvačky atd. nooooooo a to je ten průser... všechny šruby dotažené, až na jeden. A to na levé straně hlavní šroub co drží motor.. Tak jsem se ho pokusil dotahnout a šup zjistil jsem že závit v motoru je strhnutý. Takže tady teď nevím uplně co udělat... asi budu muset buď zkusit opravit závit, nebo vyvložkovat, nebo dát do zadu matku (pokud se tam vleze)... fuh z toho je mi až blbě.
Tak jsem se na to pro zatím vykašlal dotáhl všechny šruby co jsem našel a pustil jsem se do servisu zadku. První sundat kolo, všecho vyčistit promazat a nachystat. Zároveň vytáhnout desky ze zadní brzdy, jako vždy trošku sundat hranu šmirglem, vyčistit prase a vyčistit desky. Sundat blatník a vymyslet jak vytáhnout zadní tlumič.
noo ještže že dělám ve stavebnictví
Vymyslel jsem to takto, takže kozy, lešeňovka kurtny a jedeš :D absolutně stabilní a bezproblémové. Teď jsem repas tlumiče a budu pokračovat na ty svíčky, a pustím se do předku...no a nakonec musím vymyslet to držení motoru
Vlastník | Kubik19 | |
---|---|---|
Vloženo | 2.1.2023 | |
Aktualizováno | 27.3.2023 | |
Zobrazeno | 1 731x |
Motor bych sklopil dolů pro lepší přístup a dal tam vložku od Wurth jsou pevné oproti těm klasickým "pružinám" masa na tom držáku je poměrně hodně. Přeji hodně zdaru teď je ještě čas takové věci řešit. Taky nemám rád tyhle překvápka
Dovolím si připomenout , nejspíš zbytečně , ŽE
při takové celkové kontrole šroubů je před dotažením
přínosné, každý "závit" nejprve povolit a *potřísnit* ho
Cu-mazivem PROTI dotažení *nasucho* (které mění
moment) a případnému zadírání závitu ...
1 reakce
Ivane děkuji, ale tohle nedělám protože zrovna třeba ten inkriminovaný šroub, jsem povolil rukou což mi bylo podezdřele jako hrom a hlavně co je zásadní problém je ten, že když ho vytáhnu musím podložit motor protože pak už ho nedostanu zpět :D