Honda NT 700V Deauville
Redakční testy
Články
Cestopisy
Technické údaje Honda NT 700V Deauville
2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 680 cm3
Výkon 48.3 kW
Výkon při otáčkách 8000 ot/min
Točivý moment 66 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6500 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Vidlicový
Počet válců 2
Rozvod OHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 81 mm
Zdvih 66 mm
Kompresní poměr 10 : 1 9.2 : 1 10 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 5
Sekundární převod Kloubový hřídel
Typ rámu Dvojitý páteřový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 115 mm 130 mm 115 mm 130 mm
Zdvih zadního odpr. 122.5 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 296 mm
Přední třmen třípístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 120/70ZR17
Rozměr zadní pneu 150/70ZR17
Rozvor 1476 mm
Úhel hlavy řízení 28.83 °
Závlek předního kola 115 mm
Světlá výška 156 mm
Výška sedla 805 mm
Suchá hmotnost 236 kg
Pohotovostní hmotnost 257 kg
Užitečná hmotnost 197 kg
Objem nádrže 19.7 l
Rezerva 3.5 l
Množství oleje 3.2 l
Spotřeba 5.15 l/100 km
Výměna motorového oleje 12000 Km
Výměna olejového filtru 12000 Km
Výměna převodového oleje 36000 Km
Výměna zapalovací svíčky 12000 Km
Výměna brzdové kapaliny 18000 Km
Výměna vložky vzduchového filtru 18000 Km
Seřízení ventilové vůle 12000 Km
Galerie Honda NT 700V Deauville od uživatelů
Videa Honda NT 700V Deauville
Témata ve fóru o Honda NT 700V Deauville
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Poradna klepání do řidítek při razantnějším brždění 8 30.3.2022 16:23
Opravy a údržba Seřízení ventilů - nové, nebo použít původní těsnění 21 24.12.2021 12:23
Opravy a údržba Honda NT 700 deauville jde na 1 válec 5 15.10.2021 20:07
Opravy a údržba zvuky při 3500 otáčkách 3 24.6.2021 17:56
Opravy a údržba zvuky při 3500 otáčkách 0 10.5.2021 09:49
Silniční cestovní Sedlo 4 13.3.2021 21:29
Silniční cestovní Dobíjení baterie jen 13,7 V , životnost baterky, ukostření baterie 20 15.10.2020 15:40
Silniční cestovní Vynechává, málo táhne + zvuk čerpadla 25 20.7.2020 01:47
Silniční cestovní Odvzdušnění duálních brzd s ABS 13 2.6.2020 00:02
Poradna zátka kontrolní otvoru oleje kardanu 6 24.5.2020 20:48
Silniční cestovní Úník vody 6 8.4.2020 03:05
Poradna Tohle nešlo nenasdílet 2 20.2.2020 12:20
Silniční cestovní Vnitřní brašny 14 10.2.2020 08:49
Výběr moto Cestovní moto střední kubatura 51 8.11.2019 20:57
Poradna fouká 5 6.10.2019 08:14
Opravy a údržba Kolko oleja do predných tlmičov 10 21.9.2019 20:48
Hledám, potřebuji Honda Deauville 700 Problem Svetla 11 31.7.2019 22:42
Poradna kape olej z kardanu 4 30.5.2019 10:46
Pojeď taky Rumunsko 1-14 července 2019 - Jel by někdo 0 22.5.2019 14:48
Opravy a údržba Honda deauville nt 700 4 6.3.2019 17:12
Skupiny
TOP registrace Honda NT 700V Deauville
Průměrné hodnocení od 27 uživatelů
Motor
Spojka
8.4/10
Průběh výkonu
7.2/10
Vibrace
6.6/10
Převodovka
7.2/10
Mechanická hlučnost
7.0/10
Zvuk
8.0/10
Spolehlivost
9.0/10
Brzdy
8.3/10
Podvozek
Možnost nastavení
7.7/10
Těsnost tlumičů
8.7/10
Tuhost rámu
8.0/10
Jízda
Sport
5.4/10
Město
7.6/10
Cestování
9.1/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
5.8/10
Ceny servisu
5.6/10
Servisní síť
7.6/10
Dostupnost dílů
8.1/10
Nabídka doplňků
6.3/10
Servisní intervaly
7.6/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8.7/10
Pohodlí spolujezdce
8.5/10
Možnosti uchycení zavazadel
8.5/10
Ochrana jezdce cestování
8.4/10
Ochrana spolujezdce
7.9/10
Světla
7.8/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.64
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.56 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 19 uživatelů.
Kupující kteří dali NT 700V Deauville přednost
NekoupiliZ důvodu
Honda CBR 1100XX Blackbird Nebyla zrovna k mání dle mých představ, deauville je pohodlnější.. pro mne..
Honda ST 1300 Pan European Uvidím zda mi cestovní moto zachutná.
