První svezení na novinkách Suzuki: GSX-S1000GT v hlavní roli
26.05.2022
26.04.2021
19.02.2019
09.12.2017
30.12.2015
26.02.2015
06.01.2015
30.09.2014
12.08.2014
03.07.2014
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 999 cm3 | ||||
Výkon | 107 kW | - | 110 kW | - | 112 kW |
Výkon při otáčkách | 10000 ot/min | - | 10000 ot/min | - | 11000 ot/min |
Točivý moment | 106 Nm | - | 108 Nm | - | 106 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 9500 ot/min | - | 9500 ot/min | - | 9250 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||
Počet válců | 4 | ||||
Rozvod | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | 73.4 mm | ||||
Zdvih | 59 mm | ||||
Kompresní poměr | 12.2 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | - | Dvojitý páteřový | |||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | - | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | - | 120 mm | |
Zdvih zadního odpr. | - | 130 mm | - | 130 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | - | 310 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " |
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 190/50 ZR 17 | 190/50-ZR17 | 190/50ZR17 | ||
Rozvor | 1460 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | ||||
Závlek předního kola | 100 mm | - | 100 mm | ||
Světlá výška | - | 140 mm | |||
Výška sedla | 815 mm | 810 mm | |||
Suchá hmotnost | 207 kg | - | |||
Pohotovostní hmotnost | 214 kg | - | 209 kg | - | 214 kg |
Užitečná hmotnost | - | 190 kg | |||
Objem nádrže | 17 l | 19 l | |||
Množství oleje | 3.4 l | - | 3.4 l | - | |
Spotřeba | - | 5.3 l/100 km | |||
Maximální rychlost | 241 km/h | - | 240 km/h | - | |
První cena | 299900 Kč | - |
První test Suzuki GSX-S1000 2022: Přístr...
První test Suzuki GSX-S1000 2022: Za ty ...
Suzuki představila novou GSX-S1000 s agr...
první jízda
Random Encounters 05: Suzuki SV650 and G...
Kamera Xiaomi Yi - pěkný obraz, horší zv...
A je to tady..........
Nová Suzuki GSX-S1000
Že by nahaté překvapení od Suzuki??!! :-...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Přestavby | ECU flash po decatu | 0 | 4.11.2023 19:19 | ||
Naked bike | Řetězovka - přední kolečko menší počet zubů | 13 | 17.8.2023 20:06 | ||
Opravy a údržba | Servis - GlobalMoto | 1 | 11.6.2023 19:34 | ||
Naked bike | Cukání při nízkých otáčkách | 1 | 10.3.2023 19:45 | ||
Výběr moto | Hledám špínu na vybrané motorky | 84 | 12.5.2022 12:15 | ||
Naked bike | Suzuki GSX-S 1000 - laděný výfuk | 18 | 16.2.2022 21:47 | ||
Naked bike | Nové pneu | 15 | 31.1.2022 20:19 | ||
Přestavby | Decat GSX-S1000(2016) | 30 | 30.12.2021 06:43 | ||
Naked bike | Plexi | 9 | 24.12.2021 13:14 | ||
Naked bike | Výfuky MIVV - Praha a okolí | 5 | 19.8.2021 14:32 | ||
Naked bike | china přepákování a quickshifter | 0 | 4.7.2021 22:57 | ||
Naked bike | Chladící kapalina | 13 | 23.4.2021 21:03 | ||
Silniční cestovní | Olej ECStar | 6 | 22.4.2021 20:43 | ||
Výběr moto | Motorka z Francie - škrcené | 1 | 16.12.2020 12:11 | ||
Naked bike | Doplnění tlumiče řízení | 1 | 4.9.2020 11:04 | ||
Naked bike | Koupe predvadecky | 9 | 7.8.2020 10:38 | ||
Naked bike | Výfuk | 3 | 3.8.2020 21:49 | ||
Naked bike | Utahovací moment Suzuki Gsx-S 1000 | 3 | 27.7.2020 12:57 | ||
Naked bike | Sundání nádrže | 2 | 27.7.2020 00:26 | ||
Naked bike | Utahovací moment Suzuki Gsx-S 1000 (2020) | 1 | 22.7.2020 12:55 |
Suzuki GSX S-1000 Z (Black Edition)
Můj první "litr", vybíraný po zralé úvaze.
Nová, moje a hlavě je naprosto dokanalá!!!
Černočervená ďáblice. Svoje emoce dává jasně najevo
Když ji cca v roce 15-16 udělali, tak si říkám wow, parádní design, směsice TOP komponentu za roky z...
Nejvíc jsem zatím jel 220 km/h. Na okresky stačí.
Krásný dravý vzhled v limit edici.
Opravdu jsem zvolil dobře.zvažoval jsem jestli skončit,ale jsem rád ,že jsem to ještě odložil.
Moderní naháč na víkendové létání
Krásná nahatá mašina, která má dostatek koní ;)
Litrový černoušek GSX-S1000 mi okamžitě sedl...
Opět návrat k naháči. Prostě se mi strašně líbila.
Parádní mašina pro každý den a fajnový svezení
Silný a zároveň kultivovaný naháč. Motor v plném tahu jede náramně a s chutí po otáčkách. QS funguje...
Tož takový lepší fichtl :-) za pár grošů :-)
Masina ako má byť. Odporúčam každému.
Proste po skoro 10 letech nova, pohodlnejsi, vykonnejsi.
Boří všechny mýty o čtyřválcích . Zvuk skvostný od spoda jede jak z praku, lehká a perfektně ovladat...
