PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX230 (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hawa
Vloženo 17.4.2021
Aktualizováno 30.3.2022
Zobrazeno 2 541x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


4T motor, vzduch, servisní intervaly dlouhý jak tejden před vejplatou

Více fotografii

Motorka koupena od K2 moto

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 250L: Spíš na silnici
Suzuki DR 400: Na bazarech hodně vzácná
Honda CRF 300L: Nejsou

První dojmy - Ideální parťák na celý dny mimo asfalt

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, dobrodruhy, tuláky :)

Doplňky na motorce - Kryt motoru (objednán že zahraničí, u nás se dá sehnat jen plastovej) zvýšení riditek o 3cm, řidítka Renthal, kryty rukou Acerbis, Kriega OS (2x12L) brašny a nedávno jsem přidělal vyšší plexi.

Recenze

Prvních 250km.. není to žádnej rychlik ale s tím jsem do toho šel. Nejsem jeden z těch co řežou zatáčky apod..
Stačí se držet okresek, polňaček a lesních cest a člověku vykouzlí úsměv na tváři.
Je to skvělej společník na celodenní výlety, kdy si k obědu opečete buřty na ohni a večer se vrátíte s čistou hlavou.

Update: 4000km
Co se týče silnice..pohodlná cestovní rychlost je lehce přes 90 km/h. Zadní pneu už je na výměnu pomalu. Samozřejmě je to ale podle toho kdo kde a jak jezdí. Mám to tak 60% offroad 40% silnice. Navíc na tom dojíždím denně do práce (30 tam 30 zpátky). Pneu celkem slušně drží i za mokra. Přezul jsem na TKC80.
Co se týče terénu. Ještě jsem se nesetkal s kopcem který bych nevyjel. Samozřejmě musí člověk myslet na to že nesedí na ostrém enduru. Jednou ale prošla slušnou zkouškou. Jak motorka, tak moje vůle :))) potkat tam zrovna nějakýho lesáka kterej měl to zpustošení na svědomí, nevím jak by to dopadlo zpětně ale super dobrodrůžo!
Jinak je motorka krásně ovladatelná, lehoučká do ruky a okamžitě se s ní člověk sžije. Světlo svítí jak prase. Spotřeba 3,5l na 100. Podle stylu jízdy. Jinak jsem vyměnil svíčku za Brisk Silver racing CR10ys a jde to víc za plynem.

Update: 8000km
Na zimu jsem tam nazul Michelin Tracker, guma už doopravdy určena do terénu. Sníh nesníh bláto nebláto - jede to pěkně a dobře drží stopu. Několikrát už mi udělal kryt motoru bajecnou službu, jsem rad ze tam nemám ten plast…
Dál jsem trochu zkrátil ten držák SPZ vzadu a vypadá to o mnoho lip..
Za 8000km se celkem 3x měnil olej a filtr. Jednou při garančním servise, pak pokaždé když jsem měnil pneu. Radsi to udělám častěji, dopreju ji kvalitní olej, protože ho tam moc nepřijde a mám klid. Motorka šlape jak hodinky a dělá mi radost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
callowsick
callowsick napsal 12.07.22 v 22:14 10b.

Pěkná Kawa

cong156
cong156 napsal 05.01.22 v 12:48

Výlety s batohem, sem tam kopec, ohníček...přesně podle mýho gusta.
Ta tvoje naštěstí vypadá o dost líp než kawa katalogový fotky. Tam se na ni nedá dívat .

Užívej...

Pedl
Pedl napsal 23.07.21 v 18:18 10b.

Solidní

porschemen
porschemen napsal 02.05.21 v 20:13

Také o ní přemýšlím,zelená je o fous hezčí než černá.Oběma 10b.a souhlasím že na ůnik z civilizace a další dobrodružství naprosto idealní jak objem tak motorka.

ksimak
ksimak napsal 25.04.21 v 17:57

Dobrý den kolik to jede nejvíc? Dík

Více komentářů



TOPlist