Pěkný retro skútr. Peugeot začal se skútry již v r.1953, a v retru si jde svou cestou, žádné kopie.
Motorka koupena od skutr.eu - Vstřícný přístup, dovoz v ceně.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Jede to, brzdí to, nemusí se řadit,... A spousta prostoru.
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoli, komu mimo město vyhovuje kochací jízda.
Doplňky na motorce - Originální příplatkový zadní nosič.
Kufr SHAD SH50 včetně doplňkového stříbrného víka.
Recenze
Rozhodnutí koupit k motorce ještě skútr vycházelo z předpokladu, že by na něm mohla jezdit i manželka, která má řidičák "pouze" na auto. Ale nakonec jsme zjistili, že řízení skútru (případně motorky) pro ni není, tak ho řídím pouze já.
Výběr značky a typu byl na ní, ale vzhledem k tomu že se nám oběma líbí retro, tak zvolila skvěle. Mě osobně se ještě líbí Vespa, ale ta je cenově někde jinde. Za mě krásný retro skútr, sice plasty a ne kov jak na Vespě, ale jinak paráda. Původně jsme chtěli tu extra retro barevnou kombinaci červeno-bílou, ale jak jsme pak viděli tuto Bright Polar White (ve skutečnosti taková bílá metalíza), bylo rozhodnuto. Naživo vypadá skvěle. Hned šly dolů samolepky (dávají je pouze u této barvy a tuším ještě u černé), nevím proč je tam dávají, vypadá to jako nějaká předváděčka.
Nemám žádné srovnání s jinými skútry, rozhodl vzhled (manželka :)). Co však musím vyzdvihnou jako velkou výhodu je sedlo pro spolujezdce. Tolik prostotu, jak na délku tak i šířku jen tak někdo v této kubatuře nemá. A pak ten velký, bytelný nosič (příplatkový). Proto nebyl problém namontovat na něj tento velký 50l kufr, který k němu také skvěle sedí (vyšel navíc levnější než originální 37l). Pro spolujezdce prostě luxus, který nenabídne kdejaký skútr nebo motorka.
Z výše uvedeného je to parádní stroj na cestování. Do kufru se vejdou dvě integrálky, z toho jedna se případně vejde i pod sedlo, takže prostoru spousta. A pokud jedeme někam na výlet, tak raději tímto skútrem než mou SR400. Pro mě to je sice méně pohodlné, ale pro manželku je to pravý opak. A pak je tu ta spousta úložného prostoru.
V souvislosti z výše uvedeným musím silně nesouhlasit s vžitým, a v mnoha redakčních testech zmiňovaným a tak trochu vnucovaným názorem, že se ta či ona motorka nebo skútr hodí spíše do města, a mimo město v omezené míře. Vychází to zpravidla z malého výkonu. Já se ale ptám PROČ? A myslím tím jízdu ve dvou. Ano, nejede 100 km/h kopec nekopec, ale dojedete s ním všude. Na rovince není 80-90 km/h problém, běžné kopce minimálně 50 km/h ve dvou dá (my celkem 160 kg). Napadá mě srovnání s naloženým kamionem. Ten se dokáže na rovince taky rozjet, a v kopci je to "hlemýžď". A přitom jezdí dálkové trasy a ne městské popojížďky.
Proto pro všechny, kdo mají něco slabšího, nebojte se, nedejte na druhé, že to chce minimálně tisícovku apod., a cestujte!
Gratuluju. Taky se mi tenhle prskolet letos nějak vetřel do garáže. A hned dvojmo, mám přece jen dost kilo přes stovku, takže ve dvou na jednom Djangu by to asi nebyla žádná olympiáda. Nicméně, i když jsem si ho původně pořídil jen kvůli tomu parádnímu retro designu (a učarovala nám právě ta kombinace červené a bílé, nebo spíš krémové, jako stará tramvaj), záhy jsem zjistil, že se na tom dá i parádně a zábavně jezdit. Dopadlo to tak, že jsem na tom letos najezdil přes 3000 km, tedy víc, než na všech mých ostatních motorkách dohromady. Včetně dovolené v Itálii (Garda, Toskánsko, Elba), kam jsme si tedy pažouty převezli na vozíku za autem. A tam se pažouti ukázali jako naprosto adekvátní cestovatelské náčiní. Chystám se o tom sepsat cestopis, časem...
Gratuluji ke správnému výběru skútru
Sám mám Django už čtvrtým rokem a pokaždé, když přemýšlím o výměně za něco jiného , tak si napíšu plusy a mínusy možné konkurence a zjistím, že bych si vlastně nijak nepolepšil. Skútr používám i na cestování, mám s ním projeté Alpy i Dolomity a tam by se trochu větší výkon občas hodil. Závady jsem měl za ty čtyři roky dvě, nejprve odešel tachometr, bohužel těsně po záruce. Nový hodně drahý, ale podařilo se mi sehnat z Anglie přes Ebay jiný, který měl prakticky totožné kilometry na počítadle. Druhou závadou byl zlobící přepínač blinkrů, oprava za pár korun. I po těch čtyřech letech co ho mám, se občas přistihnu při tom, že jen tak sedím a se zalíbením si ho prohlížím a pořád ještě mě někdo zastaví s tím, že se mu skútr líbí a co že je to za značku. Přeju hodně spokojených kilometrů
Nebylo by víc fotek?
Přeji hodně zábavy!
Skvělý skútr. Prodávám auta a motorky již 19 let. Aktuálně mám Kawu Z900. Přiznám se, že jsem dříve ke skútrům přistupoval trochu s despektem. Do doby než mě letos ve Španělsku pojel kluk na skútru.
Loni jsme ve firmě přibrali prodej skútrů Peugeot, tak jsem se na Djangu párkrát svezl. A je to opravdu zábavná hračka. Překvapila mě snadnost ovládání a oproti některým jiným skútrům pocit jistoty v řízení.
Ať Ti dobře slouží!
Opravdu je krásný! Gratuluji
...V létě jsem si střihnul na otočku výlet za Vranov nad Dyjí (od nás jedna cesta přes 100km
) a v pohodě...
Souhlasím! Mám Piaggio Fly 125 3V a jateční hmotnost
Nasadil jsem 80-90 a kochal jsem se