Jedna z nejostřejších a nejlepších motorek, kterou jsem kdy měl
...---,,,§§§§ú)'''
Použil jsem olej LIQUI MOLY StreetRace Synth 4T 10W-50
Už delší dobu jsem hledal QS na motorku qsx-s1000. První možnost bylo připojení senzoru na origináln...
Odstranění katalyzátoru a montáž mezikusu vyrobený na zakázku. Podařilo se zachovat klapky výfuku a ...
Výroba držáku a instalace tlumiče řízení od firmy Titax.
V sobotu krásné teplo, tak jsme s kamarádem vytáhli ty naše dvě krásky :-) Kamarád má Hondu CBR1000 ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.4/10 |
Spojka | 9.2/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 9.1/10 |
Mechanická hlučnost | 8.5/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Brzdy | 9.1/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 9.3/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 7.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.6/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 6.8/10 |
Dostupnost dílů | 7.4/10 |
Nabídka doplňků | 6.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.8/10 |
Světla | 8.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Horší ovladatelnost v městě. |
BMW S 1000 R | Cena mašiny a dílů hold Bmw ale jsou pro mě krásný nooo a suzuki jsem pořídil za dobře |
Suzuki B-King | Nebyl k mání žádný v Topu |
Triumph Speed Triple | Dlouhou dobu jsem po ni toužil a vždy když sem jel na nějakým starším modelu, tak jsem tam většinou jel na své VFR800 a odjížděl odtamtud se smíšenými pocity, že jsem prostě čekal víc… |
Kawasaki Z900 | Výkon, posez, recenze, prostě to nebylo ono ono ono :-). Jiné: kapot bylo dost, nutí mě jezdit móóc rychle. Na cesťáka mám jestě chvilku čas a na bubláka se snad nedožiju (nic proti nim) |
Yamaha MT-10 | Hodně vysoká, nedosáhnu na zem. |
Triumph Speed Triple | Super motorka, ale vyšší pořizovací cena. |
Honda CB 1000R | Menší výkon, malá motorka a nebyl zrovna žádný pěkný kus. |
Kawasaki Z900 | |
MV Agusta Brutale 800 | Gsx-s1000 mi přišla na delší cesty pohodlnější. |
Yamaha FZ1 N | |
Honda CB 1000R | |
Kawasaki Z 1000 | |
Kawasaki Z 1000 | Nebyla taková nabídka která by se mi líbila a gsx-s se mi vzhledem líbí více |
Kawasaki Z900 | Menší výkon, nižší kvalita komponentů a zpracování |
Triumph Speed Triple | Nakonec jsem se rozhodl zůstat u japonek. |
Kawasaki Z 1000 | Horší ovladatelnost, subjektivně horší průběh výkonu. |
Honda CB 1000R | Znatelně nižší výkon, subjektivně horší vzhled, příliš uhlazená. |
Kawasaki Z 1000 | Pěkný design, ale je to těžká kráva. |
Benelli TNT 899 | Jedna z nejkrásnějších motorek, ale na mě moc divoká. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha MT-09 | Nedokážu se přenést přes ten vzhled dvojitého světla (a ještě to dají na všechny motorky) |
BMW R 1250 R | bohužiaľ nebola žiadna dostupná testovačka |
Yamaha MT-09 | Yamaha mi zkrátka sedí víc... |
Yamaha MT-09 | |
Suzuki B-King | Vysoký nájazd km |
Kawasaki Z 1000 | Ty budíky byly fakt šílený. Navíc na Zetku miluju 2 koncovky výfuku :) |
Kawasaki Z900 | Měla jsem z ni velký respekt, nevyhovoval mi ucukaný plyn v nízkých otáčkách |
Suzuki GSX-S750 | Dražší |
Suzuki DL 1050 V-Strom | |
BMW S 1000 R | Žádná, která by mě chytla za srdce, nebyla v té době v inzerci |
Kawasaki Z 1000 SX | |
Yamaha MT-09 | poměr cena/výkon u MT-09 je lepší. Suzuki by potřebovala ještě nějaké ne úplně levné úpravy. |
Aprilia Tuono 1000R | Chtěl jsem k cestovnímu Banditovi 1250 S něco trochu silnějšího "na blbnutí". Nakonec mě kamarád přivedl k zamyšlení, proč mít dvě podobné motorky. Takže místo japonského čtyřhrnku nakonec zvítězil Ital s V2 :-) |
Triumph Speed Triple S | Nakonec jsem se rozhodl,že už po 7 Japoncích. Nechci!!! |
Kawasaki Z900 | velký rozdíl v ceně, obyčejný na oko |
Triumph Speed Triple R | Výborná motorka, ale krútiaci moment na triplovi ma presvedčil |
Aprilia Tuono V4 1100/RR | Nelze vypnout ABS a vytahovat pojistku z nový motorky mi přišlo divný... |
Suzuki GSX-S1000F | stejný důvod jako u CB1000R... |
BMW S 1000 R | |
Triumph Speed Triple R | Protože jsem měl vždycky 4 válec a chtěl jsem změnu |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | Qbi-C | gsx-s1000-f_l6.pdf | 2.4 MB | manual v anglictine |
2015 | Mimajz | suzuki-2015-2018-gsx.pdf | 107 MB | Servisní manuál v angličtině |
1982 | Fuky1 | gb-gsxs.pdf | 49 MB |
2020 | jandaxx | 24.11.2022 | Stáhnout mp3 |
Staženo:58x Laděný výfuk (koncovka) MIVV |
|
Vložit vlastní zvuk |