Říkám jí Popelka. Byla v hrozném stavu. Byla dost bita. Jíl jsem sundával vapkou na 3x a pak ještě parním čističem odstraňoval kouli oleje na motoru. Celý rok práce a spousta peněz-takový covid projekt. Ale nelituju, mám ji k Jawě, jako parťáka.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MZ ETZ 150: Naskytla se 251-což byl můj sen v mých 17-ti, na který jsem tehdy neměl peníze. Nehledě na to, že jich i tehdy bylo jak šafránu.
První dojmy - Ještě jsem ji pořádně neprojel. Jen po ulici ověřil, že převodovka řadí a brzdy brzdí. Proti Jawě 350 je prostě vymakanější technicky. Ještě bude potřeba doladit předstih a nastavení karburátoru. Ale to bublání tohodle jednoválce, je prostě kouzelné.
Motorku bych doporučil pro - Pro nostalgiky, co ji tehdá chtěli a byla pro ně nedosažitelná cenově.
Doplňky na motorce - Jen boční (pohotovostní stojánek) a nabíjecí konektor na nabíječku C-Tek.
Recenze
Takhle vypadala, když jsme pro ni přijeli.
Takhle po hrubém umytí.
Nebyl na ní, ani jeden nepoškozený díl. Všechno zaoxidované, oprýskané, podřené, nebo rezavé. Naštestí rám byl rovný.
Motor se podařilo po hrubém vyčištění karburátoru nastartovat. Jela dvě stopy a řadila jen první dva rychlostní stupně.
Elektrika potrhaná. Okruh zapojený natvrdo-bez pojistky na baterku.
Zachránil jsi jí hrobníkovi z lopaty
respekt
Tady je to kus skvělé práce!
Velmi pěkná práce. Líbí se mi.
Krásná
. Já měl stříbrnou a jela ! Stála kolem 12.000 Kč a já ji měl slíbenou. ALE !! Přišlo zdražení a stála 2x tolik. Ten člověk dělal v mototechně, pár si jich pozdržel a měl vyděláno. Já jsem se urazil a koupil ji z druhé ruky za 20.000,- s pár tisícovkama na tachometru. Řídítka dole, jela 140, ležel jsem na nádrži a nohy jsem měl na zadních stupačkách ..(doufám, že to doma nikdo nečte
)