Byla to láska na první pohled. Je to prostě kus motorky.
Motorka koupena od posmanek (Dolní Benešov)
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NT 700V Deauville: důvod neuveden
První dojmy - Ze začátku jsem hodně bojoval s váhou motorky. Postupně jsme si na sebe zvykali až se ta váha takřka vytratila. Ona tam samozřejmě je, ale už jsem se s ní naučil.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil klidnějším zkušenějším jezdcům na delší cesty. Já přecházel s desetiletou pauzou ze skútra Piaggio X9 500.
Recenze
Motorku jsme vybírali společně s manželkou na projížďky ve volných chvílích a cestování. K nějakým dalekým cestám jsme se ještě nedostali, ale už teď vím že motorka je přesně na tohleto dělaná. Pohodlí a ochrana před větrem a deštěm je super. Hned po koupi byl vyměněn olej v motoru, převodovce a kardanu. Taková ta jistota co se dělá vždy (nebo by aspoň měla). Dále byly seřízeny ventilové vůle, vyčištěny klapky a synchronizace. Po tomhle už následovala jen kosmetika. Přece jen si mi musí líbit. Takže následovalo dvoukrokové rozleštění laku (tady musím pochválit předchozího majitele za jeho péči) a konzervace voskem Fusso99. Po těchto procedurách už se jen jezdilo.
Jenže člověk je tvor zvídavý a po několika hodinách strávených na různých fórech BMW se mi zalíbila myšlenka motor přečipovat. Došlo tedy k objednání čipu stage 12 od Johna Gemiho z Řecka. Čip přišel do týdne a jedno odpoledne trvalo vyměnit původního švába v řídící jednotce za nového lepšího. A jelo se testovat. Abych to shrnul. Chod motoru se mi zdá klidnější, síla se přesunula do nižších otáček a celkově se chování motoru tak nějak zjemnilo. Motorka je jako vyměněná. Navýšení výkonu na 80 kW je už jen jako bonus, který asi nevyužiju. Takže zatím jsem spokojen, baťůžek maximálně, protože má pro sebe místa víc než dost.
krásný stroj
krásný stroj
paráda. Další boxer.
http://www.motorkari.cz/skupina/bmw-r-ko
Dobrá volba stroje.