Klasika, jednobuch, zapíná se výhradně pákou, kulaté světlo, plechová nádrž, hluk a vibrace, spaluje to benzín a produkuje radost. Hodně radosti.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Startování je rituál, kdo to zapne,ten se sveze :-) Nejsložitější elektronika je relé blinkrů. Krásně to smrdí, vrčí to, jede to. Jede to víc, než jsem si myslel. Nedostatek výkonu nahradí odvaha.
Doplňky na motorce - nic
Recenze
Hledal jsem nejaký zajímavý stojek, co nejjednodušší, ale aby to alespoň trochu jelo. Náhodou jsem se svezl na EL250B a zjistil jsem jaká dovede být podobným stroječkem zábava. Tak jsem chtěl něco svého, většího než Romet, co ho v garáži už mám. Chtěl jsem původně nejakou dunovku nebo podobný úlet, ale nejsou, nebo ve strašném stavu a povětšinou jsou to věci, co strašidelně nejedou. Vyprávěl jsem o svém úmyslu sousedovi a on mi povídá: nechceš eserko? mám ho ve sbírce a potřebuji místo. Tak místo by měl a já mám SR
Za týden jsem najel víc jak 1000 km, bawor zůstal v koutě Od běžných pojížděk až po delší výlet. Naučil jsem tu věc startovat. Svezl se půl dne v lijáku, krásné svezení kdykoliv, kamkoliv. Nejede to uplně samo, je potřeba myslet víc dopředu, třese se, klepe, drnčí, rachtá, brumlá... a baví. Baví.
klasika a moc pěkná
Karbec a bubnový brzdy, paráda :)
super
Parádní klasika
Parádní stroj, ať ti dělá radost