To zrovna pravda nebude, protože jezdim na kole, ale song je to chytlavej
Dneska jsem vyřezal bubny. Fichtlíček je rozebrán. Koupen silichrom a kotva do betonu průměr 12 pro vytažení ložisek z kol. To se povedlo. Dále jsem chtěl strašně zkusit ošetřit bubny, jak to půjde a jak budou vypadat. Nemám je nijak poničené ani vymačkané tak by bylo škoda je nevycídit. Práce to byla dost úmorná ale stojí to myslím za to. Silichrom, čistič pro ředění a čištění, vyšeptalá 3M utěrka. Docela mi při tom mrzly nohy, neboť tam netopim. Pak jsem zkusil očistit píst a dát zpět válec ale prostě to je moc fest jak tam jsou ve válci rezavý mapky kolem kanálu a asi to bude muset někam na výbrus a pak asi koupit píst a nějaké kroužky. To bych případně potřeboval poradit kde a co a jak. Také jsem si předobjednal repasovaný tachometr, protože ten můj má hezký jen ciferník, zbytek uhnil. Jo ještě čísla jsou asi použitelné, a miska a sklo. .strojek je do šrotu, posuďte sami. Repliku tachometru jsem nechtěl, má hranatý číslice a není tam logo Pal. Tak to je zatím vše. Ráfky czk/ind jsem vracel a přijdou ráfky Mandap. Ty co jsem vracel byly proužkatý, chrom nezakryl pruhy po listování ráfku
Vlastník | elvis78 | |
---|---|---|
Vloženo | 24.9.2020 | |
Aktualizováno | 24.2.2021 | |
Zobrazeno | 759x |
1 reakce
dík
Stěmi bubny jsem to taky dělal. A nejednou - na všech svých 7 pionýrů.
Tachometr - to je masakr.
1 reakce
na fichtlíčky jsem koukal
nechápu jak mohlo zatejkat do tacháče, když je tam sklo, těsnění.Asi stál dlouho na dešti, pravda, byl jsem na fichtla jednu dobu hodně nasranej