renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha SR 400 (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vojtechposmourny
Vloženo 18.11.2019
Aktualizováno 15.5.2022
Zobrazeno 4 707x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jednoválcová legenda z Japonska. Víc asi není co psát.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Europe Holding - PRI Motocentrum ( - Domluva, předání, zaslání dokumentů na převod - vše ok.

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - První dojmy z jízdy byly následující: po čtvrt století jedu na motorce a dokonce to ani není takový pr...r :-) A pak už byla jenom radost...

Motorku bych doporučil pro - Pro milovníky klasiky

Doplňky na motorce - kompletní výfuk Yoshimura Cyclone, filtr KN, Boosterplug, řídítka Peyton Place, koncovky Rizoma, gripy Progrip, teploměr oleje RR, třmen + kotouč Bembo + opletená hadice, mazání obou ventilů Kedo, stavitelné tlumiče YSS.

Recenze

Začátkem léta manželka chtěla dalšího psa. Povídám jí, nemusíš mít všechno (máme už několik dalších), já bych taky chtěl motorku a nikoho s tím neotravuju. Odpověď mě překvapila. "Tak si jí kup, do garáže se vejde." Tchán projevil zájem, co že se chystá, výrazně zasponzoroval (rozhodování bylo o to lehčí) a za tři dny byla doma. Ještě díky bratránkovi, který mi ji projel a poté dovezl domů.
Takže jsem si ve dvaačtyřiceti koupil první motorku. A potom šel do autoškoly, protože hláška "na papíry to nejezdí" se tak nějak s přibývajícím věkem stávala méně a méně akceptovatelnou.
Chtěl jsem motorku jen na občasnou cestu do práce, sem tam v něděli před obědem kolem komína. na kochačku, víc než osmdesát to jet nemusí... Jednoduchou, klasickou (bez kapot, vzducháč, dva budíky, velký světlo, minimum elektroniky). O tom, že to bude SR jsem v té době měl jasno.
Takže SR stálo v garáži. Přes prvotní ujišťování okolí i sebe, že nejdřív autoškola a pak se projedu (přeci jen jsem na tom pětadvacet let neseděl), jsem hned první večer neodolal a zkusil to. Ten pocit byl neskutečnej. Jedu a dokonce na svý vlastní motorce...
Potom byl nějaký čas chození do autoškoly a tajného ježdění o víkendu brzy ráno.
No a nakonec 20. září jsem si vyzvedl papíry. A od té doby jezdím, jak jen to čas dovolí.
Tak, úvod by byl za námi a něco k motorce.
Velikostně je to na dva Asiaty nebo jednoho Čecha V sérii je to opravdu na kochačku kolem 80-ti, cokoliv na kilo je opravdu zasloužené. Dá se to rozmotat až ke 130 ti, ale nechce se tomu. Takže jsem provedl pár drobných ůprav, po kterých SR krásně ožilo. Dostalo nový komplet výfuk (koncovka i svod) od SC Project, filtr KN, nižší a otevřenější řídítka, Boosterplug a naopak přišlo o podstatnou část šnorchlu v airboxu, AIS a omezovač plynu. Krmím jí pouze Vervou 100 nebo 100+ od Molu. S mým metrákem na palubě to na dálnici dalo i 150 (tachometrových, realita bude krapet nižší, na radarech mi to ukazuje - 4km), 130 se dá držet trvale bez sebemenšího problému.
V plánu je ještě update přední brzdy (třmen Brembo, 320mm kotouč, opletená hadice).
Přidávám aktuální fotky.
Spotřeba je při klidném ježdění 3,2-3,5l, když za to zatahám, tak lehce pod 4l.
Co mi trochu vadí je fakt, že v rozměru gum z TP není zrovna velký výběr. Respektive u nás snad jen ty továrnou osazované Metzelerky. No a pak mě trochu trápí volnoběh při hodně zahřátém motoru, kdy to občas chcípne. Ale uvidíme, doufám, že do přístího jara tohle stihnu pořešit.
Celkově je (alespoň prodle mého začátečnického názoru) SR vhodné do města a na okresky, po jemných úpravách člověk není rozhodně brzdou provozu. Komfortní rychlost je tak do 110, i když aktuálně SR umí v pohodě i víc.
Ve dvou se na kratší vzdálenosti asi dá, ale zatím jsem to zkoušel jem na pár kilometrů kolem baráku.
Časem snad doplním další zkušenosti.
Máme tu další rok. Plánovaných věcí zatím jen přední brzda (třmen a kotouč Brembo, opletená hadice) a mazání obou ventilů (Kkedo). Jo a ještě zadní bitchbar originál od Yamahy, aby byla zachovaná původní siluleta.
Po dalším roce tu máme komplet výfuk Yoshimura Cyclone (jo, na stříkačku se nedělá, byl to celkem porod ho osadit), stavitelné tlumiče YSS, nová kola na ráfkách EXCEL a nakonec nový zelenozlatý kabátek
Teď je taková, jakou jsem si vysnil při nákupu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 08.12.23 v 23:54 10b.

Motorka pro estéty. Dobrá volba.

Vytínač
Vytínač napsal 14.04.23 v 19:03 10b.

Moc pěkná

WadeGYTR
WadeGYTR napsal 20.08.22 v 16:37 10b.

Veľmi pekný lak a dobré úpravy

Codo
Codo napsal 29.10.21 v 15:15 10b.

Áááaaa tak to je nádhera

vojtechposmourny
vojtechposmourny napsal 26.09.21 v 18:05

Jj, je to bez startéru. A ta plastová věc pod sedlem už tam byla při uvedení na trh v roce 1978.

Více komentářů



TOPlist