Honda CBF 600S Kardan, integrované kufry, nevšední vzhled
Honda ST 1300 Pan European Byl jsem na ní ještě malý jezdec
Yamaha Tracer 900
Kawasaki Versys 650 Moc vysoká pro mne, a malá ochrana proti větru.
Honda NTV 650 Deauville Ta už byla málem i doma. Měl jsem ji vyhlédnutou v krásné červené barve u jednoho \"překupníka\" v Draženově. Vypadala skvěle a byla naprosto v plné palbě. Široká i ouzká víka kufrů, Vnitřní taška do všech třech. Navigace, rádio, vyhřívané gripy, atd...
Honda XL 1000V Varadero No, i když se mi moc líbila, tak byla její výška pro mého baťůžka příliš velká a tak jsem se byl nucen poohlédnout po něčem nižším.
Honda ST 1300 Pan European Na mě zatím moc velká
Suzuki DL 650 V-Strom Stejné ročníky a stav jsou dražší než Honda, má to řetěz, nemá integrované kufry.
Honda NTV 650 Deauville Novější generace ji v hodně věcech překonává. Tohle už je fakt děda.
Yamaha XJ6 Diversion Málo kusů na výběr s ABS, to byla podmínka. Honda mi přišla praktičtější.
Honda XL 700V Transalp Slabší, řetěz, málo místa pro dva
Honda XRV 750 Africa Twin
BMW K 1600 GTL Vrchol, ale na začátek se to vůbec nehodí a navíc cenově pro mě nedostupné.
BMW K 1200 LT Tato mě láká, ale je to vyšší liga a do ní musím kvalifikovat – projezdit.
BMW R 1200 RT Je to nádherná motorka a možná se k ní jednou propracuji, ale chci začít postupně.
BMW R 1200 ST méně pohodlná
Honda CBF 600S
Suzuki DL 650 V-Strom
Kupující místo NT 700V Deauville koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda ST 1300 Pan European Výkon motoru, chtěl jsem výkonnější.
Kawasaki Versys 650 kapal z ní olej, těžká, neprojela by do parkovací místnosti
Suzuki GSF 1250S Bandit Dlouhou dobu byla Deauvillka favorit. Nakonec jsem usoudil, že je až příliš usedlá. Kdo ví, třeba příště.
Suzuki DL 650 V-Strom Sice kardan, trochu lepší ochrana před nepřízní počasí, ale méně pohodlná jízdní pozice
Honda GL1500 GoldWing
Honda CB 750 naháč je naháč,.takže zvítězilo CB-éčko
Suzuki DL 650 V-Strom Stromek mi přijde praktičtější ( i do lehčího terénu )
BMW R 1200 RT Malý výkon
Honda CBF 1000 byla největším konkurentem nakonec vybraného CBF-ka 1000 - má kardan, integrované kufry, pohodlí, spolehlivost. Nevýhoda byla jedna, ale zásadní: v našem bytovém domě máme motorkárnu :-) , ale bohužel se špatným vjezdem šikmo přes futra dveří...
BMW R 1150 RT nedostatočná kapotáž, integrované kufre
Suzuki GSF 1200S Bandit drahá
Yamaha FZ6 Fazer Asi už moc cestovní
Honda XL 700V Transalp
Royal Enfield 500S Continental Royal Enfield byl nakonec tím motocyklem poslední volby : )
Honda CBF 1000 Koupil si ji brácha, tak abych se " neopičil".
Kawasaki Versys 650 Neprojela by do parkovací místnosti
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT Má málo kobylek a Bawor je už někde jinde než tahle honda
Manuály pro Honda NT 700V Deauville
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2010 pikot 2010-nt700v-wiring-d.pdf 3.2 MB Barevné el. schéma NT700V
2010 pikot 2010-nt700va-wiring.pdf 2.6 MB Barené el. schéma NT700VA
2007 752315 honda-deauville-700.pdf 65 MB
2007 Soptik7 manual-nt-700-cz.rar 34 MB
2006 fogg katalog-dilu-dle-vin.mht 389 KB
2006 De_Pítr workshop-manual_1-4.pdf 46 MB workshop-manual_1-4 Angličtina
2006 De_Pítr workshop-manual_5-9.pdf 136 MB workshop-manual_5-9
2006 De_Pítr workshop-manual_10-14.pdf 130 MB workshop-manual_10-14
2006 De_Pítr workshop-manual_15-18.pdf 134 MB workshop-manual_15-18
2006 De_Pítr workshop-manual_19-26.pdf 48 MB workshop-manual_19-26
Bazar pro Honda NT 700V Deauville (rss)
Vyzkoušené pneumatiky na Honda NT 700V Deauville
Název pneumatiky Průměr Použito na Známka Popis Hodnoceno
Vložit vlastní hodnocení
Bridgestone BT023 17" Zadek 1 zatim ujeto 1300 a stale jako nova,pravda,gumy mam naplneny ... 08.06.2012 v 21:47
Bridgestone BT020 17" Zadek 5 Jizda se zatezi a v tandemu,sjety spise stred.Predni o neco ... 18.05.2010 v 22:49

TOPlist