PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-S1000 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník UnclePop
Vloženo 12.11.2021
Aktualizováno 24.6.2022
Zobrazeno 3 259x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Suzuki GSX S-1000 Z (Black Edition)

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Motorku jsem poprvé zaznamenal na výstavě Moto Salon v roce 2017. Už v té době jsem byl z motorky nadšený. Náhoda tomu chtěla, že se naskytla možnost koupit skoro nejetou motorku za dobrou cenu. Výhodou byla i speciální Černá edice.

Doplňky na motorce - racing zalamovací páčky, krátký držák SPZ, Flow LED blinkry - M-Style
chránič chladiče, padací protektory, zátky do rámu - R&G
vzduchový filtr - K&N
pancéřové hadice - HEL performance
CTEK kabel
držák telefonu - RAM Mounts,
tank bag - SW-Motech
kapotáž - Ermax
polepy nádrže - OneDesign
madla spolujezdce - S2 Concept

Recenze

Když jsem ukončil sezónu na své Yamaze a začal pomalu připravovat vše na zazimování, ozval se mi kamarád, jestli nemám zájem o novou motorku. Je to ročník 2018, najeto 2600 km a poslední 2 roky stála v garáži. Cena byla velmi příznivá, ale byl jsem vázaný prodejem svého miláčka Yamahy FZ1-N. Naštěstí se našel stejný nadšenec jako jsem já sám. Po prohlídce slovo dalo slovo a motorka odjížděla do nového domova. Doufám, že bude dobře sloužit a bude možnost se někde na vyjížďce potkat.

Tím se otevřel prostor pro nákup nového mazlíka. Po nekonečných peripetiích byla konečně přihlášená a mohl jsem se pustit do přemýšlení, co bude na motorce potřeba udělat. Obrovskou výhodou je absolutně originální stav. V maximální možné míře budou všechny úpravy udělané tak, aby bylo možné je vrátit zpět.

Jak je u mě dobrým zvykem, strávil jsem spoustu času hledáním informací na internetu, jaké úpravy dávají smysl po stránce technické a samozřejmě i po stránce estetické.

Rok 2021:
Díky tomu, že se jedná o speciální Black Edition, rozhodl jsem se, že všechny designové prvky budou laděné také do černé barvy. Jako první jsem vyměnil držák SPZ. Nevím proč, ale pro mě je to nutnost. Originální držák se dle mého názoru na tuto motorku vůbec nehodil. Při té příležitosi došlo i na výměnu blinkrů za LED Flow v černé barvě. Další v pořadí byly zalamovací páčky. Originální mně moc neseděly.

Od firmy R&G jsem nainstaloval kryt chladiče. Vypadá velmi dobře a doufám, že kromě designové funkce bude dobře plnit i ochrannou. Padáky jsem našel od stejné firmy. Designově jsou velmi decentní. Přidal jsem fotky. Jako poslední byla přidaná USB nabiječka s indikatorem stavu baterie. Tím, že sedlo u jezdce je na šroub, tak byl namontovaný CTEK kabel od baterie pod sedlo spolujezdce.

Co se týká technické stránky, tak došlo k výměně všech náplní a filtrů. Při té příležitosti se nainstaloval K&N filtr + odstranil vnitřní restriktor v airboxu a pancéřové hadice od firmy HEL. Díky tomu, že na motorce byly stále originální pneu, tak po zralé úvaze došlo k přezutí na nové Road 5. Už na minulé motorce jsem s nimi byl velmi spokojený. Najel jsem na nich 8 tis. km a pneu vykazavalo pořád stejné vlastnosti.

Tak se podařilo něco s čím už jsem nepočítal. Najel jsem pár kilometrů. Sice teplota už nic moc, ale stálo to za to. Velmi dobře se jeví výměna vzduchového filtru a odstranění restriktoru. Ten zvuk při nasávání vzduchu je super a motorce to dodává novou charakteristiku. Jak jsem propadl manii vše předělat do černé, tak jsem objednal sadu černých šroubů. Do motoru zasahovat nebudu, ale na kapotáži jsem vyměnil skoro vše. Došlo k namontování držáku telefonu RAM Mounts a tank bagu ION od SW-Motech. Objednal jsem ještě malou kapotáž od Ermaxu, tak snad do konce roku dorazí.

