renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Shineray XY 125GY (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DonPaclos
Vloženo 21.4.2021
Aktualizováno 21.4.2021
Zobrazeno 1 203x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Čínská, příjemná, hezká, málá, ideální pro začátečníky.

Více fotografii

Výška jezdce: 168 cm

První dojmy - První dojmy byly úžasné, po přechodu z Fichtla to byl velký kus vpřed, byla mi trošku větší ale jinak mi na motorce vše vyhovovalo, a hned padla do ruky, byl jsem unešený z rychlého startování stártérem, ale bylo na ní potřeba udělat kus práce.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro všechny kdo začínají, pro muže i slečny, pro malého i velkého.

Doplňky na motorce - Zelená řadička, rozeta, imbusy, protaper hrazda, nálepky

Recenze

Vybral jsem si tento stroj do začátků, protože byl levný, jsou na něj levné díly, většina dostupná, také moc nebylo na výběr s rozpočtem 25 tisíc. Ohromil mě zvuk, na to, že je to 4T, tak mi ho všichni závidí. Měl jsem výfuk bez DB Killeru (originál), takže rámus byl velký, ale s rychlostí to tak slavné nebylo.

Motorka je skvělá hlavně pro začátečníky, lehká obratná, na zatáčky ideální, na rovinky už je to horší, tam ostatním silnějším motorkám nestačím. Od 1 do 3 je to ale rachot, na ježdění po městě ideální, ujedete kde komu, ale pak už je to línější, na kopcovité cesty horší, a na delší rovinky je to nůďo. Brzdy - zadní žádný problém, ale přední má od výroby malé destičky, na to jak je velký kotouč, takže používáte jen půl kotouče, třmen se uvolňoval, měl jsem každý šroub jiný, ale po výměně šroubů je vše ok, k zlepšení brždění doporučuji vyměnit brzdovou kapalinu a odvzdušnit, ale jinak jsem vetšinu času brzdil motorem, s tím není žádný problém. Se spolujezdcem je to horší, já jsem menší, a všichni kamarádi jsou větší, takže jsem špatně dosáhl na zem, ale pokud budete vozit nějaké křehotinky, žádný problém není, místa je tam pro oba vcelku dost, sedí se oboum pohodlně. Úložný prostor není žádný. Spotřeba kolem 3.5 litrů, ale vadí mi malá nádrž, 2x mi došel benzín, a musíte často tankovat. Díly na motorku jsou, nejvíce na AutoKelly a oficiálních stránkach, ale gufera se musí objednat jinde, stejně jako primární kolečko. Ale nejdou sehnat poudra do vidlic. Častá porucha je, že se zlomí držák výfuku, klepe se tachometr, nebo se ulomí držák SPZ. Šrouby se většinou nikde nepovolují, a vše slouží jak má. Problém je startování za studena, motorka sice hned naskočí, ale musíte jí držet pod plynem, protože dokud není ohřátá tak se nehnete z místa, nevím proč to tak je, ale nejsem sám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Matyjezdec
Matyjezdec napsal 18.09.23 v 14:42 10b.

Dobrý den, chtěl bych si zeptat zda nemáte v plánu moto prodat ?
Děkuji, Karlík

DonPaclos
DonPaclos napsal 19.12.21 v 11:39

Ještě bych chtěl doplnit, že jsme museli opravovat přední masku, od výroby byla našikmo. Nejsou na ní po stranách pásky, jak je obvyklé, ale je přišroubovaná na dvě pásoviny, které jsou navařené na rám. Bohužel každá pásovina byla navařená jinde, takže maska byla našikmo, ale oprava na 45 minut.

DonPaclos
DonPaclos napsal 22.04.21 v 10:09

Na motorce jsem hned vyměnil olej, brzdovou kapalinu a odvzdušnil protože to opravdu nebrzdilo. Když jsem motorku koupil jel jsem bez světel, protože nesvítily, takže ty také. Motorka měla K.O řetězovku takže tu komplet a za největší úspěch považuji přetěsnění tlumičů, protože tekly.

Manažer
Manažer napsal 22.04.21 v 06:11 9b.

Vůbec bych to nebral jako že máš motorku za 25tisíc a musel ji neustále obhajovat, že to je čína...protože máš za 25k motorku! Malou továrnu na výbuchy na dvou kolech! A to se počítá
Důležité bude, ať se ti neuklepe něco potřebného =))
"..., byl jsem unešený z rychlého startování stártérem, ale bylo na ní potřeba udělat kus práce." - co dalšího bylo potřeba udělat, krom těch šroubků?

Více komentářů



TOPlist