Skvělý jednoduchý, obratný a teď už i laciný motocykl. Kdo ho má, tak by neměnil. Pokud ano dělá chybu. Pokud není macho, a neléčí si nějaký svůj problém.
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Fantastické. Po velkých motorkách krásná změna. Nelze popisovat, nutno koupit a pojezdit. Má své charizma, nevěřil jsem že po velkých motorkách bych si koupil tohoto vetřelce. Neříkej nikdy když nevíš. Tohle je prostě motorka tak jak má být. Moderní výmysly má pouze ABS, vstřikování a vyhřívané hefty. Je to prostě 1.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co mají chuť jezdit a líbí se jim tento model, a těch není mnoho. Hahaha.
Doplňky na motorce - Nutná byla instalace nového sedla od firmy DDT Custom, skvělá práce všem doporučuji, poté výfuk od firmy GPR Exhaust system, prodloužení předního blatníku, vyhřívané hefty origo z výroby a hlavní stojánek.Více netřeba. Na cestování sedlová taška Givi a motoválec od Luise 30l. Plnou platinovou kreditku a to je vše co k této motorce potřebujete.
Recenze
Hledal jsem něco co trochu vybočuje z té plejády přemotorovaných motorek se všemi možnými a nemožnými asistenty. Jezdil jsem čtyři modely Moto Guzzi, Breva 1100, Norge1200 2x , V7 Speciál, Hondy jsem měl dvě, Yamahu devítikilo ale tahle motorka mě oslovila svým nekonvečním vzhledem a vybavením. Po malých úpravách jsem najezdil za rok a půl 18000km a to potěšení a zábavu co my dala, nelze ničím zaplatit. Prostě haup trefa.Doporučuji všem co chtějí jednoduchou motorku za laciný peníz, takřka bezúdržbovou, servis si udělá trochu zručný majitel sám. Spotřeba na kochačku, nebo ať tahám 4 litry!!! Motorka vjede a jede všude tam kam na to fyzicky a technicky stačím. Je to univerzál. Cestovat se s ní dá na pohodu průměr na delší trasy 80km jsem na trase v délce 850 km udržel bez problému na psaném průměru. Chce to plynulou jízdu a né styl 200 km vytřeštěný zrak a rozžhavené brzdové kotouče. Ale každý si to musí v hlavě nastavit tak, jak mu to vyhovuje.
Takový Fiat Multipla mezi motorkami. Spoustě lidem se líbí, ale nahlas to neřeknou.
Super strojovna docela bych rád slyšel ten ladák,taky přemýšlím o tom centr.stojanu,ale za ty penízky můžu mít padáky...a to je dilema Tak mnoho štastných KM v sedle tohoto zvláštního oře
Parádna Píšem správu
Scarver je fajn vystoupení z řady
Obecně eFka jednoválce mě vždycky bavily
Scarver - měl jsem tu čest s testovačkou ještě v době, kdy to byla opravdu horká novinka. Ten řemen a jeho mazání mýdlem, to nás uchvátilo. Ale jinak...
Deset rozhodně za to, mít to v hlavě srovnané. To je paráda Ano, je to určitě lehká, skoro bezúdržbová a v podstatě nízkonákladová motorka. Měl jsem kdysi vlastní 650GS a kolikrát to vypadalo, že snad budu benzín u pumpy i vracet
Takže pokud si to člověk v hlavě pořádně srovná, tak je SC asi parádní volba na dlouhé časy i kilometry. Spotřeba v dnešním světě rozhodně potěší, ale přestože mám opravdu rád atypické stroje, někdy až zrůdného zjevu , tohle bych si asi nekoupil. Ale jak říkáš, nikdy neříkej nikdy ...