renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda SH 125 (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník secretario
Vloženo 7.4.2021
Aktualizováno 9.1.2024
Zobrazeno 1 438x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Elegantní metrosexuál v krásně decentní cool pearl white

Motorka koupena od FIRMA:Moravamotors s.r.o. (Krhová)

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda PCX 125: Rovná podlaha, 2x kotouč, 16´´ kola, vyšší sedlo, kufr Smart Key za balík v základu, levnější origo příslušentsví a skladem ve všech barvách proti dvouměsíční čekačce na PCX

První dojmy - Diametrálně jiná jízda než na dvoutaktní pile. Nemusí do otáček, na doraz, brzda-plyn, ten "racing feel" je prostě pryč a nevrátí se nikdy víc. :-)

Doplňky na motorce - Originál Honda SH sada plexi štít a kryty rukojetí, originál Honda SH termoscud.
Originál GIVI příslušenství, FB1181 hrazda, S920L držák, EA139 taštička na nohu, S210 potah sedla.

Recenze

Funglovka, takže zajíždíme, piánko, osm pětek strop.
Ten účel, kvůli kterému jsem ji koupil, ten plní naprosto přesně - prostě a jednoduše TOP skůtr do města, lehký, obratný se spotřebou 2/100.
Jde pěkně od spodu.
Příjemný posez s níž položenými řidítky, kdy řízení jakoby tlačíte pod sebe, což je i díky těm větším kolům hodně stabilní v zatáčkách.
Ale fouká a to jako dost a všechno to jde přímo do helmy, takže jsem jel za tři dny objednat originál sadu plexi štítu a blastrů.

EDIT 1000km:
Tak první garančka za náma.
Ta rovná podlaha je prostě super! Ta zdvojnásobuje užitnou hodnotu skůtru, navíc s těmi protiskluzovými hroty se noha vůbec nehne a popravdě bych si to bez ní snad už ani nedokázal představit.
Ze startu 80, pak 90 a 100 a stačí, klídek, pořád zajíždíme, se spotřebou 2, 2.1, a 2.2 strop, za víc jsem nejel ani čistě město, maximálka počká po výměně oleje.
Jinak naprosto bez problémů.

+ Smart Key kufr v základu, při spuštěném motoru nejde otevřít...
+ LED světlo v noci parádní, hlavně dálka...
+ Brzdy na prst sice pomalejší nástup, ale už jsem musel nadoraz a skvělé...
- Zrcátka krátké, lokty musí k tělu a na dvouproudu bez šance, takže rychle, levně a účelně vyřešeno instalací malých kulatých sférických zrcátek s nastavením úhlu...

EDIT originál Honda plexi + kryty rukojetí:
No, jako teď teda nevím, jak to popsat, takový Dr Jekyll a Mr Hyde, obojí je extrém.
Bez štítu je to v otevřené helmě nad 80 hukot jako kráva.
Takže to byla vlastně jasná volba, jen - v reálu je fakt obrovský, tvl. jako fakt je to macek.
Paráda když nefouká nijak moc, v 15´ se dá v triku, v bílém triku, žádný bordel, tichoučko, prostě no stress, pohoda a vypadá to celkově i s těmi kryty rukojetí fakt dospěle a hodnotně.
Adrenalin pak začíná s větrem.
Ten pocit, že to vůbec nejede, je hmatatelný, tachometrově to dá, jen prostě s tím štítem je vnímání rychlosti úplně jiné.
Kolikrát jsem se přistihl, že nájezd do zatáček mám v daleko vyšší rychlosti, než před tím a v nich potom začíná další sranda, když foukne zezadu...

EDIT originál Honda termoscud:
Přišel její čas. Ráno +5, odpoledne +25. Velká paráda! Ta se fakt povedla. Za tu cenu super kauf, co to v kombinaci se štítem a blastry posouvá všechno zase úplně někam jinam...

EDIT příslušenství GIVI:
Zachtělo se meziměsto, trošku dál a s tím logicky nějaký ten doplněček.
Prioritně číslo jedna držák telefonu. Kvůli navi. Jenže ouvej. Všechno v plastu, tyč zrcátka krátká, žádné místo kvůli plexi no a dobrodružství s noname shity made in China jako fakt ne.
Takže GIVI FB1181, hrazda na rám štítu, jediná to možnost, jasná volba a k ní GIVI S920L, držák telefonu.
Nápad super, fakt kvalitní věci, montáž v poho, všechno sedí a vypadá to fajn, jen - má to svoje mouchy. Prostě vibruje to! Dost. A na té úzké ose hrazdy se ten držák těmi vibracemi sklápí dolů. Nápad super, fakt, jen doladit to...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kalijugananda
Kalijugananda napsal 20.03.22 v 17:41 10b.

Tak vcelku souhlas,

ale jak tankujete ???

At strkám pistoli nahoru nebo dolu furt to šplíchá ven jak Karlovarský vřídlo,
nehledě na ty dvířka vod nádrže, ty tedy lícujou že by se za to nemusel stydět žádnej čínan,
stejně tak kufr musím zavírat obouruč, páč jedna ruka nestačí,
no a co spotřeba na plnej ???
Mně to pak bere v pohodě 3,5 litru s maximálkou na tachometru 110, což je v reálu těch inzerovaných 98 km/hod.

Takže žádnej zázrak (a to nemluvím o úzkém a také krátkém sedle kam se mně sotva vejde batoh protože překáží kufr ale ty zrcátka to je děs a běs, stejně jako že se sotva vejdu s nohama na podlahu, pokud má někdo velikost boty 46 tak bude asi muset vystrčit čpičky nebo paty ven, asi podle toho jestli má ixovky nebo nohy do O), snad aspon ten motor bude dobrej, kdysi jsem jej měl na motorce a tam byl v pohodě

No displej je pěknej, šetříkové furt mohou měřit spotřebu, ale teplotu venku se asi nedovědí, tu jsem tam nenašel

No prostě za ty prachy 96 tisíc to není žádnej zázrak, nejspíš je to stavěný na velikost japonců a ne pro větší evropany, skoro bych řekl že nebejt toho středovýho tunelu je PCX pohodlnější a má větší kufr i když ty říditka odmontovaný z kola jsou fakt desingérská pecka...

Takže osobně bych těm co nevadí ten středovej tunel poradil to PCX, je levnější, pohodlnější a stejnej motor jako SH

JoskaH
JoskaH napsal 08.04.21 v 04:20 10b.

Nová generace je prostě top

Více komentářů



TOPlist