Bejvalka, už jí nevlastním.
Silná rychlá raketa se sametovým motorem, který kolem 3 - 4 tis. otáček pěkně zachraptí do výfuků a nad 6 tis. otáček katapultuje nekompromisně vpřed.
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Do pr... a to jako fakt!? Motorka sice do ruky hned nepadla (po předchozích zkušenostech s endury a různých motorkách Jawa-ČZ), ale bylo to tak jiné a fascinující, že jsem ji prostě musel mít :-).
Motorku bych doporučil pro - Spíše zkušenějším motorkářům (samozřejmě i motorkářkám ;) se zálibou ve tvarech klasických japonských naháčů a čtyřválcových řadových vodnících.
Doplňky na motorce - Padací protektory, zrcátka M-Style (je v nich aspoň vidět provoz za mnou a jsou i pěkná a dobře nastavitelná), nižší širší řidítka (mám v plánu vyměnit - nevyhovují mi), jiné gripy, nastavitelné kratší CNC páčky (mám v plánu vyměnit - nevyhovují mi).
Bylo doplňkové plexi - sundal jsem protože způsobovalo turbulence do přilby (bez něj je to mnohem lepší) a protože bylo od předchozího majitele nevhodně namontováno (při vyšší rychlosti se sklápělo).
Recenze
Motorku jsem si vybral, protože jsem chtěl vyzkoušet něco čistě silničního a s jiným motorem než čtyřtaktní jednoválec a dvoutaktní dvouválec ;-D.
Motor naprosto super (silný, točivý a zároveň pružný), brzdy také parádní (hlavně přední, zadní nic moc), podvozek moc nestíhá (v tom vidím slabinu), ovladatelnost dobrá, spolujezdec spíš ne (velmi kluzké sedlo a není moc kde se držet), úložný prostor téměř žádný, spotřeba adekvátní (na úspornou jízdu to není ;-P), servis - zatím jsem nechával jen repasovat zadní tlumič - vymontovat šel poměrně snadno.
Na cestování bych to moc neviděl a to hlavně z důvodu jízdní pozice. Ale mám tam rovná řidítka, možná pořídím původní vyšší a bude to lepší.
Sympatické vozítko, ale nejvíc je to malé růžové vzadu...JÁ CHCI VNUČKU!!!
Ja dávám 10 bodu za stylové tepláky dorostu na miste spolujezdce…