Nejklasičtější JAWA z dob kdy tyhle stroje motorizovaly východní polokouli.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Měl jsem Jawu 50 23 Mustang a Jawu 350 639. Tohle je něco přesně mezi. Dá se na rovince rozjet na rychlost, která nebrzdí provoz. Kopec na vytočenou 3ku a 70km/h taky vyjede.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil někomu, kdo má zbytečných 80.000Kč na renovaci, stovky hodin času a nevadí mu, že jeho výtvor nebude moc rychle jezdit ani dobře brzdit ;-)
Doplňky na motorce - Elektroinstalace 12V a VAPE.
Recenze
Protože jsme chtěli s bráchou koupit něco levného na občasné projetí, tak jsme koupili v roce 2004 za 6000Kč tohle. A pak přišel nápad:"Rozděláme jí a natřeme." O 15 let a 80.000Kč později se nám jí povedlo zase složit.
Já jednou napsal o pěkný renovaci vy nýmandi a jste z toho hnedka vyřízený .
Jawajantare ty si provrtej desítkou koleno
Provrtej levý kastlík,ať má cmiral o čem psát,ale max osmička díra,nebo ho odvezou!
Máš ji moc pěknou!Hodně hezkých km.
Nedá se nic dělat.
Cmíral už vám umyl hlavu, je řada na mně.
Motorka je ZCELA nevhodná, páč jste ji nafotili jen z JEDNÉ strany.
Fakt nevím, proč to tak lidi dělají...
Takže nám zůstal klakson - pokud nebudete jezdit jak hovada, nic se mu nestane, kuličky - já bych je nechal, a ty nešťastné zpomalovače - pardon - brzdy.
Doporučil bych to velkým fofrem předělat na dvouklíč, i když Cmírala trefí šlak.
Díky všem za tipy. Opravím...
Opět drobnosti a klasika držák klaksonu obráceně, konce zadního madla se máčely do barvy a kuličky na páčkách néé . Pěkná renovace.