Závodní dvoutakt jsem naposled jezdil v 1987. Doufám, že technologie šla hodně dopředu. .
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Beta RR Enduro 300 2T: Nebyla na trhu
První dojmy - Jede to celkem slušně. První moje italská motorka. Tak uvidím, jaké budou zkušenosti. Doplním později. Ze začátku jsem přemýšlel, jestli je výhoda mít nádržky na olej a motorka si míchá sama. Nebo míchat benzín s olejem si sám. Obě varianty mají své pro i proti. Já preferuji si směs připravit sám, kde je jistota a není potřeba se spoléhat na čerpadlo. Nevýhoda je mít sebou olej na další tankování.
Motorku bych doporučil pro - Pro blázny co mají rádi bláto.
Doplňky na motorce - Karbonový kryt výfuku. Racing osy a zachyt brzdné reakce. Stupačky s hroty. Hlavní světlomet LED H4 pro úsporu energie.Ochraně kryty alternátor a spojky
Recenze
Technická data Beta RR 250 2T
MOTOR
Typ motoru dvoudobý jednoválec
Zdvihový objem 249
Vrtání x zdvih 66,4 x 72 mm
Chlazení kapalinou
Počet válců 1
Převodovka 6ti stupňová
Příprava směsi karburátor
Sekundární převod řetěz
PODVOZEK, RÁM
Přední brzda jednoduchý kotouč 260 mm
Zadní brzda jednoduchý kotouč 240 mm
Přední pneu 90/90-21
Zadní pneu 140/80-18
POHONNÉ HMOTY, SPOTŘEBA PALIVA
Objem nádrže 9,5 l
DALŠÍ PARAMETRY
Barvy červená
Odpružení vpředu 290 mm
Odpružení vzadu 290 mm
Pohotovostní hmotnost 104 kg
Rozvor 1482 mm
Výška sedla 930 mm
vypadá pěkně, tak ať ti dělá hodně radost