Závodní dvoutakt jsem naposled jezdil v 1987. Doufám, že technologie šla hodně dopředu. .
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Beta RR Enduro 300 2T: Nebyla na trhu
První dojmy - Jede to celkem slušně. První moje italská motorka. Tak uvidím, jaké budou zkušenosti. Doplním později. Ze začátku jsem přemýšlel, jestli je výhoda mít nádržky na olej a motorka si míchá sama. Nebo míchat benzín s olejem si sám. Obě varianty mají své pro i proti. Já preferuji si směs připravit sám, kde je jistota a není potřeba se spoléhat na čerpadlo. Nevýhoda je mít sebou olej na další tankování.
Motorku bych doporučil pro - Pro blázny co mají rádi bláto.
Doplňky na motorce - Karbonový kryt výfuku. Racing osy a zachyt brzdné reakce. Stupačky s hroty. Hlavní světlomet LED H4 pro úsporu energie.Ochraně kryty alternátor a spojky
Recenze
Technická data Beta RR 250 2T
MOTOR
Typ motoru dvoudobý jednoválec
Zdvihový objem 249
Vrtání x zdvih 66,4 x 72 mm
Chlazení kapalinou
Počet válců 1
Převodovka 6ti stupňová
Příprava směsi karburátor
Sekundární převod řetěz
PODVOZEK, RÁM
Přední brzda jednoduchý kotouč 260 mm
Zadní brzda jednoduchý kotouč 240 mm
Přední pneu 90/90-21
Zadní pneu 140/80-18
POHONNÉ HMOTY, SPOTŘEBA PALIVA
Objem nádrže 9,5 l
DALŠÍ PARAMETRY
Barvy červená
Odpružení vpředu 290 mm
Odpružení vzadu 290 mm
Pohotovostní hmotnost 104 kg
Rozvor 1482 mm
Výška sedla 930 mm