unikátní masterpiece z Ducati Sport 1000. klasický charakter vzduchem chlazeného dvouventilu s performance prvky.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - motocykl je na občasné projížďky, lépe se na ni srovná menší jezdec. Na dlouhé výlety s dlouhými hodinami za řidítky to není... ale kdo má rád klasickou Ducati navíc v tomhle retro hávu, nemůže jinak.
Motorku bych doporučil pro - Ducati enthusiasty nadchne, svým neotřelým designem osloví širokou řadu motorkářů. Cestovní moto to není. Je to zážitkový bike pro pokročilé motorkáře, kteří ví, co chtějí.
Doplňky na motorce - - kompletní Oehlins podvozek
- Oehlins tlumič řízení
- radiální brzdy a pumpy
- sportovní vzduch. filtr
- lehčí setrvačník
- sportovní vačky Kaemna
- naprogramovaná ECU / Ducati Performance na výfuk...
- antihopingová spojka TSS
- kompletní výfuk se svody Termignoni (titan 2-1)
- Ducabike řidítka s axiálním nastavením
- Ducabike stupačkový kit
- brýle NCR
- zátka oleje NCR
- NCR racing víko nádrže
- limitka černých drátěných kol
Recenze
těžko se popisuje klasická Ducati.
Suchá spojka, dvouventil, nejraději má střední pole otáček, na stropu rozhodně nic nehledejte, není tam ani výkon, ani nic jiného... pokud ji dáte péči a pár úprav, bude hezký projev motocyklu už odspoda.
nejvíc pomůže lehči setrvačník a vačky, které dodají motorce nádhernou dynamiku, pružnost a chuť do otáček...
Své udělá výfuk, nejen co se výkonu týče s naprogramovanou ECU, ale zvukového projevu, tam je to bez debat, každý se za Vámi otočí, neb to dělá hrozný humbuk (pánbůh zaplať že nejsou ještě hlukoměry v ČR) - je to hromovej démon.
nejisté jsou brzdy, dávkování je rozumné, ale jsou slabší. Při sportovní jízdě je nutné na to myslet... Proto jsem šel do radiálních brzd a pump.
nejlíp se motorka má na hezčím nezvlněným koberci, střední a delší zatáčky.
Úpravy šly trochu dál než u PS 1000 LE. Celý výčet úprav je níže.
mas to za 10b, je to fakt nadhrnej kus s rozumnymi upravami. Kolik zhruba stoji lehči setrvačník a vačky? schi to da na moji SC1000S
Pecka
Nádhera
Moc dekuju za pozitivni zpravy. Je to mazel. Nic jinyho jako tohle (vyjma Smarta) mi zatim usmev pod helmou nevytvorilo.