Bylo to takové "chúďa"... Přes 5 let stála a nejezdila, teda jen na STK a zpět (celkem 80km) a bylo mi jí docela líto...Sice prasácky nastříkaná a polepená ale jinak v opticky dobrým stavu...
Je to přesnej opak GS, nepohodlný, neovladatelný a s (pro mě)
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - První dojem po prvním usednutí za řidítka byl, že se na tom jezdit nedá (teda v mým věku)...šílená ergonomie, řidítka kdesi hluboko dole a ještě hrozně blbě zalomený, nohy zas naopak někde za krkem, veškerá váha na rukách...
Recenze
Proč sem si tento stroj vybral? No já si ho vlastně ani nevybral, přistál mi v garáži úplnou náhodou a neplánovaně...U sousedů byla v plánu rekonstrukce vrat a za vratama stál tenhle "poklad".Byl sem požádán jestli by po dobu rekonstrukce nemohl parkovat u mě a já nebyl proti...A tím to začalo. Teda musím říct že když sem to tlačil do garáže tam sem takový stádo prchajících pavouků snad ještě nikdy neviděl. A těch pavučin a prachu... trochu sem ju umyl a kochal se pohledem na jeden z nejhezčích superbiků z devadesátek... tak sem jen tak ze srandy zkusil sousedovi nadhodit jestli by se toho nechtěl zbavit...Ani ve snu by mě nenapadlo že mi už v garáži zůstane... soused kývl, dohodli sme cenu a já se dal do oživování...vylít starý benzín, vyčistit nádrž a palivový kohout, nové vzducháč, svíce, trochu čerstvýho benzínu, nabít baterku a... ono nic..co by taky člověk čekal když měl starej benzín 5 let času nadělat v karburátorech paseku...Takže hurá do servisu na ultrazvuk... po pár dnech moto hotový, vyčištený, seřízený...prostě paráda..Takže výměna "oleje" (po těch letech to už olej nebyl) s fitrem a chladící kapalina (pěkný bahno to bylo) ...
První jízda (cca 7km) hrozná, posez neskutečně nepohodlné,11 let starý gumy a veliké respekt hraničící se strachem z toho překoňovanýho motoru...
Druhá jízda po přezutí na nový Bridgestony už o trochu lepší, dokonce to sem tam má i náznak že to zatáčí...,vydržel sem dokonce celých 20km než mě chytla křeč do obou nohou a dlaní, což sem taky asi měl čekat. Přemýšlím že na to dám jiný brýle s klemama na rovný řidítka aby se na tom nemuselo ležet a posez byl trochu vzpřímený ,ale to se ještě uvidí...
Ještě mě postupem času čekají pancéřový hadice (třeba to začne i trochu brzdit) a nová řetězová sada (tahle sice není vytahaná ale ty roky bez provozu se na ní podepsaly)...
Chce to jen nalítat kilometry. Zvykneš si.
proc, proc bastlit tak peknou motorku vysokyma riditkama. Merim 177 a s origo riditkama pohodlne vylety 400km za den bez problemu. Vzdyt je to takovej cestak. Doporucuji si zkusit supesportovni motorku po roce 2005. SC33 je malo v peknym stavu.
H.
Ono to bude hlavně tím že tam sou ještě origo gumový hadice který za ty roky už asi nebudou úplně v pohodě...
Taky to může být trochu i subjektivní pocit,su už nějakej rok a stroj zvyklé na pancéřky a tam je to přece jen poznat... proto věřím že se to výměnou mnohonásobně zlepší...
"...třeba to začne i trochu brzdit..." -- to mě překvapuje že to nebrzdí. Myslel jsem, že se právě říkávalo, že brzdy jsou u těchto motorek pro nezkušenýho člověka ještě víc nebezpečné než motor, protože na rozdíl od motoru, kde většinou máš čas dát si záležet, abys za to tahal něžně, tak u brzd se občas můžeš leknout a vzít za ně necitlivě, a protože jsou ostré jak břitva, a navíc bez ABS, takže když to přeženeš, tak rovnou letíš na hubu.
Jojo,taky od téhle úpravy pomalu upouštím...Bylo by to sice pohodlnější ale to je u tohoto stroje naprosto nepodstatný a až na ty barvy je skoro v origo stavu...