PROFIL MOTORKY

Honda PCX 125 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník panTerek
Vloženo 11.8.2022
Aktualizováno 30.5.2023
Zobrazeno 838x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Městské a příměstské úsporné přibližovadlo, do práce, na nákupy, ale i jen tak pro radost na kochačku.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník)

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - První dojmy po 100 km. Jsem zatím na plyn opatrný, takže akceleraci hodnotit nebudu, ale s městským provozem není problém držet krok, je to malé, úzké, takže se všude vejde, na nerovnostech to poskakuje jak koza.

Doplňky na motorce - Střední plexi PUIG V-TECH LINE touring (foto v galerii), oproti originálu chrání celé tělo, ale zvýšily se turbolence kolem hlavy. V rychlostech, které PCX vyvine mi to zas tak nevadí.
Jen nevím, na co inženýři z Hondy mysleli, že je na jeho výměnu potřeba křížák, inbus a 10 klíč...


Na zimu "sloní uši" a nepromokavej držák na mobil. Návleky na řídítka jsou od firmy Held a jsou to spíš nepromoky vevnitř jen s takovým fleecesemišem, ale i kolem 5 st. je v nich v letních rukavicích pohoda. Bohužel po zimě už moc nedrží tvar a to fakt moc nejezdím. Možná dají ještě jednu sezónu a pak investuju do Tucana.




Handsfree Cargo Spirit na navigaci a hudbu (nejsem audiofil, stačí mi že něco "duní" do ucha). I hovory jsou v pohodě.


Polepy na tunel z Aliexpressu, zatím drží.


Kufr Palermo. Pro někoho výhoda, pro někoho nevýhoda, kufr nemá rychloupínák, ale je zevnitř na šroub. Aspoň mám větší jistotu, že ho někde neztratím.

Recenze

PCX jsem vybral kvůli příznivé pořizovací ceně nového stroje, kvůli velikosti (spíše malosti) a možnosti řídit ho se skupinou B, aby s ním mohla drandit i má polovička.

Má to hrozně velký tlačítko klaksonu a blinkry jsou až pod ním, prvních pár křižovatek jsem místo blikání troubil. Vůbec je ovládání blinkrů tuhé, ale možná je to tím, že mám první nový stroj, takže není vychozené. A naopak, když chci troubit, tak mačkám blinkry...

Brzdy... To nejsou brzdy, to jsou lechtátka. Fakt se musí brzdit oběma a občas to chce víc síly. Uvidím, jestli si to s přibývajícími kilometry sedne.

V rámci zajíždění zatím skútr netrápím a spotřeba se hned od odjezdu z krámu usadila na 1,7 l/100 km. Jako nového Hondistu mě to samozřejmě velice těší.



Po prvním tankování ve 360 km, kdy začala blikat rezerva, je reálná spotřeba cca 1,9 l/100 km, přestože palubní počítač stále ukazuje 1,7. Podle různých fór to o ty dvě decky kecá standardně, ale i tak je to spotřeba dobrá.

Máme najeto necelých 1000 km a je za námi první servis. Po seřízení brzd to brzdí lépe, ale pořád by to mohlo být razantnější.

Jak člověk přestane být opatrný na plyn, městská spotřeba se na displeji usadí na čísle 2,1 l, což je v reálu +- 2,3. Dal jsem si po okreskách a po státních trasu Praha-Brno a zpět a spotřeba vylezla na reálných 2,6 l, ale to už se skútr dost času pohybuje u maximálky.

Opravdu pecka je vyvážení, nebo umístění, hlavního stojanu. S bráchovým Burgmanem jsem se chvíli pral, než jsem dostal do ruky grif jak ho na hlavní stojan postavit, ale PCX na něj doslova samo skočí.

Trefit se do USB-C zásuvky je trochu umění, v šeru je v tom černým kastlíku prd vidět (při zasouvání kabelu tam navíc máte ruku). Zásuvka je pod proudem jen při zapnutém "zapalování", takže zapomenutý telefon nevymlátí baterku. Když máte za jízdy zapnutou navigaci a hudbu do sluchátek, tak to dobíjí faaakt pomaaallluuu, třeba procento baterky za 5 minut (Samsung A32), takže za kratší cestu si mobil a kameru fakt nenabijete.

A co to uveze? Hodně!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
StB
StB napsal 11.08.22 v 16:48 10b.

Koupil jsem ho před dvěma týdny a mám stejné dojmy. Hned jsem vyměnil plexi a jízda je o hodně lepší. Ať slouží.

TondaBenda
TondaBenda napsal 11.08.22 v 15:38 10b.

Nech slúži k spokojnosti. Pruženie časom buď zmäklo, alebo som si na neho zvykol.V každom prípade je fajn.

Více komentářů



TOPlist