PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX230 (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník chochin
Vloženo 18.3.2020
Aktualizováno 24.1.2021
Zobrazeno 3 661x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Lehká, ocesana, bez zbytečných hovadin, akorát do lesa, jen hnusný přední světlo ale svítí jako prase

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Modřice (Modřice) - Profesionální přístup, předváděcí moti

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 250L: Dražší, těžší, horsi do terénu-měkké tlumice, vodní chlazeni

První dojmy - Malá, mrstna, vcelku tvrdší perovani, první spotřeba 3.2l ale při jízdě do 90km/h, sedadlo tvrdé jak na sportovním enduru, krásné se vodí do zatacek

Motorku bych doporučil pro - Lidé menších postav, ti co chtějí enduro bez chladiče a dlouhým serv. Intervalem

Doplňky na motorce - Nosič, plastové ochrany rámu a motoru, ochrana řídítek, teď i objednaný gripy

Recenze

Vybral sem si aby to bylo vic do lesa než na silnici, pac crf 250l má strašně meky perovani a vykon i když má o4kw víc, tak jede stejně nebo min pocitově,hlavně není vodník a já vždy při pádu zvohl nebo rozbil chladič, na cestovaní dobrý, pěkně zataci a klopi do zatáček, spodek super ale zajíždím a můžu jen do 90km/h takže nevím, sedlo je tvrdý jak na naky soutěžním enduru, brzdy přední super, zadní klasika nic moc, na nádrž se najede 210-230km,ma první spotřeba 3.2l
Po slevě 105 000 a bez DPH 85 takže za ty peníze se nic nesezenes, oproti crf chybí otáčkoměr, a blbiny jako výstražný blinkry, výstražný dálkový světlo, zase má nerezový svod a Honda černý, ale je lehčí a 100%vic do terénu, takže na cestovaní po silnici Honda, na enduro kawa
Dojmy po zajeti:
Po 1000km 1.servis v kawe ta 1800kc a můžu dávat do plná. 122km/hje maximalka a je tam fakt rychle, pak sepne omezovač.
Jel sem s klukama první enduro na ni a super. Všichni si ji půjčili a milé překvapení, nechápali že to na tak málo koní dobře jede a vodí se. Přímý konkurent crf 250l nemá v terénu šanci, klasická cestovní motorka, leda ji dát větší rozetu tlumiče atd. Jawa úplně v poho, všechny výjezdy dala úplně na pohodu, kluci na ostrých vůbec nečekali nikde a vseci souhlas trefa do černého. Po ujetí 80km v terénu půlka určitě nádrže, takže tak 3.5l by mohla brátleden 2021 koupena nová kapotaz pro mimoevropsky trh, vypadá fakt bombove, ta původní
černá je hnus

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
deluxa
deluxa napsal 21.06.23 v 14:17 9b.

Dobra volba. Som "hondista" takze sa mi to tazko priznava... Kupil som tiez nedavno klx230 s 2000km ako nova na vyskusanie a oproti 250L je to proste lepsie postavena motorka ak sa bavime o lahkych "pure dualsport". Prejde uplne vsade kam vas napadne s lahkostou a zabavou. Podvozok,motor,pocit z vahy, tlmice vsetko o chlp lepsie. Jedina vec co mi na nej vadila najviac je ta zasrana abs. Neda sa vypnut a v blate to je vazne "o hubu". Dalsie minus pre mna, ma to z fabriky nejake lacne azijske pneu a tie mi pocit istoty vobec nedavali takze hned leteli cez okno. Chybala mi ochrana spodku ramu a motora ..Celkovo spokojnost. Kto sa chce "len tak" vyvazat tam kam ho napadne toto je ta prava volba.

janw
janw napsal 16.06.23 v 13:28 10b.

Ahoj, jaký tam máš rozměr pneu?

Díky

Milos10
Milos10 napsal 18.02.21 v 19:41 9b.

Ahoj,
mam ji v černé barvě a jsem sní spokojen. Černá má své výhody. Nepřesný palivoměr.

rkwak
rkwak napsal 16.02.21 v 13:40 10b.

Ahoj,
kde jsi sehnal zelenou kapotáž?
Díky předem za info, Radim

Targus
Targus napsal 24.01.21 v 21:07 10b.

Jestli jede tak, jak vypadá, tak to byla opravdu trefa do desítky.

Více komentářů



TOPlist