KTM 890 Adventure R rally je špičkovým strojem se špičkovými komponenty a vynikajícími jízdními vlastnostmi na vynikajícím podvozku WP Xplor Pro s velkými zdvihy 270 mm. Stroj disponuje velkou palivovou nádrží 20 L a malou spotřebou- 4,5 L/ 100 km.
Motorka koupena od KTM Ostrava Martinov ( KTM Vlašim ) - příkladná dlouholetá spolupráce, ochota a vstřícnost
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Hodně povedená motorka, která je omezená jen jezdcem. Myslím, že předčí veškerá očekávání a svým podvozkem otevírá možnosti na úrovní speciálu pro Dakar. Ocenitelné je obousměrné rychlořazení Quickshifter+ a nápomocen je taktéž závodní tlumič řízení od Scottu. Stroj je dále osazen laděným titanovým výfukem Akrapovič, který navíc napomáhá k snížení hmotnosti stroje a to cca: 35%.
Motorku bych doporučil pro - moto bych doporučil pro orange mozky, co už vyzkoušeli různé KTM stroje a chtějí TOP motorku na závodní úrovni a to hlavně do terénu, kde je jako doma ... stroj má ideální těžiště pro snadné a rychlé ovládání ...
Doplňky na motorce - Samotný stroj, v provedení rally, je již v základu velice slušně vybaven. Takto bych stroj dovybavil navigaci, nějaký kufřík pro cestování a estetické doplňky. Já však předělávám R na rally ... viz deník stroje.
Recenze
Tento stroj jsem si vybral jako vrchol nabídky KTM, univerzál na cestování a do terénu na úrovní závodního stroje. Doposud jsem cestoval na KTM 950 Adventure S, později KTM 1.290 Super Adventure R v TOP výbavě a do terénu na relax používal KTM 350 Freeride v TOP výbavě.
Jelikož KTM vyrobí pouhých 700 ks, z toho 200 ks jde do USA a 500 ks bylo pro Evropu- jsou vyprodány. Přesto jsem se zaregistroval do pořadníku, ale bohužel jsem nebyl vybrán- rozhodl jsem se, že si ji sestavím sám a to v plné TOP výbavě ( dále viz deník motorky ).
Moto je univerzálním strojem- dá se s ním velice dobře cestovat po silnici, ale taktéž v terénu a to za rozumnou spotřebu ...
to je střela,váha vítězí
Čus Kamaráde , ty jsi nezmar já si myslím že KTM vyrábí jen pro tebe , jasných 10b ať slouží !
Mann Ahoj, jj za ty peníze slušný stroj ... tlumiče jsem měl možnost odzkoušet, když pominu výškový rozdíl a i cenový rozdíl, tak hlavní prioritu vidím, že více z lechka kopírují terén, rychleji přitlačí kolo k povrchu, tudíž nemáš tak unavené ruce. Doraz v maximálním utlumení pohltí, takže zase není náraz do rukou. I pro lajka je to rozdíl.
Měj se ...
Vyrobil jsi z toho vskutku originální strojek Jen škoda, že jsi hned ze startu najel na tlumiče WP xplor PRO. Docela by mě zajímal pocitový rozdíl mezi verzí R a RALLY.