renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono 1000R (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hereon
Vloženo 7.10.2020
Aktualizováno 20.10.2020
Zobrazeno 843x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


2V ready?
...buchar, ktery se rad necha tocit, ale i kdyby nemel dobre srdce od rotaxu, stacil by mi tenhle luxusni podvozek, ktery vyzehli skoro vse.

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Opet prechod na jiny typ motoru (v tomto pripade 4V -> 2V) - trosku mi delalo zezacatku problem zvyknout si na hruby zvuk a zaroven skoro stejne spektrum otacek jako jsem mel na farosovi. Ze bude pod 4tis nervozni, to uz jsem vedel,ale neni to nic hrozneho.

Doplňky na motorce - Zvysene plexi, LeoVince koncovky, CNC packy atd.

Recenze

Tuono jsem si vybral jako nejvhodnejsiho kandidata na budouci prestavbu. Italsky design je ale tezko prekonatelny a tohle Tuono je fakt povedene.

Na nejake extra hodnoceni jeste neni cas, mam ji teprv druhou sezonu (2013). Ale par detailu, o ktere bych se mohl podelit uz jsem zaregistroval.

Kdyz jsem kupoval, procital jsem ruzne profily a v dost pripadech jsem jen cetl "o tomto biku uz bylo vse napsano". Je to pravda, ale sam jsem vzdy ocenil, kdyz vice lidi psalo to same a ja mel pak jistotu ze zminovane vlastnosti opravdu plati a neni to jen nejaky pocit po prochlastane noci.

Tak nejdriv to dobre.
Ze jede jak po kolejich se da precist opravdu vsude. Ale realita je opravdu silna. Zaslapnu stupacku, povesim prdel na hranu sedla, Tunak chytne stopu a ja mam pocit ze muzu pustit riditka. Oproto farosovi co jsem mel, je podvozek uplne jiny svet, tezko ale uplne srovnavat - faros byl taky o devet let starsi.
Brzdy - radialni bremba s pancerovkama mam poprve ale doted se divim ze jsem si v tech -2 stupnich, kdyz jsem to poprve projizdel, nerozbil hubu. Nastup je monstrozni a v klidu chapu ze predchozi majitel otocil na brzdy tento bajk prez riditka az na podsedlovku. Zadni brzda ale nefunguje, nastesti ji nepouzivam.
Motor - no rotax, s tim taky zadne predchozi zkusenosti nemam, takze co se tyka spolehlivosti, tak zatim netusim. Zda se mi ze malilinko mizi olej (na farosovi a i na DR co jsem nalil to jsem vylil). Jinak vykonu habadej, krivka relativne plocha - nikde zadny kopanec, od 4000 tahne jak utrzeny vagon az do omezovace.

A ted to horsi.
Zpracovani materialu - nic moc kvalita, taky kvalita sroubu je uboha. Eloxovane dily a nelakovany hlinik jsou uz v 10000km docela zasle. Ani lakovani italum moc nejde. Asi jsem puntickar,ale jiste rozdily jsou proste videt.
Co me ale opravdu dostalo byla elektrika. Protoze s italama pracuju, cekal jsem ze to nebude uplne ono. Kdyz jsem ale videl ty svazky dratu bez buzirek a s otevrenymi konektrory nejen v miste mezi nadrzi a ramem, kam clovek bezproblemu nachrsta litr vody pri obycejnem umyvani, tak jsem pochopil ze tato cast motorky patri do kategorie DSSD (dodelej si sam doma).

V zaveru bych snad jen rekl ze me osobne nabizi Tunak paradni technickou vybavu za slusne penize. A co se tyka supersportu tak i relativni pohodli, pze podvozek je fakt luxusni.

Update po 6ti sezonach:
Tunak je po smrti. Az je ten osud vtipny. Po tom co jsem se svezl na Factorce V4 a zjistil, ze mi 4V ani V4 uz nic nerika a rozhodl se, ze poprve po sesti letech motorku neprodam protoze mi absolutne vyhovuje, jsem tunaka zadrel - Obul supercorsy a svezl se v Brne jako nikdy pred tim. 2 kola pred koncem se tunak hryzl na klice. Dlouho jsem resil proc. Tenhle bajk mel veskery servis co si mohl prat. Nasledujici 2 roky pozoruju jak techto motoru v inzeratech pribyva se stejnym problemem. Dokonce uz kdyz jsem to doklepal do paddocku mi okamzite jeden z borcu presne oznacil pricinu tech silenych kovarskych zvuku co se draly ven.
To co jsem psal po dvou sezonach v podstate porad plati. Z dulezitych veci neni skoro nic co bych te motorce vytknul. Za 20tis. jsem nemel jediny problem. Brzdy by mohly mit radialni pumpu aby nebyly tak nechutne kousavy. A dole bych taky jeste trochu kroutaku navic snesl, jinak asi nic.

No co uz. Tunak zustava srdcovkou a je potreba najit nejakou dalsi prasecinu ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hříbek
Hříbek napsal 20.11.20 v 17:43 10b.

6sezon na Tuňáku hovoří o jeho kvalitách čím to,že se nakonec zadřel? Objevil si příčinu?

MufKawa
MufKawa napsal 20.10.20 v 18:03 10b.

Dojemný a bohužel smutný příběh

Více komentářů



TOPlist