renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Peugeot Django (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník st11
Vloženo 8.10.2018
Aktualizováno 23.11.2023
Zobrazeno 1 344x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velmi pohledné retro, které neudělá ostudu před kavárnou, ale nebojí se ani velkého cestování.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:SMRŽ auto - moto (České Budějovice

Výška jezdce: 189 cm

První dojmy - První dojmy byly zvláštní, nikdy předtím jsem na skútru nejel.

Recenze

Sháněl jsem nějaké malé dvoukolové přibližovadlo ne cestu do práce a občasnou víkendovou projížďku, tak aby to prošlo u manželky, protože se třemi malými dětmi se znovu velká motorka doma špatně prosazuje. Znáte to: "živíš teď rodinu, někde se zabiješ, budeš zase jezdit rychle...". Nechtěl jsem žádnou modernu a po krátkém rozhodování mezi Peugeotem a Vespou jsem se rozhodl pro Peugeota, který se mi líbil přeci jen trochu víc a také cena rozhodla. Nemám srovnání co se týče jízdních vlastností s jinými skútry, ale musím říct, že díky dlouhému rozvoru se skútr cítí dobře v delších zatáčkách, na nějakou sportovní jízdu to moc není, osobně jsem si už několikrát v ostré zatáčce škrtnul stojánkem o zem. Pro mě je velikost akorát, měřím 190 cm a člověk na tom nevypadá jako medvěd na koloběžce. Jak jsem už napsal výše, je to velmi pohledný skútr, poutá zaslouženou pozornost, stále se mě někdo ptá, co je to za značku a sbírá od kolemjdoucích samé pozitivní reakce, ale zároveň se nebojí dlouhých cest. Skútr jsem koupil v srpnu letošního roku a teď v říjnu jsem s ním absolvoval cestu na Grossglockner, do Dolomit a na Stelvio a zvládl to s ohledem na objem motoru na jedničku. Do kopců se sice trochu zadýchal, ale zase člověk má v té rychlosti více času se rozhlížet kolem. Jel jsem sám, trochu jsem se obával, aby tu cestu vydržel a já nemusel volat pro odtah a i závěrečných 620 km, kdy část jsem jel v Německu po dálnici na plný plyn, zvládl na jedničku. Oceňuji zásuvku na 12 V v přihrádce s kapsou na telefon, která je schovaná za dvířky, tady bych jen uvítal nějaký výřez v dvířkách, protože není možné vytáhnout kabel ven a připojit ho k navigaci nebo telefonu, přimontované na řídítkách. Úložný prostor pod sedlem je dostatečný, helmu tam uložím v pohodě a hromadu dalších věcí k tomu.
6/2023 Technickou jsem prošel bez ztráty kytičky. Letos jsem měl nějaké škubání, že bych Django prodal a přihodil peníze na nějaký jiný nový stroj, láká mě třeba nová velká Lambretta 350, ale zatím není, takže si ho zatím nechám a budu plánovat letošní prázdninový trip.
11/2023 Skútr jsem pomalu zazimoval, na tachometru je po letošní sezóně už skoro 11.000 km. Za tu dobu jsem musel řešit poruchu na tachometru a nefunkční přepínač blinkrů. Dolů půjde přes zimu výfuk, je úplně oranžový a musím koupit chromovanou krytku zadního kola, kterou jsem ztratil v říjnu cestou z Ukrajiny.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BurnesOldman
BurnesOldman napsal 12.02.21 v 06:17 10b.

Krásnej stroj

Taliján
Taliján napsal 08.10.18 v 22:54 10b.

Auta by me nepresvedcila, ale tohle se tem frantikum povedlo. pekna

Milan1963
Milan1963 napsal 08.10.18 v 16:37 10b.

Hezký skútr. 10 bodů zaslouží i ten výlet do Alp.

Více komentářů



TOPlist