2020 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 233 cm3 |
Výkon | 14 kW (19 koní) |
Výkon při otáčkách | 7600 ot/min |
Točivý moment | 19.8 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6100 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | 1 |
Počet válců | 1 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání | 67 mm |
Zdvih | 66 mm |
Kompresní poměr | 9.4 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Perimetrický |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 220 mm |
Zdvih zadního odpr. | 223 mm |
Brzdy vpředu | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 290 mm |
Přední třmen | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 21 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozměr přední pneu | 2,75-21 |
Rozměr zadní pneu | 4,10-18 |
Rozvor | 1380 mm |
Závlek předního kola | 116 mm |
Světlá výška | 265 mm |
Výška sedla | 885 mm |
Pohotovostní hmotnost | 134 kg |
Objem nádrže | 7.5 l |
První cena | 109900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp 200 a alp 40 | 134 | 6.5.2023 09:05 | ||
Enduro & funbike | Drží vysoké otáčky - "sytič" - Kawasaki KLX 230 | 22 | 15.8.2022 06:38 | ||
Enduro & funbike | Vypnutí ABS na zadním kole | 16 | 25.1.2022 10:37 |
-
Kawasaki KLX230 (2020)
Hranice na moravě I - Město, Sally06maličká, skoro nová voňavá! Zaplať pán bůh za vzducháček a stříkajdu v jednom. Vyplenit ty ku...y z ...
-
Kawasaki KLX230 (2020)
Hříškov, Hawa4T motor, vzduch, servisní intervaly dlouhý jak tejden před vejplatou
-
Kawasaki KLX230 (2020)
Praha 5-Smíchov, DionickMotorka do práce, na pole a i do lesa, co nestojí raketu.
-
Kawasaki KLX230 (2020)
Praha, MerhautLehká, mrštná, jednoduchá, odolná, černá, nová, Kawasakiovská, moje.
-
Kawasaki KLX230 (2020)
Tišnov, chochinLehká, ocesana, bez zbytečných hovadin, akorát do lesa, jen hnusný přední světlo ale svítí jako pras...
-
Kawasaki KLX230 (2020)
Praha 3-Žižkov, Haniz1980Po meste, pres pole, na vylety.
-
Kawasaki KLX230 (2019)
Frýdlant nad Ostravicí, lerParádní lehká ,jednoduchá a spolehlivá motorka . Lehké endurko .
-
Kawasaki KLX230 (2019)
Frýdlant nad Ostravicí, lerParádní lehká ,jednoduchá a spolehlivá motorka . Lehké endurko .
-
Kawasaki KLX230 (2020)
Hranice na moravě I - Město, Sally06maličká, skoro nová voňavá! Zaplať pán bůh za vzducháček a stříkajdu v jednom. Vyplenit ty ku...y z ...
-
Kawasaki KLX230 (2020)
Praha 3-Žižkov, Haniz1980Po meste, pres pole, na vylety.
-
Kawasaki KLX230 (2020)
Hříškov, Hawa4T motor, vzduch, servisní intervaly dlouhý jak tejden před vejplatou
-
Kawasaki KLX230 (2020)
Praha 5-Smíchov, DionickMotorka do práce, na pole a i do lesa, co nestojí raketu.
-
Kawasaki KLX230 (2020)
Praha, MerhautLehká, mrštná, jednoduchá, odolná, černá, nová, Kawasakiovská, moje.
-
Kawasaki KLX230 (2020)
Tišnov, chochinLehká, ocesana, bez zbytečných hovadin, akorát do lesa, jen hnusný přední světlo ale svítí jako pras...
-
STK/přepis samostatná kapitola :-D
13.04.2023 v 13:31Při koupi na Slovensku se pán dušoval, že má zjištěné, že mi dá velký TP. S tím to přihlásím a pošlu...
-
Zasra... vyfikundovina pro čůůů...y aneb...
13.04.2023 v 12:50Takovou píč...u jsem jaktěživ neviděl! Kur...a jestli chcou lempové jezdit na motorce, ať si udělají...
-
3. fáze zákl. servis + vyfikundoviny OUT...
13.04.2023 v 12:16Ve zkratce, klasika co dělám u každé moto po koupi. KLX jsem chtěl zkrátka vidět nahou [lol] B-) ...
-
2. fáze zbytek doplňků
13.04.2023 v 11:14Jak to u mě chodí, tak po dlouhém rozmýšlání jaké blástry. Mohl jsem jet po ose do obchodu, ale nelí...
-
1. fáze - Originál doplňky Kawasaki
24.03.2023 v 15:33Kryt motoru a kryty rámu. Kryty rámu neojebu. Kryt motoru jsem vždycky vyráběl, ale asi už jsem z ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Vibrace | 7.3/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.7/10 |
Zvuk | 7.0/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 8.7/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 8.7/10 |
Cestování | 6.0/10 |
Terén | 8.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 6.7/10 |
Dostupnost dílů | 5.7/10 |
Nabídka doplňků | 6.7/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Terén | |
Brodivost | 7.3/10 |
Výška | 7.3/10 |
Ochrana motoru | 4.7/10 |
Skoky | 5.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 1.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki KLX 125 | Volal jsem jako druhý! Já vůl vždycky otálím den, dva než to proberem s kámošem a prolustrujem, když jak v tomhle případě daný model neznáme! |
Yamaha WR 250R | Pán mi ji nechtěl prodat :-D (Volal jsem jako druhý) zase já vůl! :-D |
Beta ALP 4.0 | Za ty prachy si to strčte víte kam! Nehoráznost nás čechů! :-D |
AJP PR4 240 Enduro | nedostupné! |
AJP PR4 125 Enduro | jedna byla za parádní cenu po prvním majiteli, ale zjištění, že to má čínský motor jako měla moje Yuki z roku 06 bez olej. filtru, jsem tuhle moto zamítl. |
Beta Urban 200 | jedna byla, ale konečné zjištění v čem se liší oproti ALPovi (menší kola 19/16) jsem tohle taky zavrhl! Ale taky byla za pěknou cenu! |
Beta ALP 200 | nedostupné! |
Honda CRF 300L | Nedostupnost |
Honda CRF 300L | Nejsou |
Suzuki DR 400 | Na bazarech hodně vzácná |
Honda CRF 250L | Spíš na silnici |
Honda CB 500X | Silniční endurko, měl bych to jen na silnici a ne na chalupu |
Kawasaki Versys-X 300 | Cestovnější, moc kapotáže, byl bych nasranej ji hodit do bláta na poli |
Honda CRF 250L | Těžší, vodník, měkčí, dražší, nižší posez |
Beta ALP 4.0 | Těžší, konec výroby, vyšší cena. |
Honda CRF 250L | Dražší, těžší, horsi do terénu-měkké tlumice, vodní chlazeni |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF 300L | Přestala se vyrábět |
Beta ALP 200 | Svým zjevem více hardenduro |
Fantic XEF 250 Trail | nelze shnat nová, nízský výkon |
Honda CRF 300L | mensi vykon a vzhled |
Honda CRF 300L | menší stavba |
Yuki TR 200 | Protože bych musel vytáhnout dalších 100000 měďáků :) |
Beta Urban 200 | Vysoká pre mňa |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Dionick | 2020_kawasaki_klx230.pdf | 24 MB | Uživatelská příručka na KLX 230, která my z jejich stránek nešla stahnout v pdf, tak jsem ji zkompiloval. |
2020 | scramblingaround | klx230alf-parts-cata.pdf | 4.1 MB | Seznam dílů a exploded diagramy |