renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kerus
Vloženo 2.7.2021
Aktualizováno 10.8.2022
Zobrazeno 869x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moderní motorka s mnoha technickými vychytávkami (např. vypínatelná kontrola trakce). Pohodlná a se spoustou úložného prostoru (myšleno kufry). Velmi hezká spotřeba. Pro mne skvělá motorka pro vyjížďky ve dvou, ale i výlety o samotě.

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník) - Takový vlažný přístup, jakoby tam každou chvíli někdo kupoval novou motorku.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 790 Adventure: Pro mne nepohodlná, pocitově uskákaná koza. I podle názoru spolujezdkyně.

První dojmy - Pohodlné sedlo řidiče i spolujezdce (dle vyjádření batůžku). Velmi lehce ovladatelná za jízdy i na místě. Motor má velmi příjemný projev i za nižších otáček. Přední světlo svítí hezky (potkávací a dálkové jsou oddělené) jen mezi kuželem světla potkávacího a dálkového je úzký tmavý pruh. Prostě na sebe nenavazují.

Motorku bych doporučil pro - Pro každodenní ježdění i na delší cestování. Velmi pohodlné dvojsedlo k tomu vybízí. Dají se použít velké kufry a tak se toho dá hodně sbalit na cesty - mám kapacitu 56 + 2x46 litrů a do toho se už dá zabalit hodně. Spotřeba při "kochacích" jízdách se dá stáhnout i ve dvou pod 4l. Při rychlejší jízdě i přes 6l. Jsem velmi spokojený s výběrem a i přítelkyně si užívá společných jízd.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, padací rám, hlavní stojan, držáky horního a bočních kufrů, kroužek pro tankvak.

Recenze

Na "malého" Stromka koukám už delší dobu. Proto byl i můj adept do výběru. Vyzkoušel jsem si na zkušební jízdě model 2007, 2010, 2012 a 2020. K tomu jsem si vyzkoušel litrového Stroma 2010, ale ten nebyl podle mých představ. Do výběrového řízení jsem přibral KTM 790 Adventure, který se mi líbil parametry. V době rozhodování na něj byly prostředky a tak proč ne (rozdíl v ceně okolo 150t v základu). Chtěl jsem vyzkoušet i něco nového od Hondy, ale přístup na prodejně v Liberci mne odradil (něco na způsob buď si kupte motorku nebo co tady chcete).
Motorky jsem tedy vybral a jak to udělat s vyzkoušením. Jsem z Jablonce nad Nisou a nejbližší oficiální prodejce Suzuki je v Novém Boru, v HK nebo v Praze. KTM v Mladé Boleslavi, Praze a HK. Nakonec jsem zvolil Prahu. Domluvil jsem se s přítelkyní a na domluvený termín jsme si obě motky přijeli vyzkoušet. Na roztrénování jsme do Prahy jeli na Varanovi. První na řadu přišlo KTM. Po "křesílku" z Varana na hrubou lavici. Ale rychle se dalo na sedlo zvyknout. Pocitově na místě velmi lehká motka s velmi dobrou ovladatelností. Skoro jako kdybychom byli na dvoumístném jízdním kole. Jízdní dojem byl spíš neutrální. Projev motoru je příjemný a nezáludný s dostatkem síly. Evidentně nejenom mě připadalo KTM jako jízdní kolo - při projížďce mě dvě auta na dvou různých mistech omezila až jsem musel zatroubit. Stejnou trasu jsem pak projel i na Stromkovi. Oba jsme se shodli, že Stromek je pohodlnější a jízda příjemnější. Navíc nás auta objížděla s výrazně větším odstupem (při stejném stylu jízdy zhruba 80km/h po Jižní spojce). Rozhodnutí bylo rychlé a hned jsem vyřídil objednávku. Zhruba za týden jsem si pro Stromka přijel. Autobusem do Prahy (s výbavou v IKEA tašce) a na Stromkovi z Prahy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kerus
Kerus napsal 26.08.22 v 20:41

to lubost: Ahoj, nelituji ani trochu. Stromek je o 50 kilo lehčí a rozhodně má výrazně níž těžiště. Varana jsem první dva měsíce asi desetkrát položil při manipulaci na místě. A to nejsem žádný věchýtek. Výkon mi nechybí při sólo jízdě ani při jízdě ve dvou. Generační skok je dost poznat. A i když to dost často beru hodně pod krkem, tak jsem se přes 6,5l nedostal. Při kochací jízdě není problém se dostat na 4litry (i ve dvou a se třemi kufry). Nejvíc jsem se Stromkem jel 180 i s kufry. I ve 130 pěkně zrychluje. Motor má hodně podobnou charakteristiku s Varanem (V 90°, dvouvál). Kolem 3000-4000 ot. kochací jízda OK, ale motor se probouzí kolem 5000. Maxima 10500 dosáhne docela v pohodě (na šestku jsem tolik netočil). Domluv se u autorizovaného prodejce a vyzkoušej. Nejlépe přijeď na Varanovi ať můžeš porovnávat.
Snad ti moje povídání pomůže

Hlavně vždycky kolama dolů

lubost
lubost napsal 26.08.22 v 20:21

Kolego nelituješ výměny za Varana? Mám stejný úmysl, ale nemohu se rozhodnout. Nechybí ti výkon? A je znát menší váha oproti Varanovi? LT.

Goodji
Goodji napsal 02.07.21 v 18:03 10b.

Více komentářů



TOPlist