PROFIL MOTORKY

Honda CBR 900RR Fireblade (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník equir
Vloženo 28.8.2022
Aktualizováno 28.8.2022
Zobrazeno 1 667x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Bylo to takové "chúďa"... Přes 5 let stála a nejezdila, teda jen na STK a zpět (celkem 80km) a bylo mi jí docela líto...Sice prasácky nastříkaná a polepená ale jinak v opticky dobrým stavu...
Je to přesnej opak GS, nepohodlný, neovladatelný a s (pro mě)

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - První dojem po prvním usednutí za řidítka byl, že se na tom jezdit nedá (teda v mým věku)...šílená ergonomie, řidítka kdesi hluboko dole a ještě hrozně blbě zalomený, nohy zas naopak někde za krkem, veškerá váha na rukách...

Recenze

Proč sem si tento stroj vybral? No já si ho vlastně ani nevybral, přistál mi v garáži úplnou náhodou a neplánovaně...U sousedů byla v plánu rekonstrukce vrat a za vratama stál tenhle "poklad".Byl sem požádán jestli by po dobu rekonstrukce nemohl parkovat u mě a já nebyl proti...A tím to začalo. Teda musím říct že když sem to tlačil do garáže tam sem takový stádo prchajících pavouků snad ještě nikdy neviděl. A těch pavučin a prachu... trochu sem ju umyl a kochal se pohledem na jeden z nejhezčích superbiků z devadesátek... tak sem jen tak ze srandy zkusil sousedovi nadhodit jestli by se toho nechtěl zbavit...Ani ve snu by mě nenapadlo že mi už v garáži zůstane... soused kývl, dohodli sme cenu a já se dal do oživování...vylít starý benzín, vyčistit nádrž a palivový kohout, nové vzducháč, svíce, trochu čerstvýho benzínu, nabít baterku a... ono nic..co by taky člověk čekal když měl starej benzín 5 let času nadělat v karburátorech paseku...Takže hurá do servisu na ultrazvuk... po pár dnech moto hotový, vyčištený, seřízený...prostě paráda..Takže výměna "oleje" (po těch letech to už olej nebyl) s fitrem a chladící kapalina (pěkný bahno to bylo) ...
První jízda (cca 7km) hrozná, posez neskutečně nepohodlné,11 let starý gumy a veliké respekt hraničící se strachem z toho překoňovanýho motoru...
Druhá jízda po přezutí na nový Bridgestony už o trochu lepší, dokonce to sem tam má i náznak že to zatáčí...,vydržel sem dokonce celých 20km než mě chytla křeč do obou nohou a dlaní, což sem taky asi měl čekat. Přemýšlím že na to dám jiný brýle s klemama na rovný řidítka aby se na tom nemuselo ležet a posez byl trochu vzpřímený ,ale to se ještě uvidí...
Ještě mě postupem času čekají pancéřový hadice (třeba to začne i trochu brzdit) a nová řetězová sada (tahle sice není vytahaná ale ty roky bez provozu se na ní podepsaly)...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 17.12.23 v 17:45 10b.

Chce to jen nalítat kilometry. Zvykneš si.

mr.Hony
mr.Hony napsal 31.08.22 v 14:28 10b.

proc, proc bastlit tak peknou motorku vysokyma riditkama. Merim 177 a s origo riditkama pohodlne vylety 400km za den bez problemu. Vzdyt je to takovej cestak. Doporucuji si zkusit supesportovni motorku po roce 2005. SC33 je malo v peknym stavu.
H.

equir
equir napsal 31.08.22 v 14:16

Ono to bude hlavně tím že tam sou ještě origo gumový hadice který za ty roky už asi nebudou úplně v pohodě...
Taky to může být trochu i subjektivní pocit,su už nějakej rok a stroj zvyklé na pancéřky a tam je to přece jen poznat... proto věřím že se to výměnou mnohonásobně zlepší...

Snowball
Snowball napsal 31.08.22 v 12:24 10b.

"...třeba to začne i trochu brzdit..." -- to mě překvapuje že to nebrzdí. Myslel jsem, že se právě říkávalo, že brzdy jsou u těchto motorek pro nezkušenýho člověka ještě víc nebezpečné než motor, protože na rozdíl od motoru, kde většinou máš čas dát si záležet, abys za to tahal něžně, tak u brzd se občas můžeš leknout a vzít za ně necitlivě, a protože jsou ostré jak břitva, a navíc bez ABS, takže když to přeženeš, tak rovnou letíš na hubu.

equir
equir napsal 29.08.22 v 16:25

Jojo,taky od téhle úpravy pomalu upouštím...Bylo by to sice pohodlnější ale to je u tohoto stroje naprosto nepodstatný a až na ty barvy je skoro v origo stavu...

Více komentářů



TOPlist