Rok 2022:
I když kalendářně je tady pořád zima, tak mně to nedalo a začal jsem dělat poslední přípravy před prvním svezením. Namontoval jsem kapotáž od ERMAXU. Je to ta nejmenší, která je k dispozici. Jsem spokojený, protože velmi dobře zakrývá nabíječku a držak na telefon, ale nenarušuje sportovní vzhled motorky. Motorka byla ošetřená ceramic coating od firmy Avalon King. Už se to osvědčilo na min. motorce, tak nebyl důvod nedopřát stejnou péči i té nové. Do galerie byly přidány fotky s novými úpravami.

Tak počasí se konečně umoudřilo, tak byla možnost najet prvních pár set kilometrů. Zatím jsem s motorkou velmi spokojený. Co se týče projevu výkonu je velmi lineární a dobře dávkovatelný. Jediná věc, kterou se budu snažit lehce upravit je dávkování plynu resp. jeho citlivost. Je velmi těžké držet konstantní rychlost např. v obci. Motorka buď stále lehce zrychluje nebo zpomaluje. Jinak je velice nezáludná, dobře předvídatelná a lehce ovladatelná. V porovnání s Yamahou FZ1N je daleko komfortnější. Najel jsem o víkendu 400 km na jeden zátah, pouze s pauzami na tankování a bez problémů. Zatím poslední úpravy na motorce jsou polepy nádrže od firmy OneDesign a zátky do rámů od firmy R&G. Obojí je spíše estetika a ochrana. Nicméně vše opět laděné do matné černé :o) Fotka přidaná do galerie.

Tak jsem vyčetl, že problém s plynem (resp. jeho citlivostí) má většina GSX do roku výroby 2018. Po dlouhém pročítání internetu a GSX fóra jsem našel pár věcí, které by mohly problém odstranit. Od poměrně zásadního a poměrně drahého přeprogramování ECU až po změnu tuby ovládání plynu. Zkusil jsem variantu ovládání plynu z novějšího modelu Katana (označení výrobku 5711007L00). Na první pohled jsou lanka vedeny lehce jiným způsobem. Po dohodě s mechanikem jsme ještě vyměnili přední rozetu -1 zub. Tak po úpravě najeto cca 400 km. Rozdíl je znatelný. Není problém udržet motorku v konstantních otáčkách hlavně při nízké rychlosti a při průjezdu zatáčkami. Vyzkoušeno na Sedle. Za mě zatím velká spokojenost. Celkové náklady na tuto úpravu jsou 800 Kč.

Sice už jsem nechtěl nic předělávat, nicméně na léto plánujeme jízdu po ČR a po vyzkoušení uchycení zadního bagu, nebylo pořádně kam. Začal jsem hledat nějaká madla pro ledvinku, která by mohla posloužit pro oba účely. Netušil jsem, že to bude až takový problém. Je toho poměrně málo na výběr a pokud jsem hledal i něco designového, tak jsem našel pouze jednu variantu od S2 Concept. Fotky jsem dal do galerie (zatím jenom z garáže).

Profil budu postupně doplňovat, jak budou najeté kilometry a nové úpravy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
UnclePop
UnclePop napsal 26.04.23 v 10:06

@WadeGYTR Ahoj, funguje to relativne dobře. Stejně mám radši, když se pořádně drží mě . Druhý důvod je, že výběr je celkem mizivý.

WadeGYTR
WadeGYTR napsal 25.04.23 v 16:34 10b.

Krásne urobená! Nie sú tie madlá pre spolujazdca príliš nízko? Diki!

Samíc
Samíc napsal 25.06.22 v 07:04

Vkusné doplňky super
Pneumatiky Michelin Road

Ruslan
Ruslan napsal 20.04.22 v 05:49 10b.

Gratuluji k super mašině ,přeji spousty krásných a rychlých kilometrů a vždy kolama dolů,krajane

Samíc
Samíc napsal 21.02.22 v 07:45 10b.

Moc pěkná

Více komentářů



TOPlist