Legendární svalovec,který neučaruje na první dojem. Je to jako s divokým koněm,musí se zkrotit.
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZL 1000 Eliminator: Žádná nebyla k dispozici
První dojmy - Koupil jsem ho už v roce 1997,takže jsem nebyl úplně vyježděný,rozhodně to není motorka pro každého. Musel jsem se hodně učit.
Motorku bych doporučil pro - je pro toho kdo se ho nebojí.
Recenze
V době mého nákupu,byl V-max nejsilnější sériově vyráběný motocykl,byla to prostě výzva. O kladech a záporech toho bylo napsáno mnoho,ve srovnání s moderními stroji,je to jako jezdit na atomovém reaktoru,který nemáte nikdy úplně pod kontrolou. Nová verze je na tom lépe ale proč jezdit na tomhle starém kuse železa pochopí dnes už jen majitelé H-D.
Podvozek jsem léta vylepšoval s většími či menšími úspěchy.
Nakonec jsem zůstal u na zakázku vyrobených brýlí,komplet předek Yamaha YZF R-1 99 ,17" kolo,radiální pumpy a upravené odpružení.
Zadek vyztužená kyvka,zadní kolo 17" upravené,tlumiče XJR 1200,výztuha rámu.
Motor Dinojet kit stage7,přímé filtry KN,zesílená spojka,výfuk Laser pro-stock.
S takto upravenou motorkou mám najeto více než 150.000km,jezdím na ní každý rok co jo ji mám a byl jsem na ní skoro na všech dovolených.
V-max je ze své podstaty městský dragster,užasné zrychlení,zvuk a opravdu skvělý pocit z jízdy,ale kolem "komína".
Co je horší pro cestování je vysoká spotřeba a malá nádrž,dojezd cca160km s lehkým plynem. Další problém je tvrdost podvozku na našich silnicích a úložný prostor,kufry na něm vypadají hrozně,není to žádné GS.
Spolehlivost je silná stránka Maxe,nikdy mě nikde nenechal,pokud jsem nehavaroval.
Kdo se na něm naučí jezdit,dokáže téměř cokoli,jezdil jsem s ním i na okruhu a s kvalitními pneumatikami,mi moc supersportů neujelo.
Bomba kousek, a hezky napsaný :D
Moc pěknej kousek
Díky,je to mazel
krásnej a dneska už málo vídanej kousek