PROFIL MOTORKY

Beta RR Enduro 250 2T (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník AJ-Rimmer
Vloženo 18.10.2018
Aktualizováno 27.7.2022
Zobrazeno 1 749x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehká, pohodově ovladatelná, obratná v težším terénu.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Beta Xtrainer: Nepřesvědčil mě podvozek, jinak super motka
Gas Gas EC 250: chtěl jsem pre mix oleje

První dojmy - Po seřízení řidítek, brzd a spojky okamžitě sedla. Pro hobby jezdce super mašina. Přecházím z vyloženě hodného 4t AJP PR5. Zatím se jen směju do helmy po každém přidání plynu : varování : návykové

Motorku bych doporučil pro - Myslím, že je vhodná pro všechny kdo mají rádi techničtější enduro a single track ježdění..ale v pohodě i pro závodněji laděné jedince, zejména ve třídě hobby, profi asi sáhnou po Racing verzi.

Doplňky na motorce - Karbonový kryt svodu, hlinikové kryty rukou / páček Cycra, na zakázku dělaná páčka spojky s lehkým chodem, spodní kryt motoru i přepákování

Recenze

AJP PR5 bylo OK, ale začal mi trošku chybět výkon...a pak jsem se "bohužel" svezl na oranžové 2T a už jsem nemohl spát.
Beta se mi moc líbila a navíc teď byla 250 za super cenu. 300 kilo se mi zdálo moc silné.
Zatím najeto 3 mth takže se seznamujeme. První dojmy: ovladatelnost a stabilita, zejména v těžším terénu, super akorát vysoká, pěkně se dá odšlápnout když jde do tuhého. Podvozek nastaven měkčí, ale to mi sedí...na plnej kotel po rozbitejch rovinkách a xx metrovy skoky stejně nemám, tak nemůžu hodnotit... ale řekl bych, že na motocross jsou lepší stroje.
Brzdy žadný problem, hezky se dávkují.
Motor má solidní spodek a umí i slušně potahat za ruce při otevřeném plynu, výkonu má dostatek na všechny offroad hrátky, ale to asi umí všechna současná 2t endure na trhu.
2018 nemá nakopávačku...asi v pohodě, ale já bych jí tam fakt rád měl...asi to pořeším.
Najeto 5 mth : zatím stále nadšení, určitě byla dobrá rada promazat ložiska přepákování a kyvky, z výroby to bylo tak napůl OK, bylo tam jedno kde by člověk mohl vazelínu hledat lupou. Jinak mě naštval tovární manual, utahovací moment 70 Nm na spodním šroubu zadního tlumiče je nesmysl.



8 mth : našel jsem stopy oleje na zadní kyvce, závada hloupá, ale stojí za to zmínit. Hadička z olejové nádobky do oilmixu v prostru u vzduchového filtru volná a po nějakém odložení trošku sjela a prosakoval olej, vyřešeno stahovací páskou. Vypadá to, že je opravdu potřeba projít hadicové spoje, šrouby, konektory a vedení drátů...jsou to blbosti, ale měli by na nich zapracovat v Itálii.

15 mth : jen jezdím, žádné problémy, startér a baterie v pohodě i po 1,5 měsíci ve studené garáži. (-5 až - 10°C)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pp377
pp377 napsal 18.10.18 v 19:30 10b.

Pěkná motorka, taky bych si dal říct. Ať Ti dělá samou radost a jezdí o 106.

Více komentářů



TOPlist