renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Sport 1000 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník VikousS4
Vloženo 13.8.2010
Aktualizováno 20.10.2017
Zobrazeno 11 278x
HODNOCENÍ PROFILU OD 43 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Novodobý café racer navazující a oživující původní Sport 750 z roku 1972, který společně s GT 750 probudil k životu velké "elkové" sportovní dvouválce Ducati. Standardní sériový stav, doplněny pouze výfuky Termignoni, model 2006, 92 koní.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Úžasný vzhled, obtížná a nezvyklá ergonomie, tvrdý sportovní podvozek bez kompromisů. Oproti 4ventilu hladší a kultivovanější chod motoru, slabší, ale dostačující brzdy s ucházející citlivostí - jde o zvyk a nepřesedat hned na desmoquattro nebo testatrettu...:-) Při jízdě pocit závodníka ze 70. let..., ne, nechci až tak srovnávat, ale věřim, že pocitově to tak nějak podobný to bylo. Jinak poctivá boloňská špageta v téměř klasickym vzhledu café 70. let, bez moderních elektro pomocníků a dalších zbytečností... no, a na pumpě jich taky moc postávat nebude...

Recenze

Nádherné retro a splněný sen, kdy mě v současné nabídce výrobců řada sportclassic od Ducati oslovuje nejvíce, a to zejména tenhle "café racer". Hodně radikální ergonomie: řidítka - stupačky - sedlo, ale k pořádnýmu café raceru patří a jízda na kafáči musí být trochu "dřina" . Jízdní vlastnosti velice podobný ostatním Ducati, perfektní stabilita v rychlých i pomalých zatáčkách, jde přece o sportovní mašinu se vším všudy a ten charakter z mašiny přímo dejchá. Ve větších rychlostech a po dálnici též paráda - pohodlně do 180km/h, ovladatelnost typická pro ducati, se stisknutou spojkovou páčkou obtížně ovládám blinkr, poměrně malý rejd, ale jde spíše o zvyk. Samotná jízda je hlavně o emocích, radikální ergonomie nedovoluje pomalou jízdu a je potřeba neustále odlehčovat zápěstí na řidítkách. Při mých 185cm se dá bez větších problémů zvládnout i delší trasa cca 150km (s jednou pauzou třeba na kafe), jen je třeba rozložit váhu mezi ruce a nohy - zapřít koleny o vybrání na nádrži a není potřeba ani tlačit rozkrok na nádrž, jen to chce pořád "tahat" . Asi nejhůř si "sportka" vede ve městě, na kostkách na Pohořelci naprosto nepoužitelná, musel jsem jet na neutrál nebo budu muset upravit ovládání plynu stejně jako u sněžných skůtrů . Motor klasickej dvouventilovej double spark vzducháč se suchou spojkou, kterej běhal v Monsteru 1000, SS 1000 a Multistradě - největší radost dělá mezi 4 a 8 tisíci otáček. Koncovky Termignoni opravdu připomínaj svým zvukem závoďáka ze 70.let, stejně jako při závodech klasiků. Po vyjmutí db killerů se dá jít ještě i za hranici "euronorem". Další úpravy asi přeci jen proběhnou spíš citlivě, jedná se o retro, takže určitě bez karbonu, ledek a dalších moderních vymožeností. Doplněna spojka CNC racing a kryt Performance.
Určitě se nejedná o mašinu pro každého, ale na "sportce" člověk pozná o čem opravdová sportovní jízda na café raceru je, a to ještě v parádním retro kabátě. Je to o charisma a emocích, samozřejmě i stylu

Další v deníku...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Animals21
Animals21 napsal 20.04.17 v 08:36 10b.

Nádherná záležitost, motoštěstí

RoumenS
RoumenS napsal 31.10.14 v 20:36 10b.

Nádhernej stroj, taky by se mi hodil do garáže

marafzs600
marafzs600 napsal 27.06.14 v 19:46 10b.

klasika která i jede, to bych bral

svahilec
svahilec napsal 27.01.14 v 01:53

Krásný kafáč, jezdit Sportku chce asi hodně dukatí srdce

Vojtano1300
Vojtano1300 napsal 03.01.14 v 19:11 10b.

Paráda.

Více komentářů



TOPlist